1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kill Snitchers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 28 feb 2007.

  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Zou best eens kunnen, MarXmaN heeft het idd prima naar zijn zin, maar het probleem is Maj1nGoku.

    Maj1nGoku's vakantie is afgelopen en zijn full-time baan is weer begonnen. Maj1n werkt nu weer van 5:00 tot 18:00, en na zijn werk doet hij niets liever dan wat eten en veel slapen. Het GoW team wil echter door blijven gaan met het spelen van matches, vooral op C o n s o l e G a m i n g willen we hard gaan ranken. Dus we hebben een speler nodig die als 4e man fungeert als Majin er niet is. Degene die EXp3r1EnZ zal aannemen zal dus ook een plek krijgen in het basisteam.

    P.S. Gisteren heb ik een clanmatch meegedaan voor ConsoleGaming ha ha. Het ging wel goed ik had in Tyro Station de 2e plek qua kills enzo en was maar 2x doodgegaan. In Mausoleum stond het 4 - 4 en wij waren nog met z'n 4en over. Ik schoot echter Ar1d1Ty dood in een kut-reflex en toen gingen wij met z'n 3en (Exp, MarX en ik) met een activereload boomshot. Heel het team flippen dat ik Ar1 had gemold ik kon er wel om lachen en hoe MarXmaN het noemde: 'zoooo iedereen spacet 'm hard hier geak'.

    Nog nooit zo hard gelachen én nog nooit geweten dat clanmatches op GOW zo stressend zijn ha ha.
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Lol :9 Hadden wij ook tegen qG, Mausoleum SuprodiGy pakt de sniper en gaat in cover staan. Ik loop naar 1 van die palen en krijg ik opeens een headshot van prod, hij maakt blindfire active reload op mijn hoofd :+
     
  3. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha lol, ja dat is wel kut die friendly fire maarja dat hoort er nu eenmaal bij, hadden jullie nog wel gewonnen SmartieZ ofniet? Btw praat maar niet te hard over die ladder want anders wordt dit topic ook gesloten xD!
     
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook liever niet dat mensen van qG hier posten, binnen de korste keren zit er een slotje op kS... ;)
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waarom dit topic nog als kS toch niet meer bestaat?

    Teamkill vind ik egt bagger, als ik host zet ik het ook uit. Tijdens clanwar op GoW ( paar maanden geleden) wist ik ook niet dat teamkill aanstond, de tegenstander hosten en had dat niet gezegd. Dus ik spawn, schiet voor de lol op mijn teammate die voor me loopt, knalt die vol kapot.
    En even later ( in zelfde potje ) kwam opeens een mate hoekje om zonde rhet te zeggen, het was een neger die nogal op Locust leek dus uit reflex schiet ik hem, en ja die ook dood. Was het intussen 3 tegen nog maar 2 van ons ( de rest had ik gekilld :D ) En nog gewonnen
     
  6. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Rbert

    Wrom laat je Pine & XtrXander mee doen met dat PES6 toernooi van Aapmike??
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  7. SG scarluuk

    SG scarluuk Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja toen zat ik nog in SG maar die clan is allang dood :)
    ik had een kleine typefout in mijn vorig berichtje ja daarom zag het er zo raar uit
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ohja nu weet ik het weer dat was toch Team ShoGun ofzoiets?

    Het was even frustrerend omdat er nu een team aan het opkomen is op GOW dat zich ook SG noemt (Supreme Gaming).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2007
  9. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha gok eens
     
  10. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Hun met opzet mee te laten doen en als aapmike contact met ze wil opnemen ze van niks weten er ervoor opdraaiEn
     
  11. Nano, jij bent echt... een para-sukkel. Jij hebt echt een slechte kijk op het leven en de mens, en je neemt alles iets te serieus geloof ik.

    T J 4 P P 1 3
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    K vindt zelf dat ik een iets meer " down to earth " ben maar die streek van je is wel LoL
    K ben ook niet gameverslaafd speel het meer voor de lol
     
  13. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Rbert is sukkel wat krijg ik opeens vriendinvite van aapmike: JAh je wou mee doen met dat Pes 6 toernooi. JONGE heb geeneens Pes 6. Rbert is scheel en zo grappig maar niet heus.
     
  14. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwtje: NamedWarrior en ik (3Kings) gaan naar pG.









    LoL
     
  15. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zit dat dan met 3.0 kings ??
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    nou iniedergeval hebben ze een professionele clantag .. dat die maupert op zoiets origineels kon komen daar kan ik met m'n pet echt niet bij ..
    |< - 4 - /\/ - |< - 3 - 12 pG
     
  17. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm gewoon hetzelfde als voorheen nano?
    En heb je gecheckt of ze hem eerder of later dan jullie hadden Smartiez?

    Niet dat ik er wakker van lig. Ga er niet heen vanwege hun clantag.
     
  18. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe lol 8)
     
  19. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geen LOL, zou jij ook niet leuk vinden als ze op jpuw GOW3 topic liggen te vervelen
     
  20. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    qG krijgt het opperste respect van mij maar toch!
    Ik had mijn eerste 40.000 gulden (toen de tijd) aan profesioneel game geld al in mijn zak toen jij nog bij pappa in de verrekijker zat aangezien, ik twee keer zo oud als jij ben!

    Na deze duidelijke opmerking wil ik de twee nieuwe top aanwinsten van pG ook verwelkomen. We gaan er een groot succes van maken. ik als noob van de clan maar als goedbetaald marketing directeur zal er alles an doen om een groot succes van jullie (nu) en pG (verder) te maken.

    Zoals iedereen weet ga ik steeds minder spelen aangezien mijn taak het groter en mooier maken van pG en het ondersteunen van mijn leden op het gebied van sponsoring en zakelijkheid.

    iedereen succes, jullie zullen de boys snel horen, zien en voelen. Focus nu is een nieuw a-team neer te zetten.

    grt

    p.s. van qG had ik ook niets anders dan zo een slimme opmerking verwacht
    peace out keep up the good work boys
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007

Deel Deze Pagina