Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is lame, mijn whammy bar heeft kuren :| Ga morgen maar eens proberen dat ding naar rechts te verschuiven..
     
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een tof spel :D. Alleen die gitaar is wel lastig, waar laat je dat ding wanneer je het spel niet gebruikt :9? Zelfde "probleem" zal je vast ook hebben als DDR Univirse uitkomt, waar laat je die dansmat? Naja niet echt een groot probleem ofzo, maar je kan dat ding niet zo makkelijk in een lade stoppen als een gewone controller ;).

    Maar goed, misschien haal ik hem wel een keer, wanneer ik weer meer geld heb :D. Hoop dat die multiplayer download er wel komt, en dattie dan gewoon gratis is.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook zelf wat verzinnen?
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Begin scherm, en je hoort een gitaar geluidje wanneer je hem aan / uit zet :)

    Whammy bar reageert soms gewoon niet, maar heel af en toe bij mij, maar heb nog geen zin om hem los te halen.

    @ intraxz je kan niet zomaar wat spelen nee, alleen met nummer "mee spelen"
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    aah da's jammer, maar het lijkt me wel vet!
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is dit spel + gitaar nou? 90 Euro ?
     
  7. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij FRS in ieder geval, kijk even op www.budgetgaming.nl waar hij het goedkoopst is.

    Ik heb hem ook sinds vandaag, wat een gaaf spel. Echt totaal anders dan de standaard spellen die je anders speelt. Ik zie mezelf hier de komende maanden nog wel mee bezig zijn.
     
  8. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    bij MM was hij 77,- et is echt een geniaaal spel
     
  9. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    In Almere was hij bij MM maar 70 euro.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu naast de Eddie van Halen Award ook de Perfectionist Achievement, ofwel een nummer foutloos spelen. Was iets op Hard, kweet alleen zo ff niet meer welke. Zometeen nog maar ff lekker verder spelen :)
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt mij trouwens een onwijs gaaf maar moeilijk spel, ik kan niet wachten :))) maar kan hem pas donderdag halen:mad:.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel leer je alleen door het simpelweg veel te doen. Als ik zie wat ik nu met mijn vingers en die gitaar kan, t.o.v. toen ik voor het eerst deeltje 1 op de PS2 speelde....dat is gewoon een wereld van verschil. Maar daar zit dan ook maanden spelen tussen, op vrij regelmatige basis. Het geeft je iedere keer weer een soort kick als je een moeilijk nummer op een betere manier dan de poging daarvoor weet te nailen, waardoor je alsmaar verder en verder blijft spelen. En zo gemotiveerd moet je ook zijn wil je hier echt goed in worden.
     
  13. Solid Fischer

    Solid Fischer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk binnen en wat een geweldig spel. Wel onwijs moeilijk. K deed gister Carry on my wayward son van Kansas, die begon heel makkelijk en ik dacht oh chill die ga ik even foutloos halen maar op een gegeven moment komt er toch een kut stuk in, ik was het allemaal ineens kwijt. Maar ja nog maar even goed oefenen. Alleen begrijp ik nog niet helemaal wat je met die Whammy bar moet doen, moet je die naar je toe halen ofzo en heb je daar nog verschillende stijlen in? Ik begrijp wel dat je je eigen stijl aan het nummer kan geven met de WB.
     
  14. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem nu op hard. Damn, nu ook de oranje knop erbij en de noten komen een stuk sneller voorbij. Heeft iemand tip met welke vingers ik nu wat moet indrukken (nu ik 5 knoppen heb)?
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Zero: kun je misschien die foto's van hoe je je gitaar moet maken als je whammy bar defect is in de startpost zetten? Ik ga het nu zelf proberen :)
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Draaien doet niks, je moet hem echt op en neer bewegen (van en naar de body toe), en heeft alleen maar zin bij balkjes met een ster, om extra star power te "unleashen"

    Hammer ons/pull ofs zijn nog best irri :9

    Heb btw ook de perfectionist award.

    Hmm killing in the name van ratm is lekker, kreeg ik 5 sterren :) De rest haal ik alleen maar 3 en 4 sterren @ medium
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
  17. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    het beste is om geen vinger meer te zetten op groen
    dus je doet met je wijsvinger groen en rood ipv alleen groen
    zo heb je je pink op oranje, je ringvinger op blauw, je middelvinger op geel en je wijsvinger op rood
    zo doe ik het in ieder geval
     
  18. DinaDani

    DinaDani Uzikirby

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het moment waar je niet meer 'met je vingers moet denken'. Wat ik hiermee bedoel is dat het niet meer zo is dat wijsvinger = groen, middel = rood, ring = geel en pink = blauw. Oftwel, je moet met je hand gaan schuiven.

    Vaak met oranje noten zitten er ook een hoop blauwe omheen, dus is het handiger om je hand gewoon naar onder te verplaatsen. Je kan dan wel geen groene meer spelen, maar vaak komen die toch niet aan bod als je oranje noten speelt. Irritanter word het als je rood en blauw wilt spelen, omdat ipv middel en pink, wat normaal blauw en rood is, is dat nu wijs en ring, omdat je handen naar onderen zijn geschoven.
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem dus bij de MM in Almere? *woont in Almere*. Vroeg ik me al af want ik was daar de 6e (moest toch effe naar de Casual om wat kleren te kopen enzo :p) en ik zag hem niet staan, maar hij zal wel niet bij de rest van de 360 spellen staan of wel?
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    jemig wat is "carry me home" een kut nummer 8)

    ooh encore: freebird!!!1
    pfew

    [​IMG]
    Medium Tour Champ:
    Beat the Medium tour

    op naar hard 8)
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina