Ik speelde het op normal en ben het laatste level een keer dood gegaan. toen ik het uitgespeeld had had ik ook nog 231 levens over Maar zoals ik zij moet je eerst de knopf achter de zwarte muur omzetten dan gaat er in de glibberkamer een deur los!
oke ik zeg t nog maar een keertje want jullie lezen mijn reply nie of snappen m nie In lvl 4 staan 4 of 5 grote standbeelden van pharaos. die moet je stukmaken en as je ze allemaal stuk hebt krijg je lvl 5.
231 levens???? Als je helemaal niet doodt gaat kun je die volgensmij niet eens krijgen ???? Zit je mee nou te foppen?? Maar ja, ik kwam in het laatste level van de fisrt encounter en ik had 56 levens, dat had ik uitgespeeld en nu heb ik er nog maar 36!!!!!! IK wist dus niet wat ik moets doen en kwam daar pas laat achter, en daarna ben ik 8 keer door alle vier de hoepels moeten springen omdat ihj steeds net naast de straal stond Maar hoe kan je maar 1 keer dood zijn gegaan????????/ snap ik niet, met al die vijanden met rockets en lasers en al die shit??????? :d
Behoorlijk ongeloofwaardig dat je er 10 uur over hebt gedaan en 231 levens overhad. Dat zijn van die uitspraken, dat geloof ik pas als ik het zie.
hhee ik had hem denk ik na 5uur uit ovzo(op makkelijk eej) en zit nu in level 6 serious als je heel de sp uit hebt kun je levels kiezen! (jaah net als in co-op) dat eerst secret level krijg je door die standbeelden kapot te zagen met je kettingzaag. die andere snapte ik geen reed van duz heb maar een cheat gbruikt om de andere te krijgen(sacred yards) als je het spel uit hebt zijn al je levens weer weg ik ben denk ik een stuk of 4 keer doood gegaan heb op een gegeven moment meer als 200 levens gehad ook in en er zijn 5 episodes het laatste level is vet mooi maar de boss suxx
k als je het spel uit hebt kun je als je op singleplayer druk gewoon kiezen net als in coop en kun je moelijkhijdgraad kiezen en staat er bij ieder level uit op welke moelukhijdsgra je hem uit heb