1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht al dat dat het moest zijn bedankt voor de uitleg, binnenkort maar even wat knutselen
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Gister een wireless headset gehaald. Is dat probleem met de DriveFX ook meteen opgelost :)
     
  3. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima gereden maar je houdt het stuur zo stevig vast dat ik geen inzicht kreeg in de (axial) feedback kwaliteiten..

    Is er iemand die met beide sturen heeft gereden? dus welke effecten je mist met de DriveFX die je wel met het MS stuurtje hebt?

    Loui
     
  4. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Stom van MS dat ze die G25 gewoon niet ondersteunen zoals de PS3 dat wel doet. Dit is een heel groot min punt van de 360 want er is op dit moment geen beter stuur te krijgen.

    Maar jammer genoeg heb ik me 360 al dus we moeten het beste er maar van maken. Als het goed is is er nu wel een dongel zodat je het MS stuur op de PS kan gebruiken.

    Maar welk stuur raden jullie nu aan ? liefst had ik een G25 gekocht die ik op me PC en op me Xbox kon gebruiken maar dat gaat niet. Dus nu wil ik zo'n goed mogelijk stuur kopen wat op beide werkt.

    En waarom hoor je zo veel mensen zeggen dat ze met een stuur langzamer zijn ? Ik had het idee dat je juist meer controle kreeg over de auto en daar door dus minder snel een fout zou maken.


    Kon je met dat stuurtje wel net zo scherp sturen als een game pad ? Want ik zie inderdaad dat je de volledige draai van het stuur gebruikt om door de bochten te komen. En stuurt dat stuur ook een beetje tegen ? Als in echt het gevoel hebben dat je in een bocht zit ?

    Netjes gereden trouwens :)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  5. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net me Microsoft Stuur binnen. Alleen er zit wat speling op het stuur. En nu vraag ik me af of dit hoort. Ook staat hij als de Auto recht rijd altijd een beetje naar links. Dus er klopt iets niet helemaal.

    Hebben meer mensen dit ? Of is hij defect ?
     
  6. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Centreer hem eens door een volle stuurbeweging naar recht en naar links te maken.

    die speling is bij mij zeer klein, mits je hem op het net aansluit voor de ForceFeedBack.
    totaal wireless is de speling wat meer heb ik gemerkt.
     
  7. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had heb naar rechts staan maar zodra de race begin springt de force feedback aan en draait het stuur door naar links. Auto rijd dan recht. Als ik het stuur dan recht zet en los laat gaat hij weer terug.

    Verder heb ik het over de speling op de As waar het wiel aan zit. Als ik er bv rechts op duw gaat hij wat naar achter en als je dan links duwt gaat hij de andere kant op.

    Misschien maar eens kijken of er ergens een in een winkel staat om het te vergelijken.

    Ik had em trouwens aan de net spanning zitten. En volgens mij heeft dit stuur ook een aardige dead zone. In dat stukje stuurt hij niet en voel je de force feedback ook bijna niet. En zo i zo is de Force feedback niet echt krachtig je kunt er zo tegenin draaien.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Waarschijnlijk om het feit dat je met een pookje/D-pad sneller kan reageren. Bij mij persoonlijk ben ik lanzamer vanwege dan andere camera view die ik moest toepassen. Met name in closecombat racen rijd ik het liefst achter de auto, maar dat voelt in PGR3 erg onnatuurlijk aan.

    Vanwege de arcade gameplay in PGR3 krijg je geen onderstuur wanneer je er een draai aangeeft. Je kan net zo scherp sturen als met joypad, alleen moet je daarvoor wel vol naar een kant op sturen.

    Bedankt :)
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Een maandje of wat geleden stond een artikel online over hoe Forza 2 om het stuurtje is gebouwd... (ik denk dat je het wel gelezen hebt).
    Ik hoop stiekem dat het inderdaad een goede combo gaat worden en dat het stuurtje ook daadwerkelijk een aanvulling op de game gaat zijn en je er ook echt beter mee inkunt sturen dan met PGR3....
     
  10. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
  11. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    nee doet het alleen op pc en xbox 360 ik weet bijna ckkr dat hij nooit op de 360 komt sony wil dit volgens mij niet en microsoft ook niet in verband met hun eigen stuur en ze laten ook geen force feedback toe op andere sturen die wel werken voor de 360
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Dat het een goede combo gaat zijn weet ik eigenlijk wel zeker. Hoe het met de DriveFX zit is nog maar de vraag...

    Overigens hebben een aantal clanmaten van me Forza 2 gisteren gespeeld, ook met het stuurtje. Ze kunnen echt goed rijden en kunnen ons dus ook vertellen hoe het speelt, omdat ze niet om de 2 meter in de muur liggen. Ze mogen nog niet veel loslaten omdat ze binnenkort in Xbox Magazine verschijnen, maar ik zal binnenkort hier wel quoten wat hun er van vinden (als Xbox Magazine in de winkels ligt). Om je alvast te laten zien wat deze gasten gisteren gedaan hebben, check www.teamvvv.com
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik het goed begrijp weet jij meer dan wij :+
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    gast... Xbox Magazine bestaat al lang niet meer hoor... :'-(
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat weet hij inderdaad! :+
     
  16. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doelt op OXM!
    Die bestaat zeker wel ;)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Idd, OXM ja. Die gasten zijn ook Engels en het komt daarom ook niet in een Nederlands blad ;)
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dat is geen TV meer, dat is Pathé Schouwburg.
     
  19. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Astennu

    Astennu Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag willen dat die G25 van logitech zou werken op de 360 maar dat is niet het geval.

    Op de PS3 doet hij het trouwens wel. Op de Auto rai nog gezien. Stonden een aantal stoelen met G25 en GT HD.

    Dus ik heb maar een MS stuur gekocht. Alleen ik vraag me af of die force feedback zo sterk is als die van de G25. Maar het zou ook nog aan PGR3 kunnen liggen. In Burnout werkt force helemaal niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina