ik heb die nieuwe mulitplayer level van Battlestations gedownload maar nu loopt ie telkens vast als ik die level speel, terwijl ik bij de andere levels nergens last van heb. zijn er meer mensen die dit probleem hebben? en zo ja heeft 1 van jullie al een oplossing gevonden?
je kan dit ook gewoon vragen in het algemene battlestations thread, niet echt nodig om hier een heel nieuwe thread voor aan te maken...
Ik heb hier helemaal geen last van! Misschien is de download wel niet volledig afgerond. Of zit er een fout in door slechte connectie. Je kan 'm opnieuw downloaden, dan is ie gewoon gratis omdat je al betaald hebt. Misschien is 't dan opgelost. Hoop 't voor je, want 't zijn twee hele gave missies! Vooral de MP kaart is echt super.
Yep, hier is een link: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=96303&highlight=battlestations Have fun! Lol sorry heb in haast een verkeerde link gegeven maar gebruik die link in de thread van mijn link maar!
Deze vraag kan of in de officiele Battlestaions thread of in de Problemen met je xbox 360 thread ... een apparte thread voior dit probleem is niet nodig (anders krijg je voor elk probleem een apparte topic en dat is niet overzichtelijk)