1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel. Moet je dan ook ineens gaan betalen om geen glitches meer te kunnen doen? Of voor die vga resolutie? het is gewoon een patch hoor.

     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanacht eindelijk weer eens een stuk verder gespeeld. Act 4 voltooid op casual. Je krijgt best weinig achievement points. Maar 10 voor het voltooien van een act. Flink verschil met Prey, waar je flink wat meer voor kreeg.
    Stoor me af en toe wel aan de AI. Soms blijft een enemy staan nietsen, te wachten totdat je hem een headshot geeft (had ik gister bij die gasten met bows). Je eigen teammaat loopt soms ook als een dolle op de tegenstanders af. Gelukkig gaan zij niet dood.
     
  3. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je op hardcore gaan spelen, dan verandert dat wel! Of Insane, maar dan moet je eerst nog even casual doorspelen..
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, maar heb nooit zin om een game nog eens uit te spelen op een hogere moeilijkheidsgraad. Je weet dan toch al wat je allemaal kan verwachten. Voor verhaal hoef je het ook niet meer te doen etc.
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de een of andere manier is dat bij GoW anders. Je weet wel wat er gaat komen, maar doordat het vele malen uitdagender is werkt dit niet hinderlijk. Wanneer je bij act1 je eerste grubhole moet dichten denk je al gelijk:"wtf, daarom heet het hardcore". Na een tijdje went dit ook wel, vooral de corpser en berserker brengen niks extra's op een hogere moeilijkheidsgraad maar dat zijn uitzonderingen.

    Je moet casual echt zien als casual of easy en na verloop van tijd ga je hardcore zien als normal. Dan heb je insane nog, maar dat moet ik nog gaan proberen..
     
  6. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Die eerdere extra maps (toch een uitbreiding) waren ook gratis. Ik wil alleen zeggen dat het spelplezier toeneemt (en leuk blijft) met zulke toevoegingen/uitbreidingen/extras/verbeteringen. ;)

    [cruijff mode]
    Maar dat is logisch
    [/cruijff mode]
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @[2k] : dit spel is gewoon geweldig op insane ;) logisch dat je niet zoveel voor casual krijgt
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ok. Het is een patch maar tegelijkertijd ook een update. Het zou inderdaad belachelijk zijn wanneer je voor patches zou moeten betalen maar dat zie ik ook niet gebeuren. Ik zal zo en zo nooit bijbetalen voor nieuwe levels of iets dergelijks, naar mijn mening moeten alle updates gratis zijn tenzij het echt een grote update is zoals laatst voor The Elder Scrolls.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    iemand die kan helpen?
     
  10. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    geluid aan? stekkertje erin? :+:+
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    :emo: humor :emo:

    had ook niet veel beter verwacht van iemand met het Politie embleem als Avatar..
    :)
     
  12. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt hij wel bij andere spellen? :confused:
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja, alleen niet bij GoW, het geluid en het microfoontje doen het niet.. als ik hem eruit trek, hoor ik wel het gekrijs van die kindjes..
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    De newspost van Annex is weggehaald, en is dus mogelijk vertraagd. De nieuwspost had misschien pas na de patch/update moeten komen, maar dit is nogal rot, want nu is niks meer zeker.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat een kutspel vind ik het zeg, bah.
    Het sprinten is kut. Wapensysteem vind ik ook niet chill.
    Zit nu bij die laatste klotebaas en na 10x proberen vind ik het mooi geweest.
    Leuk als de bow handig is, maar je die niet hebt.
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Bow ligt in de wagon voordat je met Raam moet vechten :D
     
  17. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Raam vond ik ook echt een peace of cake. Had hem in 1 keer. Gewoon op en neer rennen, granaten gooien en zijn kop snipen. Zo gedaan. Zelf zit ik nu in act 4, in het huis van Fenix. Ik moet die kelder in maar er komt een lading locust om Jack te mollen. Dat stuk sucks ass.
     
  18. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je hem op Insane in 1 keer? :eek: Op hardcore en casual is hij makkelijk jah :9
     
  19. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Raam kan killen kan je in dat stuk in dat huis toch ook wel aan? Ik had zelf meer problemen bij dat stuk in Act 3 met die karretjes. Moet zeggen dat ik het spel al 2 maanden niet meer gespeeld heb. Dus ik zal er wel geen hout meer van kunnen ;)
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd ja daar kwam ik ook niet voorbij, met co-op dan. Als je het alleen gaat spelen is het nog wel te doen, maar die karretjes vond ik echt zwaar irritant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina