1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pirates of the Caribbean: at world's end

Discussie in 'Algemeen' gestart door gotcha, 23 mrt 2007.

  1. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op zeg hier geef je toch geen enkel cent aan uit.. fuckin filmgame man.Misschien als ie eens over 6 jaar in de budgetbak ( nog nie eens ... gratis bij een blik AH-sperziebonen ) ligt meeskoepen en als onderzetter gebruiken:emo: k hoop echt dat er wat ''normale games'' uitkomen zodat we niet aan dit soort crap overgeleverd zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2007
  2. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er echt niet uit.
    damn wat is dat *******lelijk als die er zo uitziet dan snap ik niet dat die op een next gene console uitkomt dat ziet er toch niet uit
    :mad::mad::mad:
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Bump! Best aardige game tot nu toe, graphics zijn iig niet slecht en de gameplay is platform/combat.

    Ook veel combo's enzo mogelijk :)
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best benieuwd naar deze game eigenlijk .. eindelijk weer een leuke adventure hoop ik !
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet wat mensen zo lelijk vinden aan deze game hoor!? Vind het er zelf best goed uitzien, als de gameplay goed wordt uitgewerkt (leuke zwaardcombos, afwisselende gameplay) dan lijkt me dit nog best wel een toffe titel worden!
     
  6. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk naar die screens en vergelijk ze met andere games.
    simpel DEZE GAME IS GEWOON LELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waar heb je hem gekocht? Ik dacht dat hij pas later uit zou komen :)
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Issie al uit? Een game van Pirates 3 heeft zoveel potentie, maar ik vrees dat de ontwikkelaar die er niet uit heeft gehaald. Waarom laten ze niet eens een grote ontwikkelaar met zo'n game aan de slag gaan om een echte topper te maken. Zo zonde van de licentie dit :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Is ook zo.

    Wel wat slordigheden in het spel, vijanden spawnen vaak achter deuren waar ze gewoon doorheen lopen, beetje nep (ook veel dezelfde gezichten enzo).
    Popup teksten verschijnen soms niet/moeilijk (trigger punten).
    En bijvoorbeeld wanneer je over een riggel moet lopen wordt dat geactiveerd wanneer je dicht bij de muur staat. Ook dit werkt niet altijd in 1x.

    Verder nog steeds leuk, hidden items verzamelen, mini games mooie omgevingen :thumbs:
     
  10. basovich

    basovich Guest

    dalijk ook maar ff spelen...net het spel gehaald:).
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waar heb je het spel gekocht? Hij komt namelijk officieel de 25ste pas uit :eek:

    @Langejan waar heb jij hem dan gehaald?
     
  12. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook wel benieuwd waar ze die vandaan gehaald hebben...!
     
  13. basovich

    basovich Guest

    /Mod Waarschuwing: Zie het [faq]beleid[/faq]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2007
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    25 mei is de release datum van deze game in de Europese winkels. Degene die hem claimt te hebben voor de release. Moet dit duidelijk aangeven waarom hij hem heeft. (Zelfde regel als met Gears of War)
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Demo staat online \o/
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Net ff demo gespeeld. De graphics zijn niet next gen niveau, jammer, maar dat is gewoon zo. Ook vond ik het spel behoorlijk makkelijk (het vechten tegen gewone vijanden kun je haast met je ogen dicht). Weinig verschillende combo's. Ook de NPC's die gewoon door deuren lopen (die jij wel open moet doen).

    Toch heb ik me enorm vermaakt met de demo :D . Hoewel het technisch gezien gewoon een matig spel is, maakt de sfeer zoveel goed <3. Heerlijke muziek, prachtige omgevingen en de anitmaties van Jack zijn ook erg leuk gedaan :) . De duel's vond ik wel leuk uitgewerkt, niet hoogstaand, maar toch tof om te doen. Tja, de filmserie bied gewoon een hele goeie en sfeervolle basis. Zo'n goeie basis dat ik denk dat ik 'm toch wel helemaal wil spelen ^_^. Ben gek op de films en zodra ik deeltje 3 heb gezien ga ik toch deze maar aanschaffen (2e hands waarschijnlijk).
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Demo gespeeld valt alleen maar tegen XD, zag er niet zo super uit en dat enige dat dan nog wel een beetje vet was dat dual dingus.
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nja, het spel heeft sfeer als geen ander imo.
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mee eens :) Genoeg elementen om je wel mee te vermaken :)
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Beetje Prince of Persia-achtig?:)
    En heeft dit spel nog een redelijke replay-waarde?
     

Deel Deze Pagina