Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Graag zou ik wat feedback/antwoorden willen zien.

    Al zeer lange tijd zit ik te dubben om mee te gaan naar de next-gen of niet. Alle 3 de consoles van Sony, Microsoft en Nintendo heb ik grondig bekeken.

    De WII aanschaffen alleen voor een enkele Mario of Zelda game is het niet waard voor mij. De PS3 heeft veel multi-media eigenschappen die ik nutteloos vind. Een gameconsole is om te gamen en al die poespas en extra's er om heen jagen alleen maar de prijs omhoog. Vervolgens zijn alle goede spellen multi-platform dus komt goed uit.

    De meest logische keuze is dan de Xbox360, ondanks dat ik ERG lang heb moeten wachten tot er fatsoenlijke RPG's aangekondigd werden. In tegenstelling tot zijn voorganger heeft hij nu de games. Ondanks de nutteloze media extra's is hij wel goedkoper dan de PS3. Maar ja als je een nieuw frontje, geheugen kaart, controller met wire en 2 games haalt zit je op hetzelfde bedrag als de PS3.

    Wat betreft Blu-Ray en nieuwe dvd...dat zie ik in de toekomst wel.

    Toch hoor ik verontrustende verhalen.

    1. Maken de nieuwe generatie consoles ook krassen op de discs? Of hebben ze eindelijk een andere lens geplaatst?
    2. Hoe vaak komen die krassen eigenlijk voor?
    3. Op het moment zit ik te denken om het Premium pakket inclusied PES6 aan te schaffen. Is de HDMI component kabel een verbetering? Of is het verstandiger te wachten op de Xbox360 elite met een volwaardige HDMI kabel?
    4. Zo ja, is er een schatting wanneer de Elite uit komt in Europa en hoeveel het gaat kosten? Volgens Amazon.com kun je een pre-order plaatsen van 670 usd met een levering op 29april. Is het slimmer te wachten of niet?
     
  2. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Dit kwam vrij regelmatig voor bij de eerste serie consoles (360), dus zeg maar de eerste batch. Dit is volgens mij geheel verholpen doordat MS er nieuwe drives in heeft gedaan. Er zijn wel foto's gemaakt van de diverse disc lades hier op het forum.

    2. Ik heb het nog nooit gehad. Met een PS,PS2,GameCube,360.

    3. Volgens mij is de Elite hier nog niet eens te koop. Eind april dacht ik voor USA en dan maar afwachten wanneer (en of) hij hier komt.

    4. Ik zou als ik jou was nu een premium 360 kopen. De extra's kun je er los bijkopen (niet de kabel) dus je zult weinig verschil zien. Er komen zat goede games uit de komende tijd en op dit moment zijn er ook zat goede games verkrijgbaar (Gears of War, GRAWII, Viva Pinata, PES6) Colin: Dirt, Forza motorsport 2, GTA4 komen allemaal nog uit dit jaar! :D
     
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws: Releasedata van nieuwe Xbox 360 games uitgelekt!
    Geschreven door Martijn Gelissen
    Bron: Rumorreporter -
    English translation
    Maandag 02 april 2007 - Zo nu en dan lees je wel eens over een grote gamesketen die per ongeluk een release datum op haar site vermeld, ondanks dat de ontwikkelaar nog geen officiele datum heeft vastgesteld. Toch blijken deze gameketens het vaak bij het rechte eind te hebben. Dit maal hebben we geen release datum van 1 game, maar van maar liefst 53 games!

    De beruchte reporter van Rumorreporter heeft namelijk een lijst kunnen bemachtigen waarop de release data van de games staan. Deze man heeft een hoog geloofwaardigheids gehalte, zo was hij de eerste die wist te meldden dat de PS3 was uitgesteld naar maart 2007. Ook leverde hij ons de eerste beelden van Xbox 360 Elite bundel. Hieronder vind je dan de gehele release lijst voor de Xbox 360. Let hierbij goed op dat het om Amerikaanse release data gaat. De maand wordt als eerste genoemd, gevolgt door de dag! Ook is het niet zeker dat alle onderstaande games in Europa zulen verschijnen.

    All Pro Football 2K8 8/28/07
    Banjo Kazooie 11/1/07
    Battlestorm Galactica Online 10/30/07
    Beautiful Katamari 10/30/07
    The Bigs 6/26/07
    Bioshock 6/28/07
    Blacksite-A51 9/28/07
    Bladestorm The Hundred Year War 9/25/07
    Blue Dragon 5/28/07
    Call of Juarez 6/26/07
    Culdcept Saga 8/28/07
    Dark Messiah of Might & Magic 5/29/07
    Dark Sector 9/4/07
    The Darkness 5/1/07
    Demonik
    DIRT: Colin McRae Off-Road 5/28/07
    Eternal Sonata 6/26/07
    Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer 6/28/07
    Fatal Inertia 9/25/07
    FEAR Exp 1&2 9/2/07
    Final Fantasy XI 4/18/07
    Forza Motorsports 2 5/28/07
    GTA IV 10/16/07
    Halo Wars 11/1/07
    Harry Potter and the Order of the Phoenix 7/10/07
    Hour of Victory 6/28/07
    Juiced 2 - Hot Import Night 9/25/07
    Kane & Lynch: Dead Men 11/1/07
    Kengo Zero 360 10/30/07
    Madden 08 7/26/07
    Mass Effect 5/28/07
    Medal of Honor Airborne
    Mobil Ops - One Year War
    Monster Madness - Battle 4/3/07
    Nascar 08 6/25/07
    NCAA Football 08 6/25/07
    Overlord 7/28/07
    Pirates of the Caribbean: At World’s End 5/22/07
    Project Sylpheed 6/26/07
    Rain 5/29/07
    Ratatouille 6/26/07
    Riddick HD 10/30/07
    Senko No Rondo 5/29/07
    Shrek the 3rd 5/15/07
    Stranglehold 8/28/07
    Stuntman - Ignition 8/28/07
    Surf’s Up 5/26/07
    Tiger Woods 08
    Timeshift 9/8/07
    Too Human 5/28/07
    Transformers 6/19/07
    Turok 9/25/07
    Unreal Tournament 3 9/28/07
    The Wheelman 12/25/07
     
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh jah, die ga ik halen 8) Van Riddick HD heb ik wle nog niks gehoord :confused:
     
  5. Silvereye

    Silvereye Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus 1,5 week geleden mn xbox opgestuurd volgens de regels enzo, en via tracking kan ik kijken op de site van ups dat hij 2 dagen daarna al is afgelverd in duitsland. Ik heb sindsdien niets meer vernomen, en ook op de site ofzo veranderd de status niet..........is dit normaal, en moet ik dusnu gewoon maar afwachten tot ze voor mn deur stan met een console? ik heb dus nu ook alweer 1,5 week xboxlive lopen voor nix grrrrr
     
  6. Jensteh

    Jensteh 360

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    snel vraagje, weet het niet zeker dus
    op xbox360 kan je toch ook normale xbox games spelen?

    en weet iemand hoe je, als je een mp3 speler aansluit op je 360, de muziek op je hdd zet (kopiert dus)?

    ty
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niet alle games zijn backwards compatible (zie de Backwards compatible thread)

    Dat is niet mogelijk, je kan wel de muziek streamen ... of muziek kopieren van originele cd's
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Gister liep ik Intertoys, FreeRecordShop en Dixons in. Geen enkel had een Xbox360 bundle met een game erbij. Dus ik besloot de tijd te nemen om te kijken naar de HDMI component kabel. Deze kon ik nergens vinden.

    Ik neem aan dat er ergens een component kabel is zodat ik de xbox360 op mijn HDMI van de tv kan aansluiten of niet? Zou zonde zijn als er alleen scart aansluitingen zijn aangezien ik 2 aansluitingen heb die beide al in gebruik zijn. Zou het zonde vinden om me PS2 los te moeten koppelen.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De xbox 360 premium en core hebben geen HDMI ... Maar component (bijgeleverd met de premium) en VGA zijn net zo goed.

    In de zomer komt er een zwarte Xbox 360 uit de Xbox 360 Elite... deze heeft wel HDMI
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Aangezien ik extra slim ben in de ochtend zal ik de vraag voor mezelf versimpelen. (me is leek)

    Kan ik met de bijgeleverde component kabel de xbox360 op de HDMI uitgang van me tv aansluiten? ja of nee?
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee,
    component zijn 3 tulpstekkers (blauw, rood en groen) en HDMI is één kabel. Als je een tv hebt met HDMI aan de achterkant, dan zul je hoogstwaarschijnlijk ook component aansluitingen hebben.

    hdmi:
    [​IMG]

    component (bijgeleverd in premium set):
    [​IMG]
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Bedankt voor het antwoord. Dan zal ik thuis eens even de aansluitingen bekijken. Ik weet dat er 1 zit, maar kan niet herinneren of er nog 2 naast zaten voor de overige componentkabels.
     
  13. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een probleempje met me xbox360... denk ik.. had een tijd geleden het probleem dat need for speed carbon vast liep tijdens het hoofdmenu.. dus ik de game opgestuurd naar bol.com en me geld terug gekregen nu had ik via de x-bazaar een deal met GForce GTI daarvan zou ik NFSC krijgen en gisteren maar even getest en weer liep hij vast tijdens het hoofdmenu..:'-( :'-( :confused:

    en bij andere spellen heb ik hier helemaal geen last van..
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een korte vraag. Is het mogelijk dat de Xbox automatisch berichten verwijderd die er langer dan zoveel tijd instaan? Want ik merk net dat er ineens allemaal berichten die ik had weg zijn...
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je een amerikaans account aan? Als ik adres invul dan komt er incorrect te staan..
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het email adres dat je aan je profiel koppelt moet ook op U.S. staan, anders pikt ie het niet.
    Misschien ook wel handig om te weten is dat micrsoft het aanmaken van een profiel voor een land waar je niet woont probeert tegen te gaan. Bij sommige mensen werkt het profiel dat alsnog niet, bij anderen blijft het blijkbaar nog wel functioneren.
     
  18. basovich

    basovich Guest

    bron: insidegamer


    wel leuk feature:)
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat downloaden lijkt me ideaal. Die man hoorde ik zeggen dat alle vans dan uitgaan, kan ik gewoon gaan slapen 8)

    Msn lijkt me ook tof, vraag me af of het ook even makkelijk werkt als op de pc maar in elk geval het proberen waard.

    Hoe zouden de themes eigenlijk omgaan met nog een extra blad :+ ?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die hoeven er niet mee om te gaan, de marketplace blade krijgt een aparte, niet in te stellen, achtergrond. :)

    Die wordt om de zoveel tijd aangepast door M$ (bv. een kerst achtergrond in de winter, met pasen een groot ei ofzo 8))
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina