1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NFS: Most Wanted

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 26 aug 2005.

  1. David de kleine

    David de kleine Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, black edition bestaat ook voor xbox en ps2

    maar bedoel je de challenges van de blacklist of die aparte mode?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De aparte mode uit het hoofdmenu ja. :)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Voor 100% moet je toch gewoon alle races en challenges uit de blacklist competen van alle racers.

    En toch niet die Challenge Series in je hoofdmenu voor 100%?
     
  4. David de kleine

    David de kleine Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar races van elk gedaan waaruit blijkt dat het percentage bij de blacklist wel omhoog gaat en bij de challenge series niet.

    maar weet er al iemand hoe je die bonuscars kan unlocken bij de black edition?
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb NFS Most Wanted al meer dan een jaar op de oude Xbox. Maar liefst 8 maanden heb ik heb met plezier gespeeld.:) Dat is overigens nog niks bij Midtown Madness 3, die ik maar liefst 5 jaar (!!!) leuk gevonden en veel gespeeld heb (echt waar!)._O_ Maargoed, om weer ontopic te gaan, ik heb in die 8 maanden NFSMW'en hem 3 keer uitgespeeld, en ik heb hem zeer leuk gevonden, en dus ook helemaal grijs gespeeld.:) In Maart dit jaar kocht ik Carbon voor de 360, en dat was toch wel een leuke game, maar een flinke stap achteruit te opzichte van MW.=( Ik heb Carbon 1 keer uitgespeeld en in die tijd hem ik het leuk gevonden om hem te bespelen, maar hij is gewoon té kort en mist die echte sfeer die MW wél had.:mad:

    En dat is dus de reden dat ik Carbon aan het ruilen ben voor Saints Row.:)

    Sorry voor het weer offtopic gaan trouwens.|:-


    Maarre, ik vond MW dus zeer leuk maar ik heb nog een vraagje over MW:

    Er is zo'n cheat code, waarbij de Junkman Engine geunlocked voor Career wordt, kan je die ook toepassen bij de BMW M3 GTR, waardoor deze dus (nog) sneller wordt?:)
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee kan niet voor de BMW M3 GTR, is opzich wel jammer. :9
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Die junk man engine, die kan je maar 1 keer doen hé... maar wat is daar nu t effect van!? Kan je die t beste bewaren tot t einde offe!?
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem op de M3 GTR zou kunnen toepassen, moet je hem tot het eind bewaren maar dat kan niet, dus ik zou hem bewaren tot je hem écht nodig hebt. :) :9
     
  9. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb je helemaal niet nodig, MW speel je gewoon uit met een Golf GTI
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat vind ik wat lame aan deze game. Je kunt deze game gewoon uitspelen met een Golf GTI of een Renault Clio. In NFS:C heb je 3 verschillende tiers, wat dus gewoon klasse's van performance zijn. Zo kun je NFS:C ook niet uitspelen met een Golfje of Clio maar zul je dus voor sommige races in latere stadia's van de game een SLR, Murcielago of een ander snelheidsmonster nodig hebben.
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet.:{ Die GTI kon ik houden t/m Blacklist 7 maar daarna had ie echt geen zin meer, omdat ie voorwielaandrijving heeft gaat ie ook wat moeilijker door de bocht enz.:mad: Ming was met z'n ultrasnelle Gallardo veel te goed voor mijn Golfje.:)

    En trouwens, wat is dat nou weer voor een rare handtekening?:+



    Omg 500e bericht alweer!\o/\o/\o/


    @ AntraXxX: Maar Carbon is veel minder leuk.:)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik vond persoonlijk most wanted moeilijker als carbon... MW op de pc heb ik toch enkele weken overgedaan maar carbon was binnen 1 week gedaan... echt de minste goede NeedForSpeed game...
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Ik heb em uitgespeeld met die Cobalt SS, ik vind t wel lelijk dat je elke auto even snel kan maken, dat t dus eigenlijk geen flikker meer uitmaakt welke auto je rijdt. Ik blijf het een ontzettend brute game vinden, vooral die Milestones en dat Bounty gebeuren vind ik erg leuk. Bij Carbon mis ik het verhaal wat ik zo goed vond aan NFS.

    En waarom, waarom hebben ze het niet overdag gelaten in Carbon, dat vond ik zoooo fijn aan MW!
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Most Wanted is wel veel langer, ik had Carbon ook in een week uitgespeeld en voor MW kosste dat iets van anderhalve maand ofzo.:9 Maar MW schijnt op de pc moeilijker te zijn.:{

    Ik wil wel, dat de volgende NFS een stuk langer dan Carbon gaat worden, en dat ze eens afstappen van dat underground urban pimpen enz gedoe, want dat ben ik echt helemaal zat.:mad: Anders koop ik hem niet.:)
     
  15. Remco

    Remco Guest

    ja inderdaad, daarom vond ik MW ook zo goed, omdat dat underground gebeuren en het overnemen van die buurten enzo daar niet in zat
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat underground/urban zat er wel in, de laatste die dat niet had was High Stakes 2.:)
     
  17. David de kleine

    David de kleine Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen heeft er nog niemand weten te zeggen hoe ik die bonuscars unlock en hoe ik dus met die camaro kan rijden.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik krijg hem binnenkort binnen hoop ik voor maar 12,56 dus miskoop zal het niet zijn. Word het nog wel een beetje online gespeeld of niet?
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    WEET OOK NIET OF HET VOOR DE COLLECTOR'S EDITION IS OF NIET!!!!!!!:mad:

    Zo ja, dan is het heel erg simpel: Alle Reward Cards completen.:lol:O-):)
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb spel sinds vandaag, ik had er niet zoveel van verwacht maar het is toch erg leuk! Mijn auto is al erg vet getuned, lekker simpel mooie kleur met twee witte strepen door de auto, verder een andere bodykit spoiler en luchtinlaten erop gezet. Echt een brute wagen, weet zo niet hoe hij precies heet volgensmij de tweede keuze in het begin die cheverolet.

    Mja het spel. Ik heb er denk ik 2 uur op zitten. Eerst was het echt wennen aan het menu systeem en de rare intro. Ik had het gevoel dat dat de career al was. Het racen werkt erg simpel het is ook echt arcade natuurlijk. Ik heb ook al een paar leuke achtervolgingen gehad met polities en wist ze leuk te ontwijken, helaas nog geen verstop plekken gevonden want dat lijkt me ook erg tof. Ik heb de nummer 15 op de blacklist verslagen wat nutuurlijk erg gemakkelijk was, hij remde af wanneer ik achter lag dusja...

    Verder is het erg verslavend en is het freeroamen ook leuk, leuker als in het menu snel de challenge op te zoeken.
     

Deel Deze Pagina