Ik heb weer zin in een game:fifa 2003 of niet of misschien UC?

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 3 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

masterape Guest

Hmmm nou ik heb weer es wa geld en ben van plan een game te gaan kopen.Ik kan fifa ook zo op de PC hebben maar op de xbox lijkt hij me ook cool.Kun je hem met meerdere spelen is het cool?En UC wat vinden jullie daarvan.en ik weet wel lees de revieuws enzo maar ik wil jullie persoonlijke mening graag.

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent echt vreselijk irritant. Mister Opsomtopic.

3. masterape

masterape Guest

Jij ook mister Trams hoe hebben ze jou eiglijk mod gemaakt konden ze niemand anders vinden want het enige wat jij doet is topics closen en mensen afkraken,je zult niet eecht een favoriet zijn hier!

4. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Bla bla bla, wat ben je toch goed ingelicht, bla bla bla, Sq-Zigo.

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jij ook niet kansarme rukker :) (masterape)

ga zelf eens verzinnen wat voor spel je kan kopen. hoe incapabel kan je zijn?
    ga reviews lezen. de gemiddelde forum crawler kan et geen ruk schelen wat voor spel jij moet kopen. en dit soort sjit vervuilt et forum alleen.

6. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Dank je. :D

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    NP :)

8. masterape

masterape Guest

Je doet je bijnaan eer aan zeker aangestoken door trams

9. masterape

masterape Guest

Ik vraag gewoon om persoonlijke meningen en dan komt trams die begint te zeiken en jij wilt dan ook nog ff het heilige engeltje uithangen zielig!

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben het met trams/fallout eens.. als je een spel wil kopen zou ik gewoon reviews lezen en daaruit je beslissing nemen.

Edit: gebruik de zoekfunctie voor meningen, er zijn al zat threads over dit

Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  11. masterape

masterape Guest

Ja maar al lees je goed ik wil PERSOONLIJKE meningen!

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe maar als je mijn persoonlijke mening over voetbalspellen wil hebben.

ik vind ze echt fokking hard zuigen. dus jah ga maar lkkr UC kopen zou ik zeggen. alleen wel voor XBL want met zn 4en trekt die xbox slecht. met zn 2en kan nog wel. maar 3 of meer begint ie te laggen als een pentium 75 met een 33k3 modempje

Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  13. masterape

masterape Guest

Kijk zo bedoel ik het!Thnx!

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je goed leest zie je dat ik m'n post ge-edit hebt.. :{

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Jeezz... jongens chill out. Ik kan me best voorstellen dat je twijfelt tussen games, maar UC en Fifa 2003?

Anyways, ik speel Fifa 2003 nog altijd veel en het is gewoon een hele toffe game. Je kan tot 4 spelers spelen geloof ik en van Fifa zal je geen spijt krijgen.

Unreal Championship heb ik maar eventjes gespeeld en ik moet zeggen dat het niet zo mijn game is. Dat wil absoluut niet zeggen dat ie niet goed is, want straks met Xbox Live zal je er veel pplezier aan beleven.

Hoe dan ook , deze games zijn natuurlijk niet te vergelijken en dus moet je gewoon op je gevoel afgaan. Waar heb je de meeste fun mee. Lees reviews ;)

16. masterape

masterape Guest

Aha en fifa blijft dus langenoeg houdbaar?

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja! het is altijd leuk om even een wedstrijd te spelen en het is vooral leuk in multiplayer..

18. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu sinds de dag dat Fifa 2003 uitkwam, ik speel dit spel nog het meeste van allemaal:{
    Of dit nu ligt aan de kwaliteit van de game? weet ik niet, want ik ben nu eenmaal voetbalgek.
    Maar Fifa 2003 is absoluut een vooruitgang op 2002, helemaal anders, dit spel is in ieder geval mijn favoriet.

UC, tja, geen idee heb het nog niet gespeeld, maar lijkt me ook een erg vet spel.

19. masterape

masterape Guest

K en kun je voorbeeld met ajax(ben ik fan van)ook in de Engelse competitie spelen ofzo?

20. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de regels doorlees zie ik dit...

Wat niet mag.

Opsomtopics (wat is jouw favoriete game, op welke game wacht je) Deze topics zijn gewoon van een laag niveau en voegen niets toe.

Vragen over games die je al hebt. (help ik kom niet verder in level 3 van $randomgame) Hier hebben we namelijk het Game help/Cheats forum voor.

Screenshots/nieuws over een game wat al oud is of op de frontpage staat. Aan oud nieuws hebben we niets en de fp is er ook niet voor niets.

Vermelden dat een game verkrijgbaar is terwijl dit niet het geval is.

Topics waarin een simpele vergelijking wordt gevraagd tussen 2 games. Dit is alleen toegestaan als dit goed wordt onderbouwd en niet gaat vallen onder de zogenaamde opsomtopics.

Oftewel dit is zo'n nutteloze opsom-topic en kan dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina