1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ziet er goed uit ja :) Hopelijk laat het spel niet te lang op zich wachten.
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    volgende maand meer nieuws..
    das mooi..
    waarschijnlijk zal het niet lang duren voordat er een demo komt..

    hoop overigens wel dat de controls en bewegingen van too human lijken op bijv. ninja gaiden of god of war,...
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst toen ik het zag kwam het houterig over ja,

    Ik hoop dat ze snel met een demo komen :D.
     
  4. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
  5. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, ziet er echt te wreed uit gwoon :D
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er nog te schokkerig ( framemate ) en houterig uit ( skills ) imo! maar het word nog verberterd zeiden ze in het filmpje :)
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Je moet het zien als een RPG, je speelt nieuwe items en armor met verschillende stats vrij. Verder kan je uit 4 verschillende classes kiezen die elk weer een eigen unieke skill tree hebben, net zoals de talent trees in World of Warcraft.

    Het vechtsysteem hebben ze afgekeken van o.a devil may cry waar je slaan afwisselde met schieten. Je zult vooral de rechter stick gebruiken om je zwaard rond te slaan.

    Er zit een dynamische camera in het spel dat de omgeving van de mooiste standpunten laat zien en zodra er actie is word er op jouw character ingezoemd en zal de achtergrond "geblurred" zijn, net zoals in hollywood films zeg maar.

    Ik zag in het IGN filmpje dat er nog wat framerate problemen zijn maar het is al een stuk minder dan een paar maand geleden!

    Zelf denk ik dat dit 1 van de betere RPGs op de xbox360 word.
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Het is een hack&slash gecombineerd met RPG elementen ;)
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    de levels zagen er wel piekfijn uit..
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zelf spreken de ontwikkelaars over iets "wat de gamer nog niet eerder heeft gespeeld"... Ben benieuwd idd, wachten duurd alleen lang :'-(
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tot wanneer moeten we wachten dan? Ik ben vooral benieuwd naar deze game omdat het personage waarmee je speelt er zo ongelooflijk gaaf uitziet, en zulke brute moves heeft! Zijn zwaard, speer, maar ook de gun-move waarbij hij in de rondte schiet, zó vet! :D

    Ow, en met DMC gameplay móet het wel goed zitten bij deze game! :D
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Deze game lijkt me ook echt geweldig. Een Devil May Cry met rpg erin. En ook nog eens coop tot 4 spelers!!!! Het moet niet gekker worden!!!
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eigenlijk niet nee, dit is echt de bom!

    Als 't verhaal en de sfeer net zo goed is uitgewerkt als in bijvoorbeeld Devil May Cry 3, damn! :9
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    IGN Hands-on van 2 dagen geleden.
    Het is een Diablo game op de 360, super dus als het goed uitpakt. :+ Zelf ben ik angstig over het camerasysteem (zoiets pakt zelden goed uit, zal altijd wel een keer zijn dat je flink geraped word omdat de camera niet mee werkt, tevens in mulitplayer wil ik graag even zien waar me party members zijn, geen idee of dat praktisch gaat werken), en de verschillende classes. In SP is het eigenlijk alleen echt tof om de beserker te spelen, waarin de MP je toch echt de andere classes veel harder nodig hebt. Vraag me af hoe dat gaat uit pakken, en of je meteen online kan gaan levelen.
    Maar het heeft potentie.
     
  15. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is echt niet het enige dat IGN deze week voor ons Too Human spotters in petto heeft. Naast de hierboven genoemde 5 pages hands-on - die trouwens vol zit met tonnen interessante info - is er nog en interview, een overzicht van Too Human door de afgelopen 10 jaar en enkele erg excellente videos.
    Dus check hier in de overzichtspage:
    http://xbox360.ign.com/objects/748/748783.html
    En vergeet dus zeker die laatste drie HD videos niet. Vooral die IGN-weekly-vid.

    En nu maar weer wachten op de release van deze intrigerende game.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Komt ie nou begin Juni uit?
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe weet je nou dat alleen die Berserker class interessant is?

    En wat mij het meest aanspreekt is dit:

    Devil May Cry + KOTOR + Noorse Mythologie = Too Human (zoals de makers het zelf zeggen! :eek: )

    En ik moet dat zeggen dat die 3 dingen mij wel erg aanspreken. Ook erg origineel vind ik, dat Silicon Knights science-fiction combineren met (oude!) Noorse mythologie. Denk aan Thor, goed voorbeeld. En tevens één van de personen in 't verhaal.

    Over die MP, wat bedoel je met zien waar je party members zijn? Dus dat je op een kaart kan zien waar ze zich bevinden? Of een marker?

    @Kevf

    Release Date:
    US: August 6, 2007
    Europe: June 8, 2007

    Bron: IGN

    Lijkt er zelfs op dat hij eerder in Europa uitkomt dan in de US!
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ligt aan de balance, wil de MP met verschillende classes echt interressant zijn dan zou de beserker dus de enige class zijn die een beetje snel overal doorheen maait. Nu zie ik er het plezier niet van in om in je 1tje een beetje de healer/tank te spelen en vervolgens 30 minuten lang over een gevecht te doen wat een beserker in 5 minuten oplost. :+ Maar het is dus even afwachten hoe ze het gaan balanceren, op dit moment lijkt mij de beserker de enige class die de SP redelijk zou maken.

    En party members zien, als in daadwerkelijk zien rondlopen. Als je zelf de camera niet kan besturen (net als bij Diablo II), dan moet je dus continu je map aan hebben staan om te zien waar je party members zijn, wat redelijk irritant is.
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, deze game lijkt me wel wat! had nog niet zo goed op deze game gelet, maar van deze soort houd ik wel! vooral dat je met ze 4en co-op kan is harstikke vet... en zoals ik lees hierboven dat die 8 juni al uitkomt klinkt goed! das nog gelukkig niet zo lang :9
    hopelijk komt de demo dus ook al over een tijdje, want dan kan ik eerst die checken voordat ik beslis
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  20. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuker dan Mass Effect.
     

Deel Deze Pagina