hoe verwisselen jullie je games want ik doe hem gewoon open als ik aan het spelen ben maar ik hoorde van een vriend dat dat niet goed was dus wie kan mij helpen
als het niet goed was zou hij niet vanzelf teruggaan naar het menu... dus blijf het maar gewoon zo doen...
Wat zijn we weer aardig voor elkaar... Maar je sig is idd wat lang Jermain, daar kunnen vast wel een paar regeltjes tussenuit... En masterofthegame, zie je Xbox als een pc, als jij tijdens het spelen van een game het schijfje eruit haalt gaat je PC gelijk moeilijk doen. Bij de Xbox loop je ook nog eens het risico dat eventuele save games beschadigen. Dus gewoon even de moeite nemen om terug te gaan naar het hoofdmenu, dan weet je zeker dat je niks kwijtraakt/kapotmaakt.
regeltje eruit maar als er iets met die savegames gedaan word staat er ook dan je dan zulke dingen niet moet doen... maar als je niet aan het saven bent ofzo mag het nix uit maken...
alleen als je dan bv games als JSRF bekijkt, daar kan je niet eens terug naar het hoofdmenu zonder dood te gaan, dus heb je geen keus dan gewoon op de knop te drukken..
Het maakt nix uit. Consoles zijn er om het leven makkelijker te maken (in tegenstelling tot PC's). Save-games worden niet beschadigd omdat ze tijdens het spelen niet geschreven worden. Als ze wel geschreven worden krijg je bericht dat je je doos niet mag uitzetten. Verder wordt gewoon het cache geleegd als je je doos uitzet of het spel eruit haalt. Nix ergs aan dus.
Ach, misschien ga ik wel te voorzichtig met m'n spullen om dan, ik neem het risico niet en gebruik een paar seconden extra om me terug in het hoofdmenu te krijgen...
als ik iedere keer naar het hoofdmenu toe moet dan vind ik het geen console meer een console moet je gewoon uit kunen zetten