microsoft points uit de us

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door p@trick, 29 mrt 2007.

1. p@trick

p@trick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi.

ik heb een vraag mischien iemand die dit weet.

ik heb een email adres uit california dus xbox live ziet er anders uit van mij
    kan in vs ook films downloaden via xbox live.

nou is de vraag kan ik in amerika microsoft points kopen en hier gebruiken zodat ik films kan downloaden?

ga in april naar amerika en wil paar van die dingen mee gaan nemen.

patrick

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    huh? snap niet veel van wat je bedoelt.

Als je namelijk de "amerikaanse versie" van live hebt dan zal er aan live weinig veranderen als je verhuist. Als de europese gamers dan films kunnen downloaden dan zal jij er weinig van merken omdat je de "amerikaanse versie" van live hebt.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikaanse Live Points werken niet op een Europese Account en vice versa.

4. nickterra

nickterra DRFT

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb hetzelfde gehad je moet iid amerikaanse punten hebben, of je kan gewoon een 2e accountje maken met wel een NL email adres, en dan kan je Nederlandse punten gebruiken!

5. OVaSIsIkSq

OVaSIsIkSq Guest

ze gaan toch harder optreden tegen europeanen die op de amerikaanse live zitten ivm video marketplace?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan :)

7. p@trick

p@trick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cool:thumbs:

ff aantal van die dingen meenemen dan.

8. FireFly

FireFly stop, drop & roll

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikaans account = Amerikaanse MS punten kopen

Nederlands account = Nederlandse MS punten kopen

Maarrrrr heb je een amerikaans account dan kun je hier in Nederland geen Amerikaanse ms punten kopen. Gewoon nieuwe gamertag aanmaken (een nederlandse dus) nederlandse punten toevoegen en downloaden maar. Je kan de games gewoon onder beide accounts spelen want het staat immers op je hd van de 360!

punten uit de USA zijn goedkoper vandaar dat het niet kan....nieuwe gamertag aanmaken en klaar is kees

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet wel dat men in amerika de video marketplace blokkeert voor europese gebruikers, mogelijk via ip adres ... maar ik heb gehoord dat het heeft gewerkt

10. FireFly

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet mogelijk om je land te wijzigen in xboxlive dat is het probleem gewoon , eenmaal gekozen blijft gekozen totdat je een ander account aanmaakt maar dan raak je dus je gamerscore kwijt. Lijkt me raar dat MS gebruikers daarvoor blokkeert. Geef gewoon de optie vrij om je land te wijzigen en dan is het probleem klaar.

11. p@trick

p@trick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb aan het begin acount aangemaakt wist niet us maar komt omdatikpaar jaar geleden gewijzigd heb om meer email te kunnen opslaan.

tot ik bij eplaza microsoft points ging kopen kon ik niet gebruiken.

na lang op google zoeken kwam ik er achter dat dit vaker voorkwam,heb
    nu 2 acounts1 die ik altijd gebruik us en 1 voor me nl powerpoints op te zetten.

aangezien me gamerscore (2000)op amerikaanse acount is blif ik diegebruiken.

microsoft points zijn in us niet echt goedkoper daar voor 20 dollar 1600 punten,hier voor 20 euro 2100 punten.

12. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat nog meer humor is: de Nederlandse klantenservice van Microsoft gebruikt gegevens uit je Hotmail-account voor eventuele reparatie/garantie.

Het is een beetje moeilijk om een sluitende garantie-regeling te krijgen als je je land niet/nooit kan veranderen en ze moeten je 360 komen ophalen.

Ik heb hiermee ook problemen gehad en na uren bellen met Microsoft USA blijkt dat ze dit opzettelijk doen om bepaalde content wel/niet beschikbaar te maken voor bepaalde landen/users.

Mijn tip: zet je over alle problemen heen, open een nieuwe Hotmail-account in NL, maak een nieuwe gamertag en ga daar voortaan mee spelen.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Of gebruik een simpele Silver account met een hotmail / livemail adres in de US.
    Althans, zo doe ik het met m'n HD trailer downloads. :)

14. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Eens, maar de vraagstelling was van iemand die 1 account heeft en dat staat in Californie... Tja, dan wordt het wat moeilijker om je achievements en reeds gekochte items "even" te transferren naar een NL-account als je je garantie goed in stand wil houden.

Hint: Microsoft helpt je daar niet bij; ik was gewoon alles kwijt.:mad:

15. FireFly

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm.....raar . Ik heb US account en die van mij is al naar duitsland geweest voor reparatie. Geen problemen mee gehad, het ligt er gewoon aan wat voor persoon je aan de telefoon hebt.

16. p@trick

p@trick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 acounts us en nl ,had ik duidelijk verteld.

Deel Deze Pagina