Xbox Live (.com) Nederland

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door I 4AG Leader I, 9 apr 2007.

1. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals iedereen onderhand wel weet is xbox.com intensief bezig de community uit te breiden. Er zijn events, contactpersonen, forums, newsletters, etc, etc, etc. Ook kan je via allerlei andere sites goed op de hoogte blijven van het huidige gamenews. Toch is er, naar mijn mening, ruis in de communicatie. Je kijkt bijvoorbeeld op de forums en krijgt al direct een overvloed aan informatie. Met scannend lezen kun je de belangrijke dingen in de mainpage nog wel eruit halen, maar zodra je hebt gevonden wat je zocht beginnen de problemen. Do you want to participe click here. Oude scherm vervalt en je komt op een engelstalige site waar je alles moet doorlezen voordat je vindt wat je zoekt. Link na link wordt je doorverwezen naar een andere site, totdat je er uiteindelijk achter komt dat het desbetreffende niet vekrijgbaar is, of de informatie die je zocht alleen voor Amerika geldt. Mijn stelling is dan ook dat xbox.com voor Nederland niet goed toegankelijk is. Ik heb deze thread geopend om te kijken wat andere Nederlandse gamers van het hele xbox live gebeuren. Doen jullie wel eens mee aan events georganiseerd door Microsoft? Komen jullie vaak op xbox.com forums? Hoe vinden jullie dat de community in elkaar zit? Als jullie op deze sites kijken, raken jullie dan ook in de war van alle informatie en links waar je naar doorgestuurd wordt?
    Kortom: Hoe vinden jullie dat het hele Xbox Live in elkaar zit in Nederland?

CS Leader

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je had beter een poll van kunnen maken mja.. en het is wel een heel verhaal om te lezen dus kheb het maar ever scannend gelezen.

Maar ik vind XBL top! :thumbs: Ik doe nooit mee aan door Microsoft georganiseerde toernooien en ik zit nooit op xbox.com forums want ik zit altijd hier.

Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  3. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    klopt xboxworld vangt goed op waar Xbox Live Community tekort schiet, maar toch valt er veel meer informatie te halen uit de Community dan dat xboxworld ons nu aanbiedt. Het feit dat jij (en ik tot voor kort) alles via xboxworld doen komt denk ik gewoon doordat het niet duidelijk regelt binnen Nederland. Zou dit wel worden geregeld dan zou je LAN-Party's, online en offline toernooien kunnen organiseren en een veel hechtere gamegemeenschap kunnen ontwikkelen.

4. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm als je zelf al aangeeft dat je tot voor kort alles via xbox world deed is dat misschien de oorzaak.Ik vind juist het pluspunt van ms en xboxlive de hechte community.Ben op de hoogte van meeste toernooien alle grote internationnale clans en hun spelers. Ligt er denk ik maar net aan hoeveel energie je daar insteekt

5. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Het meeste staat in het Engels en moet je gewoon es goed doorlezen, waar ik vaak geen zin in heb. Maar als je goed op de hoogte bent, hoe zit het dan met dat Gears of War Global toernooi wat op het moment loopt? (Want dat is ook de aanleiding van deze thread).

6. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb er niet zoveel problemen mee.
    kom er ook nie vaak maar toch vind 't wel handig

Deel Deze Pagina