Serious serious sam

Discussie in 'Algemeen' gestart door shootergod, 2 jan 2003.

1. shootergod

shootergod Guest

FF een vraagje: Wie heeft serious sam op serious uitgespeeld?? IK speel namelijk op normal en dit is een peace of cake ( ik ben nu in level 14). Ik heb ook nog nooit op serious gespeeld .

Ik wil eens weten wie het uitgespeeld heft op serious, als ik normal uit heb begin ik ook eens op serious ( kan toch niet zo moeilijk zijn) 8)

2. mischa

mischa Guest

ckr

egft best VEEL moeilijker

3. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent heel wat eerder dood, en je vijanden zijn een stukje sterker. Tenminste, op de pc versie.....
    Maar ik heb 'm op dat niveau niet uitgespeeld, heb ik geen zin in...:{

4. shootergod

shootergod Guest

he, ik heb iets aan te merken op de serious mode van serious sam!!! :

niet alleen zijn de vijanden 2 keer zo sterk en komen er zeker 2 keer zoveel, desondanks ligt er wel minder ammo dan op normal, en dit slaat dus nergens op :confused:

Ik speelde level 2 en ik kwam buiten en op een gegeven moment moest ik een stier en zo'n blauw lazer beest vernietigen met mijn pistooltje :D

dit gaat dus bijna niet omdat je ook nog door anderw ordt aangevallen:D En om dit met je kettingzaag te doen, ook weer niet, ik speel een shooter om te schieten, niet om te zagen.

En nog een opmerking: er verschijnen wel eens vaker zomaar vijanden pal voor je, dat had je eerst ook maar niet zo extreem, ik liep in een klein gangetje in oasis en opeens kwam er zo'n rood rocket beest voor me, hij stond bijna op me

ik denk dus dat ze dat dan eigenlijk ook bedoeld hebben voor COOP, want om nou het hele spel met de slechste wapens spelen omdat de goede allang opzijn door het gebrek aan ammo waar de normal mode geen last van heeft :D

Dus........, wat denken jullie hierover??

5. shootergod

shootergod Guest

iemand???

6. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    uhm de goeie wapens bewaren voor de echt sterke beestjes...

7. shootergod

shootergod Guest

op het begin heb je alleen een shotgun dus?

8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ja behalve als het niet anders kan he....

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is je probleem? Je vind jeelf toch o goed? Een hogere niveau is er natuurlijk niet voor niks

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    niet zo vijandig woutertje....

11. shootergod

shootergod Guest

Ik vind mezelf niet zo super goed, ik vind het alleen niet leuk dat ik met een kettingzaag moet gaan rondlopen omdat mijn ammo op is :D

12. shootergod

shootergod Guest

Ik kan ook weleens een tip gebruken, voor extra ammo of zo, de beesten zijn opzich niet echt moeilijk als je genoeg ammo hebt dus bij deze, weet iemand die het UITGESPEELD HEEFT OP SERIOUS hoe je aan extra ammo komt?????

13. mischa

mischa Guest

misschien meer oefen sit (nog steeds) in level 10 op serious vin het een beetje saai geworren

14. shootergod

shootergod Guest

15. shootergod

shootergod Guest

Ik weet het, je moet gewonn goed zoeken nar secret ammo :D
    en trouwens ik heb auto-aim altijd uit, is veel leuker:D

Deel Deze Pagina