ik heb een probleem bij saints row: mijn broer heeft een cheat op mijn naam gebruikt en nu zijn mijn achievements geblokt; ik heb hem uitgezet maar toch krijg ik ze niet meer! kan het zijn dat als ie per ongeluk is opgeslagen met die cheat dat ie dan geblokt blijft? kan ik dit weer recht zetten? stuur alsjeblieft een persoonlijk bericht naar me als je kan helpen ! gamertag is dennisroobol
Wat is het verschil? Als het nou echt om het hoesje gaat...dan kan ik niets meer doen dan je keihard uit te lachen. :
Agjah : Ik vind die hoessies ook maar lelijk en zo zijn er wel meer hier....:{ Edit: Is die online lag nou al wat beter, tijdje terug speelde ik namelijk nog (na die update) en toen lagde het nog steeds te erg
Ik heb game bijna uit en bijna nu bezig om wat achievements te unlocken.Zoals 1.000.000 dollar verdienen in still water.Maar da gaat best moeilijk.Heb nu pas 15.000 dollar.Weten jullie makelijkste manier van geld verdienen?Ik las wel ergens iets van een auto kopen en dan op schieten dat ie beschadigt en dan valt er geld uit ofzo en daarna repareer je auto en zo ga je verder
Klopt, zorg dat je een titan in je garage hebt staan. Een geldwagen en als je die blijft opblazen heb je snel je 1.000.000 dollar.
zoek een zwart busje genaamd titan dat is die auto, je krijgt hem ook van een activity maar ik verlul teveel als ik zeg hoe en welke als je persee wilt weten welke pm me dan even
Bij 1 zo'n chop shop missie moet je een fbi auto inleveren en dan krijg je €5000,-, dus zorg gewoon dat je genoeg sterren krijgt en dan ga je voor dat gebouw staan en dan auto's in de cirkel rijden.
Of doe de Mayhem activity level 8, en zorg dat je de bazooka krijgt. Dan heb je het geld ook zo binnen.
er is een rode én een zwarte... ik ben de rode in de stad tegengekomen, en die zwarte staat in mijn garage (al zal die ook wel in de stad te vinden zijn)