Ik zou het makkelijk vinden als je bij screenschots een link krijgt (die naar een andere plek op xboxworld kunnen leiden) waarbij je dan de nieuwe screenshots allemaal onder elkaar hebt staan. Dit lijkt mij veel makkelijker dan het huidige systeem, omdat je zo niet de hele tijd weer op het kruisje hoeft te klikken, en dan op de volgende screenshot. Zo wacht je een keer, maar dan kun je lekker naar beneden scrollen en gaat het bekijken lekker snel.
Hmm ja, het is natuurlijk veel makkelijker, maar je begrijpt misschien ook wel dat zoiets veel ruimte kost bij de server. En vaak kijken mensen alleen naar de thumbs, of ze klikken maar een paar screens aan.. Ik weet niet of zoiets er in zit...
Screenshot database-systeem is al een tijdje draaiende, alleen nog niet aangevuld. We hebben er beheurlijk veel dus dat kost wat tijd Daarna zal een dergelijk systeem worden ingevoerd ja, of dat met 3.0 of eerder wordt gedaan weet ik niet.
Yup, ala versie 3, misschien iets eerder zal er een ander systeem komen waarin "alle" screens beschikbaar van die titel te zien zijn via een speciale "game" pagina van de desbetreffende titel waar steeds nieuwe screens bijkomen enzo bla aapie. En nog meer coole features hopelijK!
't zou ook, handig zijn dat je alle screenshots in het groot zag, maar dat je dan op next zou moeten drukken voor de volgende screenshot