In elke winkel [FRS - Bart Smit - Intertoys - Dixons etc.] En dezelfde prijs als de normal controller: €39.95 dacht ik. Ik heb nu ook een S controller
Alleen keken ze mij raar aan bij Bartsmit toen ik vroeg om de Controller S. Daar hadden ze nog nooit van gehoord. Ik moest hem eerst nog aanwijzen want hij stond gewoon op een kast achter de kassa. Bij Bartsmit heet die geen Controller S maar controller klein.
Ik vind de controller S lekkerder voor de Thumbsticks en schouderknoppen. Voelt echt lekker in de hand maar de knoppen vind ik kut zitten. Het is een twijfel geval. Hij heeft evenveel voordelen als nadelen vind ik dus het is gelijk
Controller Klein???? Echt weer iets voor zo'n winkel als Bart Smit. Nog nooit een winkel gezien met zo'n weinig verstand en service.
ik koop iig wel nog een controller s erbij.. de standaard controller vind ik perfect voor spellen als halo, maar voor spellen waarbij je vaak snel achter elkaar in moet drukken (DOA3 anyone?) lijkt de controller s me beter.. als ik ze alletwee heb kan ik dus gewoon switchen wat ik het lekkerst vind. ook lijkt de s me lekkerder voor bijv. voetbalspellen
toen ik naar intertoys ging zeiden ze bestaat zoiets wel en bij free record shop wat is dat kunnen ze niet slimmere mensen in dienst nemen weet je zekr van dat MM want ik denk ik hem dan ook maar daar ga hale
Ik heb hem vandaag gehaald bij de Dixons....Echt relaxt dingetje gewoon.....eerst effe wennen en even later ligt die goed in je handen. Ik heb hem voor 40 Euro
Het is een kwestie van mening, maar de S is ook niet super. Ik erger me nog al aan de zwart/witte knoppen, die ingebouwd zijn zodat ik m'n pink er in raggen moet. Erg frustrerend tijdens DOA3. Greetz, Rick
hmm de normale controller bevalt me goed dus ik denk dat ik gewoon ook een normale controller erbij koop...