1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Juni lijkt me erg onwaarschijnlijk. November is denk ik net iets wat laat... Denk dat de game vast niet in juni komt en word uitgesteld tot september.
     
  2. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het mij goed herinner, dan was er voor het eerste en tweede deel van de BiA serie ook weinig informatie vooraf gegeven. Op wat trailers en een gameplay demonstratie na, net als nu met dit nieuwe deel, kwamen ze ook 'ineens' uit. Het zou me niks verbazen als 'ie gewoon op 8 juni in de winkels ligt. Maar ook dat de game nog wel eens uitgesteld kan worden. Aangezien ze met de eerste twee delen de lat aardig hoog gelegd hebben, kunnen ze het zich niet veroorloven om dit 360 deel 'onaf' te verkopen. Ik heb liever dat ze er nog even aan werken, zodat ik een goed product krijg. I.p.v. dat ze iets rushen, en een halfbakken product in de winkels leggen.
     
  3. Achillias

    Achillias Guest

    Komt dit spel ook uit op de PS3 want na het zien van ingame beelden MOET ik dit hebben, omg wat een spel.
     
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Fuck the PS3..de enige reden om een PS3 te kopen was voor mij Formule 1...maar het bleek dat dat spel tegen moet valen..lage review cijfers. Voor de mooiste spellen moet je een 360 hebben ( met over een paar maand BIA:HH ):D
     
  5. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt in Q4, dus ga maar uit van november/december. ;)
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze nu zeggen Q4 zou ik uitgaan van maart volgend jaar :p
     
  7. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat het nog zolang duurt.
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, laten we hopen dat ze daar een goede reden voor hebben en dat het spel er alleen maar beter van wordt.

    Ik heb toch liever een top game dat een aantal keer wordt uitgesteld dan een game dat wordt gerushed en daarna flink flopt wat ik trouwens niet verwacht bij BiA.

    Maarja, we zullen zien. ik kan zoiezo niet wachten tot ie eindelijk komt. Ik moet echt wat bia spelen maar jammer genoeg zijn ze bc dus kan ze niet spelen op me xbox360 :<
     
  9. basovich

    basovich Guest

    ik vond die footage half jaar geleden er al onwijs wreed uitzien:D..laat staan hoe het er in november uit moet komen te zien!!
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Mag ik je er even opwijzen dat Tothegame het niet altijd bij 't juiste eind heeft? Laten we eerst maar eens wachten op nieuwe info plus screens, want daar verlangen we na een tijdje niks meer te vernomen hebben, wel naar.
     
  11. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan geruchten dat er nieuwe info eind maart/begin april zou komen. Zoiets had Randy Pitchford gezegt en Botman, ook iemand van GBX, zei op het forum dat het niet zo gek zou zijn als er nieuwe info zou komen.

    Dus wie weet! Hopelijk krijgen we binnekort weer wat te zien, na bijna een jaar geleden.

    De E3 demonstratie was in april/mei opgenomen maar kwam pas uit in augustus. Sindsdien hebben we geen nieuw materiaal gezien, ze mogen dus wel is een keer wat laten zien !

    Denk het niet. Ze zeiden eerst dat hij Q4 2006 zou komen, toen Q1 2007 en nu Q4. Dus ik denk dat dat best zou kunnen. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  12. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    één of andere site waar je ook games kon pre-orderen gaf aan dat die 1 september zou uitkomen dit zegt natuurlijk weinig, maar juni juli zal het wss niet worden.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet, de Ps3 kan niet van zulke mooie games draaien :+
     
  14. Cybercon

    Cybercon Guest

    Trek je niks van Leze aan, het spel komt ook gewoon voor de PS3.
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zet er niet voor niets een :+ bij
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een stukje uit een interview van 27 februari
    Dus elk moment kan er wat vrijkomen
     
  17. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeiden eerst eind maart, denk dat het nog wel even duurt.
     
  18. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, geduld is een schone zaak. :+
     
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde gisteren avond van iemand op live dat hij in de maand mei zou komen:thumbs: , zou wel leuk zijn niet al te lang meer wachtten:'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina