Halo, Xbox Live!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door jackson, 3 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als Xbox live uit komt he.

Kan je dan Halo Officieel via xbox live spelen?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee.

3. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel... via Xbox Live! kun je ook patches enzo downloaden... en ga er maar vanuit dat er zo'n patch voor Halo komt waarmee je ermee online komt. Weet ik echt zeker.

4. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, dat wist ik nu wel, maar als ze een patch kunnen ontwikkelen voor een ghost recon, Kunnen ze in theorie dus ook een patch maken om Halo online te laten gaan.
    Of geef ik nu teveel krediet aan ontwikkelaars, je kunt het al spelen met meerdere mensen via verschillende boxen, en via gamespy en nog iets(heb het nog niet gedaan), dus moet het ook mogelijk zijn om zo'n patch te maken.
    Maar zullen ze wel niet doen omdat dan de verkoop van Halo2 wel eens tegen kunnen vallen, wat dat is toch een van de sterke punten, waarmee microsoft komt.

Psycho(is een beetje sceptisch)

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Reken maar van niet.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    reken maar dat je halo wel online kan spelen,
    Halo 2 wel teverstaan*

*release rond Kerst 2003

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn wel rumours dat je een Halo 2 demo kan downloaden van Xbox Live en daarmee kan MP'en, maar een of andere patch voor Halo zal echt niet komen hoor, 6 maanden later komt Halo 2 uit met Live! support.
    ( En met die patch, waarom is die dan niet uit in de VS ).

8. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhm, ik weet zeker dat Halo 1 niet online kan gespeeld worden met Xbox Live! Ik heb artikels gelezen waarbij Bungi duidelijk verklaarde dat ze geen optie hebben ontwikkeld in Halo 1 om patches te integreren in het spel. Ze downloaden en opslaan op je harde schijf is geen probleem maar Halo 1 zou niet weten hoe ze op te halen en te gebruiken... that's it! ;)

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah idd. en in 1 of ander interview had 1 van die gasten van bungie gezegd dat halo 2 dichter bij was dan je zou denken. dus zon downloadbare MP demo voor live zou best wel eens kunnen jah.

10. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar van wel. Ga maar eens op XBConnect kijken hoeveel mensen daar Halo spelen en hoe weinig Unreal Championship in vergelijking. Microsoft zou wel erg dom zijn om geen patch voor Halo uit te brengen. Bovendien kun je nog veel meer downloaden op Xbox Live!, zoals Maps, Mutators en Game Modes voor Unreal bijvoorbeeld. Een patch voor Halo lijkt me dan ook vrij logisch.

Ik weet het echt zeker.

11. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    game spy is inprecype niet onlin gamen het is gewoon een gesimuleerd netwerk tussen xboxen je xbox "denkt" dat hij direct is verbonden met een andere xbox of met een hub met meerdere xboxen

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Oh come on zeg

SHUT THE FUCK UP!

Dit haat ik dus zo, sorry dat jij een ietwat andere gedachtegang heb maar jij bent degene die er weinig tot niks van afweet en dan dit soort geruchten in de wereld brengt. Want jawel, iemand anders leest dit en verteld het tegen iemand anders dat r misschien een Halo Xbox Live patcvh komt blabla.. Bungie komt gewoon NIET met een XBL patch voor Halo #1. Als die had gekomen dan zou dat op 15 november 2002 geweest zijn.

*kwaad :+

13. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik geloof er niet in dat Halo online komt.
    Alle hoop en aandacht is gevestigd op Halo 2.

Ach het zou wel mooi zijn geweest maar er komen echt veel betere Live! spellen oor.

14. masterape

masterape Guest

Nou i kzou het wel chill vinden halo via xboxlive maar ja je hebt ook nog UC.

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ach, joh. Koop een fopspeen.

De reden dat zoveel mensen Halo op Xbconnect spelen en geen MechAssault en zo is....

... dat je die andere spellen op Live kunt spelen, muts! ]:- :D :+ :D :r

Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  16. masterape

masterape Guest

Slaat nergens op de reden is dat halo kick in de ass is !!!

17. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wou het net zeggen :9

18. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het stom als er geen patch zal komen.

Want Halo is een top spel.

en dna vind ik het dom, omdat het anders veel online word gespeeld.

19. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat er wel aan te denken he, Microsoft weet ook wel dat bijvoorbeeld Halo best wel veel via Xboxconnect en Gamespy wordt gespeeld. Waarom bouwen ze dan niet iets bij XBL in waardoor die ook systeemlink nabootst?

Zou toch cool zijn?

20. shootergod

shootergod Guest

Zeker komt er een patch voor halo!!!!!!! Dat weet iedere in de kont schijtende mongool, en nu niet boos zijn omdat jullie het fout hebben met denken dat ie er niet komt oke? :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina