in mijn doos zaten kaartjes dat ik een maand lang gratis op gold live kan. maar ik snap er niks van. ik moet de laatste 4 nummers van creditcard geven. maar waarom moet dit? silver is toch ook gratis. hoe ik daar dan op?
Nee. Je bedoelt dat er kaartjes bijzaten in je xbox 360 pack? Zoja, maak een xboxlive silver account, dan wordt er automatisch 1 maand xbox live bijgedaan.
maar ik doe join xbox live. en dan is het allemaal gegevens invullen enzo en dan vraagt hij ook de laatste 4 cijfers van creditcard. ik zie nergens dat ik silver of gold kan kiezen.
Je klikt op join xbox live, dan een account aanmaken, dan je gegevens invullen en dan silver aanklikken. Schijnbaar druk jij op Xbox Live gold, want dan vraagt hij wél om die creditcard gegevens. Je drukt dus gewoon op Xbox Live: Silver (Free)
Hebben we het hier over een 360 of xbox 1? Want voor de xbox 1 moet je verplicht je cc gegevens invullen, en dat ik me kan herinneren zijn er geen kaarten voor een maand gratis live voor de 360 toch?
360. maar ik heb nu een gamertag gemaakt. en als ik die selecteer komt hij meteen bij die creditcard. dus ik probeer het met een nieuwe tag en dan kan ik mijn emailadres niet meer gebruiken. kan ik dit nog veranderen?
het is gelukt. ik kreeg op het begin een ander scherm als nu. ik weet niet hoe dat komt. bedankt voor jullie hulp!