Ik heb interesse in een nieuw spel en fifa2003 lijkt mij een heel cool,mooi,gaaf spel

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 3 jan 2003.

1. masterape

masterape Guest

De fifa topic!

Nou ik heb hem inmiddels aangeschaft dus nu kun je hier al je vragen in kwijt of al weet je ook niet of je hem zeker wilt kopen.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar heb je dus eigenlijk reviews voor :+ Heb ik net helemaal uit lopen leggen

3. masterape

masterape Guest

Ja en mijn mening is dat dit een mening is van 1 persoon. En ik vraag het van anderen snap ie?:+

4. masterape

masterape Guest

En trouwens niet off-topic reageren!

5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoezo? Dan lees je toch 5 reviews? Heb je 5 professionele meningen van 5 verschillende mensen :). Maargoed, we zullen zien hoe dit topic verloopt :cool:

7. masterape

masterape Guest

Ok met het laatste ben ik het eens al wordt het een bende dan moet ie dicht(en niet snel wa mensen inhuren om dit topic te gaan verpesten he?)

8. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn mening over Fifa lees je maar in dat andere topic:)

9. masterape

masterape Guest

En welke mag dat dan zijn en al heb je geen mening hoef je ook niet te reageren dus nu ff alleen de fifa-bezitters of die er ervaring mee hebben.

10. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ok ik zal t zeggen het is een goed spel veel beter dan die oude fifas ...ik zelf vind het wel ietsje beter dan pes op de ps2 .

verder zitten er veel bugs in het spel het is gewoonslordigheid door de makers.

bijv.

koppen uit de corner is haast onmogelijk (en ik speel elke dag en ik heb m al een tijdje)

er zit een schijnbeweging in het spel waar helemaal geen controle over hebt, een soort overstapje.
    ik heb weleens gehad dat ik terugspeelde naar de keeper en opeens die hij een overstpaje toen .je raad het eigen doelpunt.
    verder als dit overstapje gebeurt dan staan alle tegenstanders als standbeelden te kijken.

van halst en chivu zijn door elkaar gehaald.van halst is uber goed en chivu uber slecht.

de nummers en namen van ajax op ed shirts zijn in de verkeerde kleur.

dit is geen bug maar wel jammer. geen nl competitie en geen nl elftal.

er zijn er nog meer maar daar kan ik ff niet opkomen.

het zijn niet van die supererge bugs ...je kunt de bugs met morrowind vergelijken ...de bugs maken het spel helemaal niet slecht het is nog steeds een heel goed spel.

11. masterape

masterape Guest

Dusss heeft iemand nog een eigen mening ik heb al revieuws gelezen en ben redelijk overtuig dus wie kan mij overhalen zodalijk door dit vieze weer fifa-2003 te gaan aanschaffen.

12. masterape

masterape Guest

Aha en al wil je voorbeeld toch met ajax spelen kun je deze dan in een andere leaug plaasten?en welke allemaal?

13. Hotshot

Hotshot Guest

je hebt gelijk, maar aan de andere kant is het ook beter om de meningen van nederlandse gamers van dezelfde leeftijd (ongeveer) te peilen..

on: een erg mooi spel, wat mij verbaasd is dat de bewegingen in de Xbox versie anders zijn dan in de PS2 versie..ook kun je mooier en meer scoren..
    kortom, grafisch een mooie game, qua gameplay een vloeiende game, met andere woorden...een game die van mij een 8 krijgt..

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2003
  14. masterape

masterape Guest

Aha bedankt voor je steun!:)

15. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    in ieder geval 3 nl teams ajax psv feyenerd

je kunt met ajax een paar cups spelen champions,uefa enz enz.

maar je kunt ook een champions seizoen spelen das gewoon een league met alle topclubs ...kun je spelers kopen enz enz. bijv ronaldinho bij ajax...:D

kijk maar ik hoop dat mijn mening geoed genoeg is om je over te halen om het wspel te buyen

16. masterape

masterape Guest

Aha maar je kunt voorbeeld ajax niet in de Engelse leaugea pleuren?

17. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die dichtgegooide topic, daar heb ik het je uitgelegd, ik heb Fifa al lang, daar staat mijn mening over Fifa.......maar ach.......waar maak ik me druk om.

18. Hotshot

Hotshot Guest

neej..wel kun je je eigen league maken..
    dus je kunt ajax samen met alle engelse clubs in een custom league proppen :)

19. masterape

masterape Guest

Aha en een seizoen gaat dat ook door en door of stopt het na 1 jaar?En loopt het bij custom game ook telkens door?

20. Hotshot

Hotshot Guest

neej een custom league loopt maar 1 seizoen..
    alle officiele leagues kunnen volgens mij 3 jaar doorgaan..

Deel Deze Pagina