ik heb het 1e level makkelijk op legendary uitgespeeld, ech leuk was die..... laatste level was wat moeilijker
voor elites moet je die plasma gun gebruiken, echt handig op hem af stormen schietend en als je bij hem bent de laatse klap geven en dood issie
Wow alles op Legendary uitspelen .. ik heb al problemen met Hard. Maar ze schudden elkaar de hand!? Ik ben nu het boek aan het lezen en ik ben over de helft met de spel en na al die oorlog schudden ze elkaar de hand!? Zeg dat het een geintje is ]:-
NEEE. ze maken juist ruzie om de gun. Tip nodig: ik ben bij legendary in level 4, het eerste stuk op het strand is echt bizar moeilijk, hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik kan het laatste level in Legendary maar niet uitspelen!!!! In coop heb ik hem uitgespeeld in legendary maar alleen.... nog niet ! zeg gasten, hebben jullie een taktiek om veilig in Legendary die vier generators te doen ontploffen?? Die zaal zit gewoon stomp-vol!! met die vuile flood en DAN ZIT DAT STOM GUILTY SPARK WIJF MIJ DAN NOG DE HELE TIJD UIT TE LACHEN!!! ... must stay calm... HOE IN LEGENDARY HET VOORLAATSTE STUK VAN DE MAW UITSPELEN!!!??
Nou van mijn normal en heroic ervaring weet ik wel dat je bij die 4 generatoren eigenlijk nooit op de onderste verdieping hoeft te zijn, gewoon over de middelste buis rennen, granaat in de open buis gooien en naar de deur voor de derde verdieping springen/rennen. Rinse, repeat.
Hoe zetten jullie die plaatjes voor jullie bericht dat lukt me niet.]:- Ik heb: X-box, dvd-kit, 2 controllers. Halo, Amped, Simpsons road rage, Conflict desert storm, Splinter cell, Timesplitter 2
tactiek: wat ik al op de 2e pagina heb geschreven, the flood is echt makkelijk om te doden vind ik zelf, maar ja, je moet gewoon goede bewegen en goed knallen, dan kom je er wel
Dan moet je naar je proviel gaan en de options klikken en dan staat er change avater en dan heb je ut
Halo wordt inderdaad op legendary veel lastiger. Ik speel co-op met mijn broertje en ben nu bij "the library" op legendary. Ik vind het nog steeds een cool spel
Ik heb dus ook al een tijdje halo uitgespeeld op legendary, maar niet alleen legendary maar gewoon alle moeilijkheden..
Hahahahaha... not! Ik heb het dus ook in mijn 1tje gedaan ja, maar daar was jij toevallig niet bij! maar goed, ik vergeef het je
Ik heb halo ook op alle moeilijkheden uitgespeeld in m'n eentje t is wel flouw dat je alleen maar een ietsje andere uitro krijgt dan:{ .Maar jah t is niet anders en het blijft een leuk spel (vooral in mplayer dan win ik altijd )
Ik win ook altijd in multiplayer,omdat ik de enigste in de buurt ben die het singleplayer op legendary heeft uitgespeeld Ik vind het ook een wat magere beloning,alleen een iets ander eindfilmpje,in HAlo 2 mogen ze wel ff wat meer geven ik speel het nu veel op easy in co-op en dan het hele spel achter elkaar,ons record van alle 10 levels is 3 uur en 38 minuten,maar dat kan denk ik nog wel sneller