Morrowind en mayb l8er UC maar gohst recon is ***. je moet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang wachten eer je wat te schieten krijgt
Ik zou zeker voor Morrowind gaan, het is echt een spel wat je niet mag missen. Je blijft er bovendien maanden mee zoet.
ik zal morrowind kope... ik heb um al op de PC gespeeld, en ziet er egt top uit! Maar je kan natuurlijk net zo goed Tom Clancy's: Splinter Cell kopen! edit: Ik zie net dat je splinter cell al hebt... Sorry!
Morrowind of UC. Ik ga dan voor UC.. omdat ie mij gewoon aantrekt maar je kan ook kiezen voor een RPG die groot is en dan neem je natuurlijk Morrowind
Ik ben tot een besluit gekomen , Het volgende spel dat ik ga kopen is.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................MORROWIND!!!! Bedankt voor al jullie stemmen
hmm.. welk spel kan ik het beste kopen : ik hou van schietspellen en van realistische spellen...ikheb splinter cell al... ???????????
UC wordt pas vanaf Maart écht vet. Morrowind is dé topper bij uitstek. Ik heb alleen Ghost Recon niet dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik heb morrowind al, dus die zou ik je meer dan aanraden, maar was zelf ook van plan om Ghost Recon te kopen, misschien ook wel leuk voor jou, want jij vind SC ook gaaf ,en tja Tom Clancy he!