SW galaxies plannen :)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 29 dec 2002.

1. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het gewoon niet. Ze zullen eerst alles er aan doen om de game zo goed mogelijk 15 april uit te kunnen geven. Dan zullen er de eerste weken allemaal kleine verbeteringen komen, en zullen ze gaan werken aan de Space expansion. Ze moeten een complete ruimte maken, met spaceschips(met interieur), vlucht combat, maar met de space expansion komen ook nog extra rassen, een z-axis(voor te vliegen), meer voertuigen, en vliegtuigen voor planeten.
    Je kunt blij zijn als SE 2003 uitkomt, en dat porten moet ook nog een karwei zijn. Ze moeten m ook nog naar de ps2 porten.

2. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op een soortement van onofficieele saait gekomen(volgens mijn) en daar worden van te voren al clans gemaakt... tzou mayb wel handig zijn als alle XBW fans van SWG daar bij Botherhood Xboxworld..

Als ik begin dan word ik denk ik een soortement van scout miner die bij allerlei mines langs wipt om vervolgens van mijn gedolven materiaal een mooi klein zaakje op te zetten.Huur een NPC craftsmaker in die 24/7 mooie wapentjes maakt en nog een om de zaak te beheren van het geld dat ik verdien betaal ik ze en mijn reizen om de goedkoopste metalen te vinden. Telkens houd ik een klein beetje materieel over en na een tijdje een saaie sleur maak ik mijn eigen mine en huur daar miners voor in...de eerste paar weken gebruik ik het om mijn shop te vergroten en een goede handelsroute te maken met de mine van me. Meer NPC's in de shop, ik extend de mine, meer NPC's in de mine, meer winst en ik blijf een tijdje op mijn luie stoel zitten kijken hoe het geld binnen stroomt. en dan.... WHAM! ik koop een ENORM stuk land van mijn fortuyn en laat de grenzen afbakenen door muren. 2 gates aan de overzijde van elkaar en in het oosten van mijn gebied houd ik een soort inham over voor boeren die in mijn nog onbekende dus weinig mugglers en bounty hunters and shit willen komen. kleine taxes om hier te verblijven en van de constante stroom recources in alle soorten en maten(shop vergroot, meer een warenhuis daar komt dus geld vandaan. mine brengt recources als steen metaal) maak ik mooie straten en parkjes en shit om mensen te trekken. van een serke goedkope steensoort die ik in mijn mine delf maak ik een paar standaar complexen en van een wat duurdere soort maak ik mooie mansions. XBW people krijgen natuurlijk een hoop aftrek op het gewone bedrag om te verblijven. Mensen die net als mij eerst bij het begin beginnen beginnen in te zien dat het lege stuk in het midden van mijn dorp/stad zeer goedkoop is voor wat het eigenlijk is en er worden een hoop nieuwe winkels uit de grond gestampt. ik ben nog vergeten te vertellen dat bij die muren natuurlijk defensive turrets zaten en die shit. mijn inwoners zijn blij en ik ook. ik merk dat de taxes mij erg veel winst geven en verlaag ze zodat de winst niet meer super is en telkens mer mensen willen in mijn stad komen wonen. maaja er is ruimte tekort! geen nood. ik vertel de mensen mijn probleem en vehoog de taxes weer een klein beetje. koop weer eens een stukje grond bij enzovoorts. en als ik er nou achter kom dat je helemaal geen NPC's kan kopen dan begin ik gewoon eerst met monster mollen en geld te verdienen om droids te kopen en te programeren. dat kan heb ik gelezen wel NL.

;) beetje lang verhaaltje

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    dus je gaat galaxies dus eigenlijk meer spelen als sim city?

4. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ja.... ik denk het wel ja
    dat lijkt me wel leuk

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nou lijkt me geen zak aan...

in et begin is wel leuk om lekker veel geld te hebben.
    daarna moet je gaan reizen enzo. vrienden maken whatever.
    vechten ofzo...

6. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar anders word mijn verhaal te lang, en wie moet ik mijn stad laten beheren...? Grote wars kuin je zeker niet maken... kom net uit de bios en zon oorlog als the battle of helmsdeep kun je die na doenof iets dat er op lijk...)

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt een super plannetje maar als die Amerikaners met hun enorme clans komen opzetten dan zullen zij jouw mijn beroven en je zoveel mogelijk proberen te killen. (zo kunnen ze lekker in hun luie zetel jouw stadje vernietigen!! TIP: Huur eerst bountys in om zo permenantly af te rekenen van die amerikanen.
    IK ZOU MAAR OPLETTEN!!! IK zou ook gerust zo een clan van xboxworld opzetten maar niemand kent elkaars gamertag!!!!

MANNEN!!! AFSPRAAK, op 14 maart meld iedereen hier zijn gamertag!!!;) (zo kan ik jullie in mijn buddy-list zetten).:cool: :cool:

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    dat van die tags is een makkelijk te omzeilen probleem.

en over die clans blabala; wij (NL / XBW ) , moeten elkaar NIET gaan aanvallen, maar elkaar helpen tegen die fucked up amerikanen. ( je hoeft niet perse dag en nacht bij elkaar te blijven, maar wel elkaar helpen als je iemand ziet )

we moeten ook elkaars email hebben om te mailen over gebeurtenissen en eventuele grote gevechten in galaxies:9
    kunne we ff flink elkaar supporten en amerikanen slachten=( whahaha

wat ook vet is, is om mensen missies te geven:
    bv. we hebben een basis ontdekt van siths. zoek uit wat er gebeurt enzo.

das mega-stoer als je in een jedi-clan zit ofzo:D

9. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ey mister die net gepost heeft...

Het spel het niet voor niets Star Wars GalaxieSSSSSSSSSSSSS
    met de nadruk op MEERVOUD.Er worden namelijk een stuk of 20 servers geopend en elke server heeft een eigen galaxie. kut as it is(Kwalitatief Uitermaten Teleurstellend) moeten we daar mee leven.:mad: het blijft stom:mad: :mad: :mad: ]:-

[edit]AFGESPROKEN... OP 14 MMAART MELDEN WE OP DIT FORUM, ONDER DE THREAD NAAM [[GAMER TAG STARWARS GALAXIES]] ONZE GAMERTAG!!!! DUTCH PEOPLE!!!!!!UNITE!!!!

Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  10. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey mr. morrowind-die-morrowind-nog-niet-eens-heeft,

wat is je bron van die info?

11. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
  12. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    jullie hebben allemaal grote plannen.
    mijn plannen: plezier hebben, proberen zo hoog mogelijk lvl te halen. plannen maakt ik tijdens het spelen wel. dan weet ik ook de mogelijkheden.

13. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    je maakt plannen om een ENORM vooooorspel te heebben dan word het allemaal nog veeeeeeeeeel leuker. JEZELF VERLEKKEREN...ooit van gehoort?

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, mr. morrowind heeft gelijk :) Elke planeet is een aparte server.. omdat het spel anders heel erg zou gaan laggen. Maar volgens mij zijn er ook verschillende servers voor amerika, japan, europa hoor :{

15. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies ja...echt stom

16. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga een galaxies clan doen met een paar vrienden. We zoeken een leuk planeetje uit. Bouwen een fort. Ik word wapensmit. Een andere vriend Clonemaker de andere miner enzovoorts. Dan worden we de grootste wapenhandelaar van de galaxy EN ZULLEN WE ALLES OVERHEERZEN. 8) 8) 8) .

Sorry ik draaide een beetje door.

17. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    haha, zo'n mini clan is wel een lau idee. mischien wat voor mij en goldfish

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    yeah.

dan ga jij geld verdienen, en dan ga ik het uitgeven:D

nee, dat vind mr. morrowind niet leuk.

dan maar ander plan

19. X-FoX

X-FoX Master_chieF

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag........ maar moet je voor SWG op de xbox ook maandelijks betalen net als voor de PC versie'???:confused:

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    uhuh.

Deel Deze Pagina