Vergeet vooral die vreselijke checkpoint races niet... brrr Deze game ziet er wel goed uit en ik denk dat hier zeker wel een interessant iets uit kan rollen, we zullen zien!
Vergeet niet dat deze game een free-roam game is. Graphics als die van GoW zijn bij dit soort titels gewoon niet haalbaar. Daarnaast hebben de makers ook nog gebrek aan tijd. Ik vind het er tof uit zien. En nu ik de preview heb gelezen ben ik helemaal gehyped! Wat vinden jullie trouwens van de preview? Of hebben jullie die nog niet gelezen?
Ja denk dat ik hem ook wel ga halen (al is het waarschijnlijk niet meteen op de release ). Zou er ook iets van een online modus inzitten ofzo?
Die achievements zien er wel leuk uit. En ik hoop dat de Europese boxart net zo wordt als de Amerikaanse, want die's wel vet . Jammer alleen dat er nog geen echte ingame filmpjes zijn.
Een 'Hands-on Preview' van TeamXbox. 'Several times larger than Spider-Man 2’s Manhattan, Spider-Man 3 features a complete subway and sewage system, numerous building interiors and a roamable Roosevelt Island.' 'With the hardware upgrade, the free-roaming aspects that were introduced in Spider-Man 2 have been ramped up quite a bit, making for a much less repetitive—and much more enjoyable—web-slinging experience.' 'Visually, Spider-Man 3 is looking like the webslinger’s book once proclaimed…spectacular.' 'Spidey is clearly next-gen, too, with expanded animation sets that are, unbelievably, keyframed—an attention to detail that speaks volumes of Treyarch’s relationship with Sony Pictures and Marvel on this project.' 'Treyarch pretty much nailed this Spider-Man movie-game thing on the first try, which is quite rare in the video-game industry.' Klik hier voor meer screenshots.
Spiderman 2 game was dikke fun en deze ziet er ook dikke fun uit. Deze komt dus in m'n gamecollectie wat een onverwachte hap in m'n budget is .
Nee het spel ziet er juist onzettend tof uit. Het probleem is dat de screenshots de laatste tijd steeds slechter worden. En dat geld niet alleen voor Spiderman 3.
het KAN een hele brute game worden dit, ga em zelf denk ik halen maar.. ben alleen bang dat de gameplay superkort gaat worden.. dat het na 10 uurtjes spelen gedaan is
Fast Swinger Swing at 200 miles per hour. Pole Swinger Swing on 50 poles. er moeten meer van dit soort onzinnige achievements in games zitten, dat is veel leuker De achievements: http://www.xbox360achievements.org/wide/showachievements.php?type=Retail&gameID=227
Ik heb van de eerste 2 spider-man games genoten. Ultimate spider-man vond ik weer minder. Ik ga deze ook zeker halen
weet iemand of die in america misseerder uitkomt dan in europa? of dat we miss een demo kunnen downloaden binnnekort? Ik wil em wel pre-orderen.. ben alleen bang datie tegen gaat vallen (super kort spel, of te eentonig )