[PS4] [PS3] Resistance: Fall of Man

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    Kill Switch :+

    Mijn god wat een bout game was dat zeg :emo: Maar goed...

    * Duikt nu lekker zijn bedje in _0/
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, dat is hem. Thanks!
    Was inderdaad verder een boutgame, maar daar zat wel al dat coversysteem in. Heb vanmiddag trouwens een dikke deatchmatch gehad met 40 man. Echte dikke chaos als je opeens een stuk of 8 raketten om je heen ziet vliegen. 8)
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat het langzamerhand een stuk beter wordt met resistence, ik ben nu een tijdje bezig in manchester en daar wordt het echt een leuk spel om te spelen, hopelijk blijft dit zich de rest van het spel zo voortzetten.
     
  4. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken dat gevoel... Van de week een paar potjes TDM gespeeld in dat level met die kerk (weet de naam niet) en 40 man.. Ik voelde me echt goed toen ik een aantal potjes als eerste eindigde en meer als 10 kills meer dan de nummer 2 had :p
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Vanmorgen ook een aantal van zulke potjes gehad. Alsof alle Xbox Live gamers gewend zijn om zulke shooters online te spelen, haha :D

    Er zijn veel mensen hier die resistance hebben.. iemand zin in een clan ofzo? :D
     
  6. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Live gamers zijn waarschijnlijk meer gewend aan online shooters. ;)
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu Korporaal met 3 stipjes. Maar ik heb die ranking nog niet helemaal door. Want als je verliest, en toch veel punten haalt.. krijg je dan wel gewoon XP erbij? En als je op een bepaalt niveu bent.. en je haalt te weinig punten.. gaat er dan weer XP af?

    Het online is iig geweldig. Het zijn zulke toffe maps, grafisch vind ik het erg vet en stijlvol eruit zien en de wapens zijn chill. Ik vind deze multyplayer veel vetter dan Gears of War. Het zijn ook wel andere shooters.. en ik vind het niet echt te vergelijken. Maar ik vind dat RFOM veel beter in elk kaar zit. (Het online gedeelte dan)

    Ik heb trouwens iedereen hier die Resistance heeft een invite gestuurd voor online multyplayer. Ik vind het alleen wel raar dat je voor resistance opnieuw iedereen moet inviten. Motorstorm pakt de friends list gewoon van de XMB.

    Gaan er nog mensen online vanavond?
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sowieso Resistance vanavond!
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooi, hoelaat? :D
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Uurtje of half 10 denk ik, nu even motorstorm aan het doen..
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zal er zijn om half 10 :thumbs: maken we wel een squad aan ofzo.
     
  12. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het nu al een paar avonden co-op, en dat is ook zeker vet!

    Het is ff uitvinden met al die verschillende wapens, maar het geeft echt weer een beetje het halo-co-op gevoel terug. Hilarische situaties, heel erg moeilijke stukjes waar echt samenwerken een must is, en zo kan ik nog wel meer noemen! Online heb ik het spel nog niet geprobeerd, maar na het weekend gaat dat ook zeker gebeuren!
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zit iedereen hier al in een clan? Ik zelf nog niet, ik heb wel al een aantal invite's gehad, maar niet geaccepteerd. Maar als iedereen hier al in een clan zit join ik er wel gewoon een :9 iets is beter dan niets toch?
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in PTF.. www.ptf-clan.nl
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb van de week de game uitgespeeld. Damn wat een vette game! Ik wil deel 2. :)
     
  16. Cybercon

    Cybercon Guest

    Die kans zit er dik in toch aangezien het einde al hint naar een vervolg? Tenminste dit las ik laatst :)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mwah, het einde hint maar een heel klein beetje naar deel 2. ;)
    Kom maar op hoor, Insomniac levert echt nagenoeg altijd pareltjes af, kan geen genoeg van die games krijgen. :)
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem nu ook gekocht, beetjes ziekjes en een behoorlijke jetlag dus dacht haal maar even een spelletje erbij voor de PS3 om te doen. Erg zonde met dit mooie weer maarja je moet wat als je je een beetje ziek voelt...

    Heb alleen nog maar de eerste 2 missies gespeeld en nog niet online gedaan dus kan er verder nog weinig over zeggen, ben wel benieuwd..
     
  19. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Sp net uitgespeeld, best aardig.
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu het spel ook een beetje online gespeeld... Eerst dacht ik, waarom is dit nou leuk? Maar ik bleef het toch spelen en het is inderdaad best leuk om te doen.. Geen idee waarom, want het is toch allemaal vrij standaard deathmatch, maar het voelt goed aan :D

    Singleplayer is tot dusver oke, ik speel op easy omdat ik er een hekel aan heb stukken steeds opnieuw te moeten doen, gaat me tot dusver goed af :cool:
     

Deel Deze Pagina