Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    ik weet niet wanneer, maar het gebeurt, anders zouw het genaaid zijn voor de 'silver-poeple'
     
  2. sgtjasper

    sgtjasper Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je deze autos niet kopen over de marktplaats in je huis ? (dit is wel op de pc versie)
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol thanks, maar de meerderheid (ik noem geen namen:+) vindt het irritant dus doe ik het niet meer.:{

    Ze zeggen op de marketplace dat het een paar dagen kan duren...gelukkig...\o/
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuk dat er een nieuwe carpack is!

    @ Porsche-fan, met een ongetunde B-classe auto is hij best aardig te doen ja, dat komt vooral door de mindere (belaberde) AI. :9
     
  5. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist TDU weer uit de kast gehaald en gespeel met het Microsoft Wireless Racing Wheel.
    Best moeilijk. Vooral het corrigeren van overstuur. Meestal raak ik dan in een dikke slip en eindig in de berm:9

    Heb ook de de twee Lexus' aangeschaft. Erger me weer aan die onrealistiche auto's in dit spel. Een LS460 heeft een 8-traps automaat. In het spel heeft ie 7 versnellingen. En hij maakt lawaai:confused:... Ik quote een stukje uit een test: "Motor, mechaniek en banden zijn zo goed als onhoorbaar"
    Ook jammer dat die Ruf turbo een 996 is. Ze hadden wel een 997 mogen doen.
    Miss vind je me nu een mierenneuker maar ik vind het toch jammer.

    Verder vermaak ik me prima. Als er nog mensen samen willen cruisen oid.. voeg me ff toe ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja TDU is inderdaad niet zo realistisch met de auto's en de motoren maar daardoor is het ook een Arcade-Sim racer. Voor een echt realistisch gevoel zijn weer andere games zoals Forza Motorsport 2. XD

    Maar net zoals jij vermaak ik me nog steeds altijd super. De geweldige auto's + motoren en ongekende vrijheid maken me elke dag weer blij! :D :9


    Ik heb nu ook op mijn Kawasaki ZX-10R de grens van 2000km overschreden, en ik rijdt er zoals bekend is, er nog steeds met plezier mee. :9
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoaueh, ik vind het met die belabberde A.I. wel meevallen, alleen in Free-Ride zijn de A.I. racers (Waar ook namen en afstanden boven staan) een beetje dom en irritant, maar in races niet en het gewone verkeer is ook wel slim._O_

    Heb ook een stuur (een andere) en gaat perfect.:)

    En 7 versnellingen is genoeg, want 8 is wel erg veel!:9 De meeste Mercedessen hebben in het echt een 7 versnelling automaat maar in de game maar 5 versnellingen.:{ En de LS460 is idd stil in het echt, maar die GS450h is een hybride (electro en benzine motoren) dus die zou onder de 50 KM/H compleet stil moeten zijn (bij die snelheden is de electro motor actief) en boven de 50 KM/H meer geluid moeten maken.:)

    Hmm, ik vind TDU wel redelijk realistisch, in de gewone mode ik speel nu in de gewone mode en niet meer in de hardcore, want in de hardcore is het veel minder leuk en glijden die auto's in elke bocht weg (dat is toch in real life ook niet) dus de gewone is veel realistischer.:)

    Onthoud wel, dat ik met een racestuur speel dat een sublieme combinatie met TDU is, en als je dan mét dat racestuur, zonder hardcore mode en zonder Enable Wheel gedaan te hebben, want dan speelt het net zoals een toetsenbord.:mad:

    Met zo'n racestuur dat ik heb (Logitech DriveFX Axial Feedback Wired Racing Wheel) ervaar je de game echt compleet anders, dan is ie echt een topsimulator._O_ Dat racestuur is echt elke cent waard.:) Met een controller kan je niet goed realistisch sturen, maar neem van mij aan, met een racestuur is het echt zo veel beter.:emo::emo::thumbs:_O_\o/
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    wat porsche fan al vraagt, zijn er cheats voor tdu???
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het gewone verkeer in TDU echt zo dom als het achterend van een koe...
    als je ze aan het inhalen bent, slaan ze ineens vol af en dergelijk...
    wat ik wel realistisch vind is dat ze zelf ook ongeluken veroorzaken met elkaar, dus je ziet ze op een druk kruispunt nog wel is tegen elkaar oprijden:thumbs:
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ja en dat de politie niet achter je aankomt als je met 250 kmu langs ze zoeft.
    ze kome alleen achter je aan als je een mede rijder of de politie zelf beukt:mad:
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey het verkeer is slim (Mijn mening dus:+), ze rijden allemaal een verschillende snelheid, ze gaan naar rechts als je wilt inhalen, ze stoppen keurig achter je als je stilstaat voor een stoplicht, enzenzenz...:thumbs:

    Enige 2 kritiekpuntjes op het TDU gewone verkeer: soms als je over de vluchtstrook van de tegenliggersbaan rijdt dan sturen ze naar je toe wat soms irritant kan zijn, en soms staan ze zonder reden stil op de snelweg (:confused::confused:). Maar verder toppie hoor._O_

    De Koenigsegg CCR, echt een meesterlijke auto is dat, alleen jammer dat het dak er niet af is bij de Koenigseggs in de game!:{ Jazeker, het zijn cabriolet's (nou ja, targa's dan, maar het dak kan er in elk geval af:thumbs:)!
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik mis eigenlijk die hele lange brede wegen waar je ECHT voluit kunt gaan zonder al die hobbels in de weg zoals TDU. Ik weet nog met test drive 2 ofzo, dat was echt gaaf met zo'n sportscar voluit rijden op een lang stuk. Ik hoop echt dat ze in TDU 2 het een en ander gaan veranderen kwa geluid, rijgedrag en wegennet.
     
  13. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0

    Waar heb jij steering sensetivity ongeveer op staan? Klopt het dat er na de update het één en ander aan veranderd is?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, ik bedoelde met de A.I, de A.I in de races die soms wel wat belaberd zijn.

    Maar gewoon de A.I (het verkeer) vind ik opzich best wel aardig hoor. Soms doen ze ineens gekke dingen maar ze ontwijken/rijden/stoppen (voor stoplichten) best wel aardig voor een game!
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    de koeningsegg is iss echt een wereld auto... alleen op stage 3 gewoon teveel power to handel...

    als je ineens het gas opengooit spinnen je wielen de komende 3 versnellingen:9 maar eenmaal in z'n 4/5 is het echt een top bak, laat staan als je in 6 komt
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, maar die hobbels heb je in het echt op Hawaii ook hoor!:9 De Hawaii eilanden zijn nou eenmaal ontstaan door aardbevingen en vulkaanuitbarstingen, dus een helemaal strak wegdek heb je op Hawaii niet.:b: Dus in de game is het best wel goed nagemaakt!:)

    Weet niet van die steering sensitivity, en er is wel wat veranderd bij die update, maar beter wordt het er niet op.:{

    Ik begrijp niet waarom iedereen dat Microsoft Wireless stuur koopt, want dat is gewoon een bar slecht ding.:mad: Dat racestuur dat ik heb is echt zwaar onderschat, echt een fantstische combinatie met TDU, de game wordt er zoveel beter op._O_

    @ S1nn3rz: Heb je al een racestuur?:) En zo ja, welke?

    @ NFL_Dolphins: Lol maar die Koenigsegg CCR moet je ook niet tunen, standaard al nauwelijks onder controle te houden, maar wát een weergaloze bak is dat toch!_O_ Ik heb er ook een in TDU, en het is écht de top van alle hypercars wat mij betreft...:thumbs::emo:
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2007
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm?:)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geduld, geduld hé! :9



    Ook erg gaaf dat een stage 3 getunde Saleen S7 een vermogen heeft van 1001pk! Ik rijdt er bijna nooit in omdat hij niet fijn stuurt en rijdt maar wel een geweldig vermogen.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb ze allebij:9 en ook een F1 stage 3..

    rij momenteel het meeste in mn corvette denk ik...
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Jaha, maar geduld heb ik nu ff niet, omdat ik zit te wachten op Saints Row, die kan elk moment binnenkomen!!\o/

    Da's wel toevallig van die Saleen S7, want in het echt kan je zowel op de gewone S7 (500 PK) als op de Twin-Turbo (750 PK) een performance kit bestellen waarmee het vermogen omhoog gaat naar exact 1000 PK!:) Bugatti Veyron is met 1001 PK 1 PK sterker en de Barabus TKR heeft 1005 PK, je kan een Porsche 911 laten tunen tot een 9ff 997 911, en de sterkste versie daarvan levert 1050 PK!:9 Maar het kan nóg gekker: De nieuwe Melling Hellcat heeft maar liefst 1500 PK!!!_O_ Maar nu ga ik wel erg offtopic, dus zeg ik maar ff dat al die auto's in TDU moeten komen.:)

    Enne, de Koenigsegg CCR en CCX kan je in real life laten rijden op benzine (806 PK) , op ethanol (850 PK) en op biobrandstof, waarmee hij maar liefst 900 PK levert!:9 In da game heeft de CCR 806 PK, dus waarom rijdt hij in da game niet op biobrandstof?:mad: Je hoeft toch niet te tanken. In da game kan je de CCR wel tunen tot maximaal 1043 PK!_O_ Ik wil wel, overigens, dat de CCX ook in TDU komt!:)


    Oja, en dat die twee Lexussen zo onderhand maar eens voor Silver members downloadbaar komen.:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina