Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    O-) kan je ook een update downloaden ofso met alle transfers en fouten eruit?

    maar ik denk dat ik ff ga wachten tot PES 7, Pes 6 heb ik al op me ps2_O_
     
  2. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer even online gespeeld. Probeerde Roma is maar met stats op Random is dat echt bagger. Totti is altijd uit vorm, hij heeft ook een 3 voor condition dus dat is vrij zuur. Daarnaast is iedereen de 2e helft 3 keer zo sloom omdat ze al weer uitgeput zijn, niet echt goed bevallen. Daarna kwam ik weer een interknaap tegen, heb ik ook inter gepakt en hem 3-0 klop gegeven. Hij had ook nog 7500 punten dus dat was wel even aardig.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Updates is er niet, en komen niet.
     
  4. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes is wel stukken anders dan Fifa. Is wel even wennen na al die jaren Fifa. na aantal wedstrijden al aardig gewend geraakt. Speel nu op regular. Weet iemand hoe je lekker gaan voorgeven vanaf de zijlijn en hoe je het best kan koppen?
     
  5. dolfy

    dolfy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, in PES 5 deed ik altijd een cup met vrienden, dan deden we bv. 3 teams, in verschillende poules, maar als ik dan bv. eigenlijk tegen de computer moest, speelde een vriend van mij dat andere team, blijkbaar kan dit niet meer in PES 6, dit vind ik eigenlijk toch wel raar, dus je zou neit onderling een cup kunnen doen, kan iemand mij hiermee helpen?

    Sorry als deze vraag al keertje gesteld is, ben net nieuw hier.
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    2 korte tikken geven met voorgeven. dan trekt hij hem strak voor.
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 1 keer B is hoog voor, 2 keer B is strak voor, 3 keer B is hard eerste paal. Maar als je nog te ver van de goal bent gaat het balkje lopen en dan moet je gewoon even kijken hoe lang je hem ingedrukt moeten houden. Koppen is vooral mikken en vaak is naar de grond koppen het beste. Gewoon met de analoge stick.
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, dat wist ik ook niet niet van die voorzetten:thumbs:
     
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    4x B is lage voorzet;), 2x X koppen dan kopt hij met de zijkant van zijn hoofd.
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten? Volgens mij is ie bij drie keer ook al aardig laag en hard.. Waarom zouden ze 1x, 2x en 4x doen? Maar goed, ik geloof je wel :) Gewoon proberen dan maar. 2x X kopt ie met de zijkant van z'n hoofd? Wat moet ik me daar bij voorstellen en wanneer is dat handig?
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    3x B is idd een lage voorzet... Er gaat echt een wereld voor me open ;) :thumbs: Alleen die strakke voorzetten met 2x B lukken nog niet echt goed:b:
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    3x of 4x, wat maakt het uit, gewoon erop drukken. die valt maar 1 op de 15x goed en heel soms een eigen goal
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    3x ;) Maar ik heb met die voorzet, in 3 wedstrijden, nu al 2x gescoord :)
     
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    werkt niet over live en tegen de computer op top player, dan moet je heel anders scoren:)
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou kunnen, ik speel op Regular...\o/
     
  16. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een of andere koning verslagen. Het was echt vet, eerste pot verloren. Maar daarna joinde die gelijk, dus nog een keer spelen. Eerst speelde ik met SS'ers maar daarna ging ik toch voor de WF's, wat meer ruimte hè. Anyway, Ik kom 1-0 voor, hij gaat naar 1-2. Ik balen dus, maar na doorzetten wordt het 2-2. Nog voor de tweede helft maakt hij er 2-4 van, dus ik dacht dat het wel gelopen was.

    Ik had Engeland en met een uitbraak van Rooney werd het 3-4, maak ik er daarna met 2 prachtige Argentinië combinaties 5-4 van. 1 keer raken doorpassen, en dat een stuk of 7 keer. Die gast baalde wel, daarna heb ik hem dan ook niet meer teruggezien..
     
  17. Rebis

    Rebis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dan laag mikken? is dat gewoon analoge stick naar beneden sturen op het moment van schieten?
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eigenlijk wel. Gewoon net als met alle andere richtingen, gewoon de analoge stick naar beneden. Vooral met koppen is dat heel makkelijk, met schieten is het lastig om hem omlaag te drukken want dan kun je moeilijker in een hoek mikken.
     
  19. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de besturing die bijna hetzelfde is als fifa, weet niet hoe dat met jullie zit. Volgens mij is het ook gewoon spelen en je merkt het vanzelf...gevoel krijg je er vanzelf voor om lekker te koppen en lekker voor te geven.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel ook met de controls als fifa. Ik weet niet, maar dat ben ik gewoon gewend. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina