M n neef gaat binnekort ff naar china en hij wil wel een paar games meenbrengen maar dat kan toch niet is toch allemaal ntsc?? en dvd?? want hij zei dat een collega van hem ps2 en gaycube games hadden gehaald en ze deden het gewoon, maar dat geloof ik dus niet..
Voor games is het idd NTSC, en DVD's zal ook niet kunnen, omdat het gewoon een andere regio is.. Voor je DVD probleem kan je even wachten en dan komt er Region X uit, dan kan je elke DVD van de hele wereld op je Xbox draaien. Voor games gaat dit iig niet lukken, alleen op de illigale manier, maar daar praten wij hier niet over.
NTSC is geen probleem, als je TV die maar aankan, je xbox heeeft daar niks mee te maken. In china is er een hele grote illigale dvd/game markt, en die gekopieerde dvds/games zijn bijna allemaal regio vrij, dus die zou je hier kunnen draaien, maar die bootleg (gekopieeerde) DVDs zijn meestal helemaal in het chinees :/
Je Xbox kan volgens mij alleen PAL hoor.. of je moet een Xbox uit het buitenland laten overkomen.. :{
Re: Re: Kan Je chinese games/dvd's afspelen op xbox? zoals ik al zei, in china is zijn er veel gekopieerde games te verkrijgen, DVDs maken ze meestal regiovrij, misschien kunnen ze dat met games ook wel, maar dat lijkt me sterk
op een originele ongemodde xbox kan je alleen pal . op een ntsc xbox alleen ntsc, en op een jappen xbox alleen ntsc-j