1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ach, nu hoeft het niet meer. Vele zoals mij zijn overgestapt naar andere games zoals GRAW 2 enzo. Die nieuwe mappen mogen ze maar houden.....
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    mwa, ik denk(gelukkig) niet dat iedereen zo denkt, ik zie namelijk heel erg naar deze maps uit, en ik denk met mij vele meer:)
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel ook Graw 2 en zomaar die nieuwe maps zijn meer dan welkom
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ben een beetje uitgekeke op die oude , wat voor levels zouden het zijn weet iemand dat?
     
  5. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel lijkt me wel leuk, maar ik vraag me af wat het nou eigenlijk precies voor spel is. ik weet wel dat het een tactische shooter is, maar lijkt het nou op Gears of war, Call of duty, of misschien Hitman? Of Star Wars Republic Commando? of is het ergens een kruising van?
    Want ik hou wel van een goeie shooter, maar als ik op al me squadleden moet gaan letten wat ze doen.... ik snap niet helemaal wat ze onder ''tactisch'' bedoelen. Want misschien vind ik deze game wel helemaal niet leuk... En ik heb de demo wel gespeeld, maar dat vond ik eigenlijk een gewone shooter... alleen wel moeilijk|:-
    kan iemand me helpen?
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    een game die het dichts bij in de buurt komt is SW:RC alleen er zit wat meer actie in, en soms moet je inderdaad wel is een tactische beslising nemen.
    wat op je team leden letten betreft, dat valt heel erg mee en als ze geraakt zijn helpen ze elkaar(indien 1 nog beschikbaar) weer overend en gaan ze er weer vol tegenaan.
     
  7. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    en heb je ook echt verschillende objectives (weleens iets opblazen ofzo) of alleen maar schieten op alles wat je ziet?
    en is de game moeilijk?
     
  8. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk..uhm nah je speeld hem sowieso niet zo snel uit. Je moet echt goed gebruiken van je cover anders lig je echt om de 10seconde neer.
    Als je hem op Hard/Veteran (volgens mij) speelt heb je er grote kluif aan. :)
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja je hebt heel wat verschillende objectives; die lopen uiteen van het redden van hostages tot het hacken in een computer systeem.
    wat moeilijkheid betreft, op normal valt het redelijk mee, maar op realistic heb je aardig wat gedult nodig en koelbloedig zijn:p
     
  10. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat er in de update van vandaag zat ? ik kreeg hem namelijk denet binne, Bedankt alvast
     
  11. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee...
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg geen update.
    Denk niet dat dat DE update is.
     
  13. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel wel pittig, maar over het algemeen niet super moeilijk. Er zitten alleen een paar stukken in die wel belachelijk moeilijk zijn (zoals Tunnels, Dante's Theatre en Secret Labs :x ).

    Maar wel de aanschaf waard in ieder geval.
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje. Er zit toch zo'n achievement in dat je in totaal 125 man moet killen online met een pistool. Werkt dat ook als je bijvoorbeeld raging bull gebruikt ofzo?
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dat moet offline hea.. en volgens mij heb je offline niet de beschiking tot de raging bull
     
  16. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet dat offline :eek:? Shit heb ik voor niks de hele tijd online met een pistool zitten killen :'-(.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ghehe staat er als het goed is bij;) en volgens mij zijn het ook 150 teroristen.
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Kan ook online en het zijn inderdaad 150 terroristen.
     
  19. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh oke, dus je kan hem ook gewoon online halen :D. Maar geld "terroristen" dan alleen in T-Hunt of bijvoorbeeld ook gewoon in Attack and Deffend, of (team) Sharpshooter ofzo :)?
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Elite?? Heb je een paar x zien spelen, je schiet werkelijk helemaal niets raak8)

    Xie je later, Captain DTA II Purno II :):
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina