Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet echt dichter bij elkaar he, in zijn huidige setup.

    Verder heel vet Pimmy! :)
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ze idd liever nog iets verder uitelkaar maar dat gaat simpelweg niet op de huidige setup van de kamer. Andere setup gaat ook niet lukken, zoals het nu staat is het gewoon het efficienst ingedeeld. Heb best grote kamer maar: Bureau + drumstel (2x2) + bed + bank + tvmeubel met speakers etc. Dus dan zit je al snel aan z'n limiet. Maar ik ga de rechter speaker op de plank die je rechts ziet (met de lp's) zetten, dan staattie een 30 cm breder ongv. Helpt toch weer :+

    Thx iedereen trouwens :D

    Heb ze nu zo gezet:

    [​IMG]

    Het stereobeeld is wel beter geworden nu. De afstand van speaker tot speaker (dus de ruimte er tussenin) is 1.30m. Voldoende?
     
  3. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh een dubbelpost:x
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Inhoudelijk draagt zijn dubbelpost meer bij aan deze discussie dan jouw opmerking over zijn dubbelpost :+

    Heb ze even samengevoegd Pimmy, ziet er goed uit btw! Veel plezier ermee ;)
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die knuffel beertjes maken het helemaal af ;)

    Laat ik maar mijn mond verder houden want hier in de kamer staat er ook een paar.
    Waaronder mijn favorieten Timon en Pumba !!!
     
  6. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    De REL 200E is wel een leuke sub, maar ik denk dat je 200 euro bedoelt :)

    De yamaha subjes zijn hun geld ook waard iig wel voor home theatre en gammen.

    Ik raad je zelfs aan om voor een 2e handse sub te gaan kijken.
    Liefhebbers zijn zuinig met hun spullen en een sub gaat makkelijk 10 jaar mee.
    http://markt.hifi.nl/cgi-bin/suite/classifieds/classifieds.cgi?request=display_sub_list&category_id=118&sub_id=1103&variable_file=default.variables&website=default&set=1&session=461cb0365d104c4f

    Hier staan goeie subs tussen

    suc6
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is m'n sub aan 't overlijden of al overleden...:{

    Het volume op de sub heeft altijd op 4/10 gestaan, en gaf daarbij ruim voldoende output. Nu lijkt het haast wel alsof ie uit staat. Zodra ik 't volume op de sub verder opendraai neemt 't volume niet meer zoveel toe als vroeger. Qua plaatsing is er niets veranderd, en ook de kabels heb ik al nagelopen. Gaat trouwens om een Yamaha yst-sw315.

    Edit:

    Andere kabel geprobeerd, maakt niets uit. Heb 'm ook even op een andere receiver aangesloten, en ook daar hetzelfde probleem. Beide low-level aansluitingen getest, en 'm via high-level aangesloten, niets helpt. Nja, garantie is verlopen, dus ben weer in de markt voor een nieuwe sub.....komt nu alleen een beetje klote uit :mad:
     
  8. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd..
    Ik weet niet wat voor sub je zoekt, maar voor films en games is een JBL Northridge E250 wel wat voor je:9 (Ik dacht me te herinneren dat je ook speakers uit de Northridge serie had?:confused: ) Anyway, demo modelletje voor slechts 239 euro. Hier dus geen geld voor zo'n sub:thumbs:
     
  9. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe oud is de sub?
    btje vreemd lijkt erop dat je spoel misschien stuk is :{
    Wat zegt de winkel wat het kan zijn?
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bijna 4 jaar oud nu. De winkel waar ik 'm destijds heb gekocht kon er over de telefoon niet zoveel over zeggen. Ze zouden 'm voor mij bij Yamaha kunnen laten nakijken/repareren. Mja, dan heb ik zoiets van 't was een leuke sub, maar ik ga er geen geld meer insteken :eek: Ga ik wel voor een andere kijken zo tegen de zomervakantie...
     
  11. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    hhhmmm wel vreemd 4 jaar is nog jong.
    Mijn subje is inmiddels al 8 en al me buren weten dat dat ding het nog perfect doet O:)

    jahh als ze hem opsturen nara Yammie dan ben je al 100 euro verder en dan is er nog niks aan gedaan :/

    2e hands is verstandig.
    Als mijn subje kadoek is koop ik liever een 2ehandse van €1500 dan een nieuwe van dat geld maar een mindere sub :)

    suc6 iig
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    een 0 teveel neem ik aan? :eek:
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar wil jij voor 150 een sub vandaan halen?:)
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Philips/logitec? :thumbs:

    Is zelfbouw geen optie voor je? Je kan voor 600 euro dan 1 machtig goede sub maken. Zoek maar ff op HTForum naar de DIY Peerless sub van Sullivan. Deze wil ik zelf ook gaan maken maar dan met digitale amp.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  15. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen 0 teveel.

    Wat ik mensen aanraad om te gaan beluisteren als ze een subje willen hebben.
    En ze willen een sub alleen voor films te kijken en gamen.
    Dan raad ik een SVS sub aan.
    Dat is een uit de US afkomstige sub met POWER \o/

    Niet duur (mijn mening) en zeer goeie subs vooral de cylinder _O_
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben alleen te lui en ongeduldig voor zelfbouw :+

    Inmiddels alweer even geleden, wilde ik een demo regelen bij mij thuis, maar dat is toen niet doorgegaan. Muzikaal zijn ze dus 'minder' succesvol? Verhouding ligt bij mij denk ik 60% films/games en 40% muziek. Misschien beter om dan naar een ander merk te kijken...
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    damn ik wist niet dat subwoofers zo duur waren... heb je ook niet een sub voor 300 euro ofzo?
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja hoor genoeg zelf. In elke prijsklasse kun je wel kwalitatief goede subs vinden.
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  20. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Me REL stadium gaat laag zat ;) 18HZ geloof ik?
    Onder de 20hz horen we toch niet meer.

    Maar voor films kan je beter een SVS cylinder hebben dan jou Q400 of mijn stadium :)

    De nieuwe serie schijnen verbetert te zijn qua stereo, maar ze zijn nog niet beter dan de REL ST serie's

    Als je 300 euro wilt uitgeven en dat geef je uit aan een 2e handse sub dan zal je een betere sub hebben dan een nieuwe van 300 euro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina