Welk Spel Moet Ik Kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SplinterCell, 3 jan 2003.

1. SplinterCell

SplinterCell Guest

Dat brengt ons op een leuke score 2-2-2

2. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind en mayb l8er UC maar gohst recon is ***. je moet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang wachten eer je wat te schieten krijgt

3. SplinterCell

SplinterCell Guest

weer een punt voor morrowind dus :)

4. Hotshot

Hotshot Guest

Neej..Koop UC....veel leuker en een langere speelduur...
    XBOX LIVEEE:)

5. SplinterCell

SplinterCell Guest

Morrowind neemt de leiding:p ;)

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik zou zeker voor Morrowind gaan, het is echt een spel wat je niet mag missen. Je blijft er bovendien maanden mee zoet.

7. masterape

masterape Guest

Ik zou UC in maart kopen en nu voor morrowind gaan

8. SplinterCell

SplinterCell Guest

Morrowind begint met een grote voorsprong nu :D :D

9. xbox4ever

xbox4ever Guest

ik zal morrowind kope...
    ik heb um al op de PC gespeeld, en ziet er egt top uit!;) :p

Maar je kan natuurlijk net zo goed Tom Clancy's: Splinter Cell kopen!

edit: Ik zie net dat je splinter cell al hebt... Sorry!

10. SplinterCell

SplinterCell Guest

Bedankt voor het uitbrengen van je stem:)

11. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind of UC.

Ik ga dan voor UC.. omdat ie mij gewoon aantrekt maar je kan ook kiezen voor een RPG die groot is
    en dan neem je natuurlijk Morrowind :)

12. SplinterCell

SplinterCell Guest

Ik ben tot een besluit gekomen ,
    Het volgende spel dat ik ga kopen is.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................MORROWIND!!!!
    Bedankt voor al jullie stemmen :)

13. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    hmm..

welk spel kan ik het beste kopen : ik hou van schietspellen en van realistische spellen...ikheb splinter cell al...

???????????:9

14. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    UC wordt pas vanaf Maart écht vet. Morrowind is dé topper bij uitstek. Ik heb alleen Ghost Recon niet dus daar kan ik niet over oordelen.

15. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    bkvfhxjm b

????]:-

16. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb morrowind al, dus die zou ik je meer dan aanraden, maar was zelf ook van plan om Ghost Recon te kopen, misschien ook wel leuk voor jou, want jij vind SC ook gaaf ,en tja Tom Clancy he!

Deel Deze Pagina