Een lekkere gamestoel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Beau, 15 aug 2003.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 grote zitzakken (géén Fatboys!:D) en vroeger zette ik er eentje op de grond, en daarop zittend ging ik hem helemaal goed vormen tot het een echte kuipstoel was hihihihihi...:lol: Maar nu niet meer, want ik zat zó laag en krom, dat ik er enorme rugpijn van kreeg.:mad: Nu zet ik zo'n zitzak op mijn bed tegen de muur, en dan ga ik op mijn bed zitten met mijn rug tegen die zitzak.:) Dat gaat perfect, zonder rugpijn, en ik speel namelijk met een racestuur, dus dat is heel lekker.:b:

    Maar wat nou blijkt, is dat mijn oma nog een oud bankje heeft staan, met kussens, in perfecte staat met de perfecte afmetingen voor een racestuur + pedalen, die mocht ik hebben dus die ga ik binnenkort ff ophalen.:)

    Zitzakken gekocht bij: Pronto Wonen in Soest
    Bed gekocht bij: Geen idee, is al een oud bed, ik denk vroeger gekocht bij de Ikea
    Bankje gekocht bij: No fokkin idea too, heeft mijn oma vroeger uit Indonesie gehaald

    :)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2007
  2. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    haha prachtig stuk hierboven!
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Haha thanks!:)
     
  4. IND1GO

    IND1GO Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een poos geleden uit een sloopauto een autostoel er uit gesloopt.
    Het was een kuipstoel van een VW Golf GTI.
    Ik heb er toen een paar pootjes onder gelast en walla een echte
    zelfgemaakte gamestoel waar je uren in kan zitten zonder dat je kramp in
    reet krijgt.
    Inmiddels is die stoel allang weer pleiter maar hij zat geweldig.
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zit ik op een campingstoel ( :lol::lol: ) met een zitkussen erop, en met armleuningen, best comfortabel hoor!:thumbs:

    Ik wil over een niet al te lange termijn een Playseat aanschaffen, dat wel.:)
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een lekker bankie , of ik pak een burea stoel uit me pa zijn kantoor en die zet ik dan op me kamer zon grote lere bij kwantum geloof ik en die bank van ikea
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk een bureaustoel echt ruk om op te gamen, zeker als je met een racestuur speelt.:{

    Maar zo'n bank lijkt mij ook wel wat, mijn broer heeft 1 leren bank op zijn kamer en daar hadden we er nog een van, die stond eerst in de woonkamer en vlak voor ik die op mijn kamer kreeg, piste onze kat erop en die bank ging helemaal kapot aan die pis.:mad:
     
  8. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game op een groete zitzak lijkt erg op een Fatboy, maar dan iets kleiner.

    1 jaar geleden gekocht bij de Praxis voor 40 euri :D
     
  9. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Hahahahaha ik heb t niet meer :lol: Wat een taal, heerlijk! :lol:
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt waar, dat beest piste gewoon in z'n slaap!!!:lol:
     
  11. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik game lekker op een blauw bankie, op de zolder, dicht bij de computer en dicht bij de xbox360. alleen in de zomer is t niet te harden daarboven van de warmte, maar dan zet ik emn ventalatortje aan
    (heb me vandaag aangemeld op xboxworld, love it already;))
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Welkom!

    Ik game op een leren bank, met dikke kussens. Heel comfortabel dus. Omsingeld met een 5.1 DTS geluid 550 watt rms, vergezeld met een 22inch tft:)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Playseat works fine for me.
    Zit er al 3 jaar in. Check spoiler voor foto.
    Ik ben omsingeld door 5.1 DD geluid 850 watt RMS en een 19" tft met 1440x900 native. Niks te klagen dus :)

    [​IMG]
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Wow dat is idd een fantastische gameplek, en dat stuur, dezelfde als ik heb!!!*) Zit die bij die Playseat ofzo? En een vraagje: Hoe kom je aan die zwarte controller die naast die witte op de grond onderin de foto (links naast de Playseat) ligt?:)


    Ik heb genoeg aan mijn campingstoel, heerlijk ding dat verassend lekker zit, vooral met een groot zitkussen erop.\o/ En hetzelfde geld voor mijn stuurtje, mijn normale TV, oude mp3speler, en de computer staat er dicht bij. Ik zal wel proberen of ik er een paar fototjes met mijn Motorola W375 van kan maken, en die uploaden zodat ik ze hier ff kan posten_O_:thumbs::9
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Die controller was tijdje geleden een actie hier op XBW .. Dynamike had volgens mij een site gevonden waar een inkoopacties was .. Lijstje gemaakt en toen hebben ze hem gekocht
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Netjes hoor JP:thumbs: Die installatie ziet er goed uit, jammer dat de speakers wel erg dicht op elkaar zitten. Voor de racespelletjes maakt dat niet zoveel uit, maar ik kijk ook erg veel films de xbox/360. Die playseat is wel gaaf hoor voor racegames:)
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Béééééééh daar had ik bij moeten zijn........|:-
     
  18. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    met de xbox 360 elite komen ook zwarte accessoires in de winkel dus kan je ze binnenkort los kopen:)
     
  19. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahahhaa
     
  20. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeepee, dat zit er echt wicked uit. Bless you and the playseat:D
     

Deel Deze Pagina