landen over zijn aapmike:frankrijk 0oTayfuno0panje Alpine2009:italie roy z nl:engeland Robbin92:nederland Vakem: duitsland Jerooneyortugal Pine NL:belgie kS I Rbert:liechtenstein Shinobuu:tjeschie Hanzo187:ukraine Afayouth:zweden richard3042:turkije
aapmike:frankrijk 0oTayfuno0panje Alpine2009:italie roy z nl:engeland Robbin92:nederland Vakem: duitsland Jerooneyortugal Pine NL:belgie Shinobuu:tjeschie Hanzo187:ukraine Afayouth:zweden er is er een afgevallen dat team bestaat neit
aah relaxe site man,,ga zo door wanneer benje van plan de poules te maken? en binne hoeveel dagen moete de wedstrijden gespeeld worden?? iig top datje dit tournooi maakt
Beste Aapmike , als je opgelet had dan had je gezien dat Connecticutzooi met de nadruk op cutzooi mij en Pine heeft opgegeven. Schrap mij maar want ik heb geen PES6. Let niet op Connecticutzooi, is een beetje een flauw ventje met een grote bek en .......
eh aapmike, wel raar ik ben de eerste die als eerste keus Zweden heeft maar toch krijg ik geen Zweden ?