1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je altijd proberen.. Wat je misschien ook kunt proberen is de wireless adapter aansluiten aan de voorkant van je xbox, misschien is de USB poort aan de achterkant niet goed.. Je weet maar nooit.

    Succes
     
  2. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve bij de Experiabox van KPN, daar ziet de wireless adapter geen WPA/PSK.
     
  3. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan eindelijk weer online! Tnx!
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie zaak!!!:thumbs:
     
  5. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten! _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  6. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest gewoon de SSID goed invoeren; ipv Speedtouch --> SpeedTouch hehe :b:
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hey misschien kom ik een beetje laat met deze vraag aangezien ik mijn draadloze adapter weer verkocht heb. Maar ik wil nog steeds even een ding weten. Toen ik nog via een draadloos netwerk Xbox Live-de had ik vaak last van het wegvallen van het signaal. Meestal als ik de xbox opstartte deed mijn verbinding het 100% maar al gauw stierf deze af tot nog geen 10% van wat hij hoort te ontvangen. Ik vraag me nog steeds af waardoor dit kwam... Ik had mijn draadloze router beneden in de huiskamer staan en mijn xbox360 op de 1ste verdieping op mijn slaapkamer. Echter bevond de xbox zich vrijwel direct boven de router dus het signaal hoefde alleen door het plafond. Rara hoe kwam dit. Want ik moet toegeven dat mijn verbinding een stuk sneller was als tie z'n goede momenten had. iets wat ik bij een LAN kabel al een stuk minder is.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan verschillende oorzaken hebben .. waarsschijnlijk is de router niet geschikt ...
     
  9. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel zeker dat je op je eigen draadloze netwerk online ging? Ik had dus hetzelfde probleem, bleek dat ik op een onbeveiligd netwerk van de buren - ofzo - speelde.. :lol:
     
  10. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,
    ik ben hier nieuw op dit forum heb al een half jaar een 360 maar wou nou toch is een keer proberen op internet,
    alleen we hebben internet via de buren komt dat bij ons naar binnen en zit bij me thuis weer een verdeelkast die naar de computer beneden en een computer naar boven gaat,

    kan ik ook een draadlose verbinding maken met de xbox de router wat de buren hebben is een siemens Gigaset SX551 WLAN DSL

    alvast bedankt
     
  11. HollieF

    HollieF Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha die Fardo,

    Ik ben nieuw dus bij deze 'Hallo!'

    Ik probeer bij een maat van me zijn xbox 360 wireless te verbinden met de router. Wanneer ik de instellingen test kan ik keurig het netwerk selecteren en de (wep)key intoetsen, deze wordt ook geaccepteerd maar op het moment (alles staat op automatisch) dat er een ipadres moet worden toegewezen stopt ie en krijg ik de melding 'failed' te zien. Naar mijn idee heb ik alles goed ingesteld. Er wordt gebruik gemaakt van de de Linksys WRT54G. De firmware heb ik ge-upgrade naar de laatste versie. Ik ben op internet tegen gekomen dat het nog wel eens fout kan gaan met upnp, deze heb ik ook al gedisabled maar dit maakt geen verschil. Ook heb ik het zonder beveiliging geprobeerd (security disabled) maar dan kan ik bij het testen niet een het juiste netwerk selecteren dus dit werkte ook niet. Ook heb ik de handmatige instellingen geprobeerd, ook dit werkt niet.

    Ik vind het vreemd omdat het netwerk dus wel gevonden wordt en de key geaccepteerd alleen verdomd de router het om een ipadres toe te kennen.... enig idee? Alvast bedankt!
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem!

    Heb net gespeeld, ga ff eten, had de router gereset, omdat NAT weer was overgesprongen. Kom ik terug bij de XBOX heb ik geen connection meer! Ik de test doen, heeft hij geen draadloos netwerk meer :confused:

    Hoe kan dat nou ineens?
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan, moest alles opnieuw instellen!

    WEP-key, de hele mikmak! Iemand een verklaring?

    Werkt wel weer iig..

    Godzijdank...!
     
  14. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil ook graag Xbox Live gaan aanschaffen. Ik wil echter geen gezeik met draden door het plaffont enzo. Dus heb ik begrepen dat ik een draadloze router zal moeten aanschaffen, en een Xbox 360 Wireless Networking Adapter.

    Weet hier mischien iemand wat een goede draadloze router is.:)
     
  15. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Linksys 54WRT :thumbs:
    ff beveiligen aansluiten en klaar en geen gezeik met NAT \o/

    Heb een aantal pagina's door gelopen, maar lees geen info wat mensen hun bevindingen zijn met de WiFi adaptor van MS op de 360.

    Als we in de huiskamer zitten heb ik met de laptop een uitstekende verbinding.
    Kan ik dan ook geen problemen met de connectie verwachten met de 360 wifi adaptor?
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, mijn computer is via een draadloze linksys adapter (WUSB854G) aangesloten op een linsys draadoloze router. Nu heb ik een kabel getrokken van mijn Xbox naar een ingang in mijn pc. De ingang in mijn pc ziet er hetzelfde uit als die in de xbox. Wanneer ik op de xbox op 'connect' kies, zegt hij dat de cables detected zijn, dus de kabel zit goed lijkt me. Hoe nu verder? Mijn pc zegt 'beperkte of geen verbinding'. Hoe en watvoor instellingen moet ik invullen? Ik wil graag via xboxconnect of X-link (wat is het handigste?) online kunnen gaan. Iemand die mij, de grootste netwerkleek op aarde, zou kunnen helpen?

    /EDIT: Ik heb gewoon de oude xbox, geen 360.

    Juist! Heb hem nu zover gekregen dat 'Ip Settings Configured' en 'DNS Resolved' en 'Connected To Xbox Live' in beeld staat. Hoe kan ik nu online zonder live, dus via XBConnect of Xlink?
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  17. umpi

    umpi Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het volgende probleem ik heb weekje gelden de wirreles adapter van microsoft zelf gekocht als ik alles heb ingesteld wil ik connecten werkt niet.
    Ik heb een gigaset sx552 wlan dsl router van KPN.
    Me instellingen van me router zijn als volgt.
    [​IMG]

    en allowed clients staat gewoon uit en WDS ook
    en hij is WPA-PSK beveiligd
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  18. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb adsl easy van planet met de draadloze speedtouch 718.
    Nu zit ik alleen in huis met veel beton en mijn 360 staat op de 3de verdieping en trekt het niet naar boven en heb bijna geen ontvangst meer.
    Nu wil ik eventueel een versterker op de 2de verdieping setten zodat de ontvangst beter is maar kan ik daar elke versterker gewoon tussen zetten ik werk met een mac.
    En is zoiets makkelijk er tussen te zetten.
     
  19. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik had een vraag

    Ik heb thuis zelf geen internet maar rondom mijn omgeving is er wel internet.Dus ik heb paar maandjes geleden een draadloos netwerkkaart gehaald en die in de pc geplugd.Maar mijn vraag is dus hoe kan ik met mijn xbox360 verbinding maken met het internet in dat geval? Ik heb echt geen verstand van deze zaken dus :'-(
     
  20. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom niet gewoon even lekker betalen voor een adsl abbo in plaats van mee te surfen met de buren zoadat zijn betaalde abbo naar benden gaat met snelheid
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina