Heeft wel effect gehad. Na zijn ban was die opeens stuk aardiger. Heb zelfs af en toe met hem in 1 lobby gespeeld.
hey Kill snitchers waarom bestaat jullie clan niet meer op gamebattles? zijn jullie uit elkaar of zo? mja laat maar iets weten enneh zo dik hadden jullie nou ook weer niet gewonnen laterzzz
Kortom, ik heb geen idee of ik dik of maar net gewonnen heb van je En we bestaan inderdaad niet meer als zijnde kS omdat kS I Locustgod naar qG is gegaan.
Wajooo scarluuk, ben je nu SG geworden .. Hoe kon JIJ ooit BG verlaten, nooit gedacht.. Daarbij, DrksphinXz (mijn maatje) is uit qG, beter bekend als BaRaKa. Oh en dank u XBW, voor het veranderen van mij Nemesis en ScrinteKz namen ..
Het einde van kS kS is officieel verleden tijd. We hoeven niet meer naar een andere naam te zoeken ofzo. Er is door Named/Rbert/Kings besloten ieder z'n eigen weg te gaan en kS als een goede herrinering te behouden. Noem het zwak, noem het slim, feit is dat het afgelopen is Ps. Misschien een goed moment om Named/Rbert in te lijfen voor je clan Spam ze maar kapot! P'z King
Verschillende redenen. Hij verveelde zich denk ik ook voornamelijk omdat hij in geen een team meer zat sinds BaRaKa en ik samen COD3 speelde.
Haah ik wil idd nog doorgaan met GoW clans en shit, maar je moet wel met een heel goed aanbod komen wil ik in je clan komen =). Named wilde niet verder met clans geloof ik?
Wauw, de consolegaming.eu ladders zijn net up en de site is af. Ziet er zeker strak uit! Eens kijken of Named zin heeft om doubles met me te doen
Ik heb qG ook ingeschreven, precies hetzelfde systeem als GameBattles en ziet er lekker strak uit hoor !
SG is pas verleden tijd ik had een account aan gemaakt toen ik nog in SG smarties maarja jammer dat jullie uit elkaar zijn jullie waren best goed KS greetz scarluuk
Hier kan ik geen wijs uit worden, maar kan ook aan mij liggen Ik ga dat consolegaming maar eens checken!
Ben bang dat we geen antwoord gaan krijgen. Smartiez, wist jij trouwens dat Experienz > NamedWarrior gisteren gevraagd heeft voor qG? Weet jij wat daar de bedoeling van was? Zou hij dan als 5e speler erbij komen of zou hij dan 'basisspeler' zijn?