1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    //whoops pagina overgeslagen :/

    Ik zou alleen hdmi willen zodat ik mijn dvd speler ook via component aan kan sluiten, zit nu via scart... Maar dan zou ik natuurlijk ook de ms vga kabel kunnen kopen ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2007
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    kzou alleen hdmi willen zodat ik mijn pc erop kan aansluiten.. want als ik de 360 erin doe dan zijn de vga aansluitingen op... en component zie ik niet zo zitten
     
  3. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede post Dynamike. Ik zelf hoef niet per se het beste van het beste qua kwaliteit. Ik koop gewoon het beste (voor mezelf) wat in mijn budget past. Ik ga dit voorjaar nog een HD televisie kopen en dan komt er nog een 5.1 systeem bij voor de 360 en dan vind ik het goed. Het kan altijd beter, maar ik creeer wel zo goedkoop mogelijk mijn eigen 'super' game-experience. Hoeft geen duizenden euros te kosten wil je wat hebben natuurlijk. De markt verandert zo snel dat de discussie eigenlijk altijd door gaat ;)
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    kheb nu een Xbox 360 Premium en een Logitech Z5400 5.1 setje.. kben nu hard aant sparen voor een LCD'tje en dan ist ook wel goed voor mij.

    Op computergebied vinden ze ook elke dag iets nieuws uit en dat koop je dan ook niet allemaal
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dynamike: Vooral stap 4 is voor mij het probleem. Ik vind het alleen vervelend dat je dus, als je beter wilt, een heel nieuw apparaat moet aanschaffen en niet verder kan gaan met het bestaande. Hoop dat HDMI zich kan bewijzen met de 360. Anders kan ik altijd nog de Monster Component Cable kopen.

    Maar wat kunnen we verwachten van de 120 GB HDD. Komt er speciale grote content uit, dat die HDD goed uitkomt?
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    hd films, iig in amerika nu, en dat iptv ofzo in de toekomst?
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan toch vast geen HD films op je HDD kopieren. Wat houd dat IPTV eigenlijk uit en zal het ooit in nederland komen?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat had ook nooit mogelijk geweest.
    Dit omdat de Xbox360 alleen beschikt over een analoge video-uitgangen voor Composiet , Component en VGA.

    Toen HDMI op de markt kwam was Microsoft ook nog niet aangesloten bij de club van ontwikkelaars.
    De ontwikkelaars waren ( Sony, Hitachi, Thomson (RCA), Philips, Matsushita (Panasonic), Toshiba and Silicon Image ).
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Die HD films kan je in de U.S. downloaden van marketplace. Voor een paar dollar kan je een film iets van een week huren (wel binnen een dag kijken) en series kopen.

    IPTV is een manier om tv te kijken, het zou nog wel een keer naar europa komen maar schijnt nogal moeilijk te zijn met al die verschillende regels hier...
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok. Ik snap het.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lees net het volgende:

     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah joh, boeien. Gooien ze dat er later toch alsnog in bij de opvolger van de Elite :emo:
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    och de meesten sluiten hem toch optisch op de versterker aan
     
  14. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    komt 't ook ooit noch eens hier dat je die films kan downloaden.
    of is amerika 't belangrijkste dat 't alleen daar mag.
    vind ik wel een beetje lullig zou ook wel een filmpie willen downloaden.
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben eigenlijk altijd een lagere prioriteit, en we zitten ook nog tussen een heleboel landen die allemaal weer verschillende regeltjes en belastingstelsels.

    In de U.S. is het allemaal in in een keer geregeld...
     
  16. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wachten ze niet met die hdmi aansluiting totdat de xbox 3 of xbox 720(hoe die dan ook gaat heten:+ ) uitkomt. Ik vindt het heel erg stom dat ze nu ook nog zeggen dat er geen hdmi adapter komt:mad:
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hij had al vanaf het begin een hdmi poort moeten hebben......dit is uiteindelijk een soort van nood aanpassing.
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen was HDMI nog niet zo ver ontwikkeld als nu...
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    En Microsoft was ook nog niet aangesloten bij de Club van HDMI ontwikkelaars.
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina