Beelden andere levels van splinter cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheFlood, 3 jan 2003.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Als je splinter cell in je bezit hebt dan heb je vast wel gezien dat je allemaal filmpjes kan bekijken over hoe het spel gemaakt is.
    Als je al deze filmpjes afgaat zie je dat er in sommige filmpjes beelden zitten die niet in de bestaande levels voorkomen.

Het zijn er misschien niet veel maar voor de mensen die nieuwsgierig zijn is het misschien leuk.

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    kvond vooral het laatste filmpje wel humor, interview met Sam Fischer :D

3. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, maar ook het filmpje over "de stem van Sam Fisher." Toen ik de man zag dacht ik gelijk aan mijn jeugd: Free Willy, geweldige film... :9 Daar speelt hij namelijk de bad guy in. :)

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    jaa daar herkende ik die vent van

5. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    humor!
    Ik verwacht volgende week mijn Splinter Cell binnen te krijgen (schiet op xbm :p )

6. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bestaan er trouwens al nieuwe levels voor SC!?
    (In Amerika alleen nog dan ..)

Wantr als Live! hier komt wil ik wel gelijk nieuwe levels downen!

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ook als je er 20 Euro per level voor moet neertellen om te downen ? }:] :+

wheheh :D

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    niet overdrijven he :{

Maar zie het gewoon al een expansion waar je niet naar de winkel voor hoef te gaan ofzo.. :D

9. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel niet oor :+
    Je zal natuurlijk wel weer een prijsje moeten neerleggen.

En strax loopt elke gamer met een creditcard want dat is natuurlijk het snelst en makkelijkst om te betalen.

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter zijn de laatste paar levels gratis te downloaden. Sowieso, het eerste jaar XboxLive is toch gratis, althans, dit zit toch bij het starterspakket inbegrepen?! Plus, wat ik begreep kreeg de PS@/Gamecube versie wel alle levels, dus dan zou het heel matig zijn om ons voor die extra levels te laten betalen. :{ :eek: En dat interview met Sam Fisher was echt ja, vond het wel stoer bedacht. Maar die beelden van andere levels heb ik niet echt opgelet, ik zal het spel maar een keer moeten gaan uitspelen, maar ja, ik ben nu met Morrowind bezig...:cool: :)

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het Xbox Live opzich is wel gratis ja het eerste jaar, maar de downloadable content natuurlijk niet. Dit staat daar weer helemaal los van, dit zal je dan ook apart moeten betalen.

Maar ik denk wel dat de makers eerst bv 1 of 2 levels gratis weg geven, maar als de bezoekers dan de smaak te pakken hebben, er geld voor gaan vragen.

Deel Deze Pagina