1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Van elke Xbox 360 weet Microsoft toch wel waar deze naar toe is verzonden? Het lijkt mij dat ze alle gegevens bij de hand hebben (zo als het serienummer) en dat ze in één klap kunnen zien wat het verloop van de reparatie is geweest.

    Maar ja, ik ben nu van plan om het gewoon zo te houden. Ik zit er niet mee. :p
     
  2. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    @deadly eagel, ik zou hem ook gewoon houden. Dat ze maar beter opletten. Had ik mijne maar terug dan kon ik tijdens de paasdagen ook fijn spelen.

    Waardoor kreeg je ook weer die controller?

    ik kreeg net dit mailtje:

    Dutch

    We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.

    Opmerking: dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd.


    Wat is dit voor een onzin
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  3. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Mijne is vandaag weer in totaal 1 keer blijven vastzitten, niet best op zich maar ik wacht nog wel even tot die helemaal kapot is. Straks krijg ik een kapottere terug.

    En ik heb nog een vraag, kan de xbox werkelijk langer dan 3 weken onderweg zijn? Op zich kan ik er wel tegen ik doe wel even iets anders een boek lezen of zo maar het moet niet al te gek worden. Komen er nog andere lastige zaken bij kijken of is het netjes ophalen en afleveren? Heb nog geen ervaring met een kapotte xbox
     
  4. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen geleden is mijn 360 opgehaald door UPS. Nu hoop ik dat ik een 360 met een BenQ drive terugkrijg omdat het een probleem met de drive betreft.

    Ik had eerst een Hitachi drive en die begon ineens 'kettingzaagachtige' geluiden te maken. Heeft iemand dit ook een keer gehad?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel eens meegemaakt met een ander aparaat.

    Hier bleek de aandrijfmechanische van de laserunit defect te zijn.
    De tandwieltjes draaiden niet mee lekker in elkaar.

    De gemiddelde "reparatietijd" is 2 weken.

    Als M$ door haar voorraad gerepareerde Xbox360 heen is , kan het iets langer duren
     
  6. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die xbox 360 toch een waardeloos apparaat....
    Mijn 1e was na 4 maanden kapot... Een gloednieuwe gehad...
    Nu is het weer feest.... Bijna al mijn games naar de %$#@%$@#%$#%@
    Door die krassen die dat baggerapparaat erop maakt...
    Ik doe het zelf volgens die idioten bij de helpdesk....
    De ouwe persvoorlichter van Saddam Hoessein kan zo bij die helpdesk werken.... Xbox360 doesn't make scratches!!!!!


    Ik denk dat ik maar ga zondigen en een PS3 ga kopen....
    Nu rond de 1400 Euro uitgegeven aan dat $%@#$%@$#%$%#$ding....
    en nu nog steeds gezeik gezeur en drama....


    *zucht*
     
  7. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk begon de disc in de Xbox 360 te chainsaw'en.:+

    Bij mij duurde het 13 dagen toen ik mijn gerepareerde Xbox 360 terug kreeg. Als ze een nieuwe bezorgen dan is ie binnen een paar dagen terug (een aantal mensen in mijn online vrienden kring hadden dat ook al meegemaakt).

    En xboxjunkie, dat is echt vervelend. Aan de helpdesk krijg je zeker te horen dat de Xbox 360 niet stabiel genoeg staat? Dat is echt minder.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik begrijp niet dat ze nog steeds ontkennen dat het apparaat games kan beschadigen.. Het is nu al zo verschrikkelijk vaak voorgekomen en dan maakt iedereen zeker dezelfde fout en soms zelfs vaker achter elkaar?

    Die machine is gewoon niet goed en Microsoft zal dit moeten erkennen. Er was toch ook een item over bij Kassa? Misschien kun je daar terecht met je probleem/klacht. Of het helpt is een 2e, maar ja, niet geschoten.. ;)
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kassa doet helemaal niets !!
    De rechtsbijstandverzekering van de klager moest maar actie ondernemen.
    Univé vs Microsoft :lol:

    Xbox 360 krasgarantie.
    Als je Xbox 360 krassen maakt, zal Microsoft je games vervangen.
    Echter, voor niets gaat de zon op.

    Het is al langer bekend dat sommige Xbox 360 consoles krassen kunnen maken op je games. Voorheen gaf Microsoft over deze klachten niet thuis, maar sinds het Nederlandse televisieprogramma Kassa het balletje aan het rollen bracht, komt de fabrikant van de Xbox 360 nu toch met een oplossing, ware het met een aantal haken en ogen.

    Allereerst gaat het alleen om games door Microsoft zelf uitgegeven, en deze moeten dan voor minstens 90% bekrast zijn. Daarnaast moet je ook 15 euro administratiekosten betalen, per game, welke je alleen kan voldoen met een credit card.

    De volgende games vallen op dit moment onder dit programma:
    * Crackdown
    * Fuzion Frenzy 2
    * Gears Of War
    * Halo 2 (Xbox)
    * Kameo: Elements of Power
    * Ninety Nine Nights
    * Perfect Dark Zero
    * Project Gotham Racing 3
    * Viva Piñata
    * Xbox Live Arcade Unplugged Vol. 1

    Meer informatie over het Xbox Disc Replacement Program kun je lezen op de officïele site.
    http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/gameplay/discreplacement-program.htm

    Bestel formulier kan je hier downloaden.
    http://assets.xbox.com/en-us/support/replacementdisk_orderform.pdf
     
  10. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen garantie meer en ik ken ook niemand dat kennis heeft van de X360 dus probeerde ik maar in mijn eentje en ik heb ontdekt wat ECHTE fout dat de games niet meer leesbaar wordt
    (en jaja heb mijn X360 uitgekleed!!! dus ben nu bij de chips, dvd rom drive :p )

    de punt waar die in het gat van de motor moet komen om de disc stabiel te laten draaien komt niet altijd op goede plaats omdat, lees hieronder

    de motor waar de lens aan hangt, daar vind jij ook de trapezium cirkelachtige om voor de schijven te houden, daar aan de top van de trapezium vorimige cirkel hangt er een TE grote metalen ring zodat de magneet van de punt houder om de schijven stabiel te draaien komt ernaast en niet IN gat maar op de metaal ring zodat het onleesbaar enja de schijf draait nog maar dan onstabiel en dus krassen is enorme gevolgen ervan

    (ik heb een Samsung DVD rom drive mode TS-H943 Designed by Toshiba Samsung storage technology) staat op de DVD rom drive etiket en ook staat er een datum dat die DVD rom drive gemaakt werd erop: December 2005

    ik heb dan maar de punt houder van PC vervangd in de X360 maar niet echt grote succes

    - de dvd lader komt niet meer eruit zit vast omdat de punt van PC punt houder te groot en lang is :p
    - dan heb ik opgelost maar dan weer geen echte succes om games te bespelen maar wel muziek af te spelen :confused:


    edit: Dark knight? bij me toen ik de nieuwe punt houder verving met die van de PC dvd rom houder, dan maakt die helse kabaal geluid precies echte sportmoto wel funny :p
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  11. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0


    *zucht*
    Ik heb Gow al 2 keer kunnen kopen. en ik aangezien ik geen creditcard heb....
    *zucht*
    :mad:
     
  12. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    *****
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2007
  13. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 is precies 2 weken geleden opgehaald..waneer krijg ik m nou terug =(
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je mail-box in de gaten houden heeft geen zin.
    Ook zonder verzend-bevestiging kan UPS ineens voor de deur staan.

    Je hebt alleen het probleem dat er nu 2 feestdagen (Goede Vrijdag en 2e Paasdag ) er tussen zit.
     
  15. mooiman

    mooiman Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem met 2 cd's maar deze zijn niet voor 90 % beschadigd. Dat is toch onmogelijk. Mijn cd heeft gewoon een ronde kras van 0.5 cm dik, maar afspelen hoo maar. Hij heeft denk ik het belangrijkste beschadigd. Ze kunnen toch niet verwachten, dat een cd alleen niet meer werkt als meer dan 89% van de cd beschadigd is. Nemen ze hem nu alleen in als ik met een voorwerp ervoor zorg dat 90% beschadigd raakt. Heel vreemd.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Heeft de mijne, alleen opvallend genoeg alleen bij Rainbow Six Vegas, lol.
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Die van mij heeft het net ook begeven :'-(
    Ik krijg de general hardware failure error en code 0102 (unknown error)
    Ik dacht altijd dat ik 1 vd gelukkige was zonder problemen, maar nu na een jaar toch een kapotte xbox :'-(
    Hoe lang duurt heel het proces gemiddeld voordat ik weer kan gamen met een andere xbox?
     
  18. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft 1 van jullie ook deze mail gehad en binnen hoeveel dagen hierna kreeg je de 360 toen thuis?

    We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat bericht binnen hebt, duurt het meestal niet langer meer dan een paar dagen, als het goed is krijg je ook zo ook dit bericht

    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven: etc etc

    Steeds als ik jouw bericht kreeg, had ik mijn Xbox binnen 1 dag terug, vandaag of morgen bij jou dus :)
     
  20. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ah super kan niet wachten, heeft zo wel lang genoeg geduurd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina