1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 Kopen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Nitram, 7 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ik zit er hevig aan te denken om mijn Xbox 360 weg te doen en een PS3 te kopen. De PS3 exclusives zoals MGS4 en god of war spreken mij meer aan dan Halo3 en andere.

    Maar ik twijfel nog een beetje, mede omdat de prijs wat hoger is en ik dus niet zoveel games kan kopen.

    Maar heb nog een aantal vragen voor de mensen die een xbox360 en een ps3 hebben/hebben gehad.

    -De graphics maken mij niet zoveel uit, maar ben wel nieuwsgierig zit er een groot verschil tussen de xbox en de playstation?

    -Kwaliteit, iets wat me behoorlijk tegenviel van de xbox is de kwaliteit(Geluid als een straaljager, vaak kapot etc) Hoe zit het met de playstation heeft die veel problemen?


    En verder, zijn er dingen die ik moet weten? En wat zou je zelf doen, je xbox360 wegdoen voor een ps3?
     
  2. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou mijn xbox houden maar dat is kwestie van smaak van games
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, maar games zoals MGS4, Killzone, La Noir, Gran Turismo, Gods of War
    spreken mij meer aan dan de exclusives van de xbox360.
     
  4. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment ziet er niet veel verschil tussen de graphics van de 360 en de PS3, misschien over een jaartje wel maar ja..

    De kwaliteit van het apparaat is VEEL beter, de PS3 maakt amper geluid, er zijn
    amper problemen bekend en ik heb hem weleens 20 uur achter elkaar aangehad zonder problemen.
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Das mooi, ik neig toch echt meer naar de ps3.

    vooral de games, browser, mogelijkheid tot keyboard+muis doen het voor mij.

    Alleen de enige twijfel is dat mijn xbox360+games iets van 600 euro opleverd. Dus dan kan ik maar 1-2 ps3 games erbij nemen. Niet dat het erg veel uitmaakt want ik speel de meeste games daarvan niet meer.

    Iemand nog dingen die mij nog meer kunnen overtuigen, of juist overtuigen om niet mijn xbox te verkopen?
     
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm mijn advies is altijd: kijk naar de games die er aan komen. Wil je Halo, Gears of War, Blue Dragon, Mass Effect enz.. Of wil je Killzone, Metal Gear Solid 4, FFXIII, Ratchet & Clank enz..
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    is er misschien een website waar ik de exclusives naast elkaar kan zien?
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier ben ik het mee eens, ik heb nog geen technische probleem met de PS3 gehad, geen vastlopers, en geen problemen met software ofzo. Ook ben ik zeer tevreden over de controllers. Ik mis de rumble eigenlijk niet, maar ik gebruik de Sixaxis ook niet. Ook vind ik het heel relaxed dat er een accu in zit. En dat hij in 15 minuten helemaal vol zit :D Nice!
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vond zelf de ps2 controller ook fijner dan die van de xbox360.
    Ik denk dat ik er maar voor ga. Moet alleen nog even kijken voor het prijskaartje.
    en berekenen hoeveel me xbox360 op kan leveren.
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Voor onnodige dingen als bijvoorbeeld een browser hoef je geen PS3 voor te halen. Als je wilt internetten pak je gewoon je PC, simpel zat.

    Zelf geef je aan dat je PS3 wilt hebben voor o.a. de spellen en laat dit nou net de beste reden zijn om een console te gaan halen. Een Blu-ray speler is natuurlijk ook mooi meegenomen, maar op dit moment heeft de consument er nog maar weinig profijt van.
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, de games zijn het belangrijkst, sinds de rest vrijwel gelijk is.
    Maar toch twijfel ik nog een beetje. Vooral voor het geld :)
     
  13. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 360 en ps3.Allebij superaparaten maar Als je vraagt naar degelijkheid heeft de ps3 een grote voorsprong.

    Ik zou mn 360 nooit weg doen maar Als ik zou MOETEN kiezen zou ik voor de ps3 gaan.
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tis echt een moeilijke keuze, ze zijn redelijk gelijk alleen de games en de prijs maken het verschil
     
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Sowieso is de PS3 pas echt de moeite waard als titels zoals Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction (waarvan vandaag prachtige screens van zijn verschenen), Heavenly Sword, Uncharted: Drake's Fortune, Lair etc. etc. in de winkelrekken liggen :)
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    das ook waar. De toppers komen pas veel later Killzone, MGS4, GT, La Noire, Gods of war en al die titels die jij zei. Dus misschien wacht ik nog wel een poosje tot die titels eraan komen
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat ook weer een voordeel is is dat er nu veel acties zijn met kortingen en dergelijk.
     
  18. Cybercon

    Cybercon Guest

    Kortingen? Leg uit...
     
  19. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een xbox360 en ps3 en ook heeft de xbox360 op dit moment beduidend meer titels dan de ps3 zou ik absoluut voor de ps3 gaan en dat alleen om het simpele feit dat de ps3 geen lawaai maakt zoals de xbox360.

    Ook geen lawaai is voor mij next gen.....
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, bij een aantal winkels krijg je als je nu een ps3 koopt kortingen op games, controllers etc.

    Het is niet veel maar toch :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina