De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    @valspeler tof voor je reacties en bedankt!!
     
  2. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg dat omdat het leeuwendeel van alle LCD's op dit moment een responstijd heeft van ongeveer 8ms.

    Ik vertelde hem bovendien dat hij ook kan wachten totdat er LCD schermen komen met een lagere responstijd. In feite hetzelfde wat jij nu zegt.

    Dus ik zie het probleen niet zo.

    Het is trouwens nog afwachten hoever de responstijd omlaag moet om totaal geen last van ghosting te hebben he? Jij zegt 4ms maar dat moet ook nog maar blijken. Zien is nog altijd geloven. Jij hebt het verder over Sharp. Nou ik zou persoonlijk niemand een LCD van Sharp aanraden. De responstijd van die Sharp kan dan laag zijn maar voor het overige is er wel wat beters op de markt op LCD gebied of niet dan?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  3. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut niet. Ik zit anderhalve meter van een 37PV60 en het beeld is prachtig. Het is bij games wel iets minder scherp dan de LCD's (en dan vooral bij stilstaande beelden) met hun 1366x768 maar zaken zoals betere zwartwaardes en contrast zorgen toch voor een mooier totaalplaatje.

    Als jouw TV echt 1080P kan weergeven dan zou de resolutie dus 1920x1080 moeten zijn. Maar ja, 1 telefoontje met de Panasonic helpdesk en je weet genoeg.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan volgens mij niet hoor. Als je resolutie maar 768 is, dan kan ie echt geen werkelijke 1080p weergeven.
     
  5. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik me niet vergis zag ik hier pas iemand die voor ong. 700 euro een 90 - 100 cm tv zocht (plasma of LCD)

    Nu weet ik niet of het een goede is, maar bij de makro is de LG 32LC in de aanbieding

    Deze is 93 cm en is 677 euro incl. btw :)
    Heb dus niet gekeken of deze goed is, maar het is een tip :)
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pa kwam vandaag thuis met een 40" Full HD Bravia \o/ Typenummer is me even ontgaan maar wat een big-ass scherm :cool:
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    is 82cm (32 staat voor 32"). Heb zelf de 32lc3r, zeeeer tevreden over.

    Als het de 32lc2r of 32lc25r is is het een ouder model

    Ik had de 32lc3r voor €650 incl verzendkosten
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Hubba hubba! We want pics :9 :cool:

    Ik heb even Samsung gemailed naar de adviesprijs van de nieuwste model uit de R serie(R84), de 32''. Nu even afwachten O-)
     
  9. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja..Toen ik 32 zag staan vond ik 93 cm idd al vaag, maar op het plaatje in de folder zie je wel die pijl schuin staan met 93 cm..Apart
     
  10. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag aardig wat tips gehad bij de BCC!

    Ten eerste: Dat plasma inbrand is achterhaalt. Door nieuwe technieken is plasma net als LCD... Geen inbranden meer.

    Als je nu een LCD wilt kopen kan je beter wachten! ( de volgende info mocht hij eingelijk niet zeggen)

    - er komen in arpil/mei van alle merken nieuwe LCD's op de markt.

    - Het belangrijkste!!!de prijs van Full HD TV's zullen binnen nu en zeeeer korte tijd FLINK dalen!


    ( hij wil zelf ook een TV, maar wacht ook nog even tot over 1 a 2 maanden!)
    __________________


    En nog even een NOOB vraagje:p

    Heb je op dit moment met een 360 profijt van Full HD? of 1080i/p ?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, de 360 kan op een resolutie van 1920x1080 worden ingesteld namelijk.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    dat is klets. kheb er laatst nog 1 zien staan. een 37" ambilight
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk maar eens goed naar de speqs van de Philips.

    Schermresolutie : 1920x1080p
    Videoresolutie : 1920 x 1080i
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik heb vandaag mijn oog laten vallen op de Philips 32PF5331/12 voor 699 pleuro bij de Mikro. kvroeg me af of iemand deze heeft en of ik niet beter die LG voor 599 kan bestellen via Alternate.

    en @ melbuuln: er zat echt een sticker op met FullHD 1080p... en het zag er veeel scherper uit dan alle andere tv's die er stonden. En hij was 3000 euro.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb laatst gekeken naar een Philips 37PF9731D/10.
    Ook op deze LCD zat een sticker met FullHD !

    Maar volgens de site van Philips is alleen het scherm FullHD.

    Maar de ingangen ondersteunen maximaal 1920x1080i
    Wanneer je de Xbox360 of PS3 instelt op 1080p , dan zal het scherm zwart blijven !!
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    dus dat is dan alleen voor 1080p HD televisie ofzo..

    maarre anyone antwoord op mijn vraag?
     
  17. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi jongens ik kan hier iets niet vinden. Ik heb net een core met pinata gekocht en heb alles op mijn philips hdready aangesloten. Bij het starten van het spel vraagt de xbox om 60hz, als ik dit instel krijg ik van die vage beelden. Vooral de pinatas en de letters lijken te flikkeren, bij mijn zeer oude tv is dit niet zo daar is het beeld normaal. Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen? Dacht dat het aan de xbox lag en heb dus een nieuwe gekregen maar het probleem blijt.
     
  18. Onliner

    Onliner Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Philips 32pf5331 en ben er best tevreden over.Prachtig scherp beeld met de Xbox 360.Ik heb de Philips gekozen omdat er veel positieve reacties zijn over het beeld en geluid van dit toestel.
     
  19. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    flikkende beelden bij Hdtv

    : Hoi jongens ik kan hier iets niet vinden. Ik heb net een core met pinata gekocht en heb alles op mijn philips hdready aangesloten. Bij het starten van het spel vraagt de xbox om 60hz, als ik dit instel krijg ik van die vage beelden. Vooral de pinatas en de letters lijken te flikkeren, bij mijn zeer oude tv is dit niet zo daar is het beeld normaal. Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen? Dacht dat het aan de xbox lag en heb dus een nieuwe gekregen maar het probleem blijt. Ik sluit hem gewoon met de core kabels.

    Dit is mijn tv:
    Widescreen flat TV Philips
    32PF3321/12

    http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/...21/12&qslg=on&question=Xbox 360 60hz weergave
     
  20. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Is het ook al bekent wanneer de nieuwe r-serie van samsung in de winkels liggen? Want bij verscheidene webwinkels zijn ze al leverbaar. \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina