[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alan Wake

    Alan Wake Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ben er inmiddels uit wmc staat aan en deelt allemaal heel leuk maar daar staat mijn pc voor aan ik neem aan dat deze files ook getransferd kunnen worden naar de hdd ?

    Met Vriendelijke Groet Alan Wake
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Sinds ik Windows Media Player 11 heb deelt hij niet de goede muziek met mijn 360, hij deelt dus lang niet al mijn muziek en muziek van mijn familie die ik niet wil delen. Hoe los ik dit op? Ik heb al geprobeerd een playlist aan te maken in WMP, maar nou zegt hij (alleen op mijn 360, niet op de pc zelf) dat er geen nummers in staan... Iemand raad?

    Groeten Daan
     
  3. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe share ik nog meer files dan alleen muziek afbeeldingen, video's?

    Ennee... Waarom heb ik geen internet vebinding op de 360?? als ik hem op mijn laptop aan sluit?
    Iemand enig idee??
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  4. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al gelukt??
     
  5. tjalling1

    tjalling1 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0

    Ook als ik beide firewalls uitzet kan de xbox nog steeds niet gevonden worden. zo wel de pc de xbox niet als anders om. IS HIER NOU NIEMAND DIE ME KAN HELPEN HIERMEE?????
     
  6. sjordi

    sjordi Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb windows media connect op me pc staan , kan foto's afspelen op me xbox maar muziek niet , hij ziet de lijst wel maar hij geeft geen liedjes door
     
  7. sjordi

    sjordi Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik me muziek kan afspelen vanaf me computer , met foto's lukt het wel
     
  8. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je haast ofzo dat je 2 antwoorden in 2 minuten weet te formuleren.

    Waarom gaat het niet goed? Krijg je een error? Doet ie helemaal niks? Wat heb je zelf al geprobeerd (zie ook de overige tig pagina's van het topic)?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kan niet wachten op de dash update :) H264 en Mpeg4 (=divx/xvid) :D Lekker streamen

    //edit he bah xvid is mpeg4 advanced, en niet mpeg 4 simple welke de 360 alleen zal ondersteunen :mad:

    h264 codec wordt toch gebruik bij hddvd?
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  10. eugene360

    eugene360 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    media op 360

    hoi

    ik ben bezig geweest met het instaleren van windows media center op men xbox 360.
    alles netjes gevolgd........en het werkt muziek, spellentjes, tv bankieren enz.
    Behalve ik kan niet online films, afleveringen bekijken.
    dan krijg ik een fout melden dat er geen gepaste codec geinstaleert is, mijn vraag is hoe kan ik dit verhelpen


    de computer draait op windows vista ultimate, en heb alleen firewall van microsoft op staan.
    de 360 en de computer staan in verbindig via een router van linksys wrt54g.

    ik heb de forum een beetje door gelezen maar het gaat hier aleen over de windows xp!!!!!
     
  11. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
  12. sjordi

    sjordi Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet echt wat het probleem is bij mij, ik heb van alles geprobeerd
    foto's lukt wel om te streamen maar als ik muziek wil afspelen staat er 'no songs found', terwijl ik op me pc wmp 11 met alle songs open heb staan.
    op de 360 staat zelfs de naam van de afspeellijst maar dan dus zonder liedjes.
    weet iemand wat ik hieraan kan doen?

    gr sjordi
     
  13. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zo'n soort probleem gehad. Ik heb toen al m'n liedjes met de Advanced Tag editor verandert met artiest en titel apart vermeld. Volgens mij is daar ook een programma voor, om dat sneller te doen. Weet niet meer welke. Daarna werden alle liedjes zichtbaar in m'n 360.
     
  14. sjordi

    sjordi Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik dat programmatje downloaden (advanced tag editor)
     
  15. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je nou je Media Player opent op je pc en je gaat naar je playlist met alle songs erop. Dan kun je op een song rechts klikken. Dan zie je Advanced Tag Editor staan. Die klik je aan en dan kun je dus bij Titel de titel invullen en bij Artiest de artiest. Daarna op ok klikken.

    Maar iemand moet me even helpen met de naam van het programma, want dat werkt veel sneller. :emo:
     
  16. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat nis verkeerd doe??? Ik heb Windows Media Player.. Bij Media Delen staat de Xbox 360.. Maar ik kan hem niet connecten met m'n Xbox 360... Weet iemand hier iets op???
     
  17. basovich

    basovich Guest

    nee nog niet echt moeite ervoor gedaan eigenlijk..ik heb ook nergens een button van: search again ofzo..en moet mijn X360 nou aanstaan?
     
  18. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet, dat was bij mij, dat je map Muziek zag staan op je xbox 360? Want mijn muziek staat bijvoorbeeld in Shared Folder, maar het moet dus in de map muziek staan...
     
  19. sjordi

    sjordi Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gedaan maar er staat nog steeds no songs found, echt vaag dat het met foto's wel lukt
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, heb het zojuist ff geprobeerd en ik heb het dus zo gedaan:

    Eerst media delen met windows mediaplayer en dan zie je daar xbox 360 staan en daar klik je op en OK. Daarna heb ik gekeken op me xbox en daar stond bij Songs, 2 liedjes, dat was beethoven en highway blues. Dus toen drukte ik op me laptop, op start, dan rechts bovenaan staat: Mijn documenten,Mijn afbeeldingen en Mijn muziek. Na dan naar mijn muziek, daar staat dan voorbeelden muziek met daarin 2 liedjes, namelijk higway blues en beethoven. Toen heb ik van me shared folder een aantal liedjes gekopieerd naar die map en ziedaar hij doet het;)

    Hoop dat hij het bij jou ook zo doet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina