1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je trouwens zien, zonder je xbox uit elkaar te halen, of er van die kussentjes inzitten?
    Die melding van kassa kreeg ik ook!
     
  2. Eagle-Bird

    Eagle-Bird Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Dit is mijn eerste post (ben wel al langer hier aangemeld, om van de zoekfunctie gebruik te kunnen maken) en ik ben het helemaal met jullie eens.
    Dat er op de 100 Xbox'en er eentje stuk kan gaan hoort erbij, daar heeft wel meer high tech spul last van. Maar Microsoft moet gewoon een makkelijke en simpele garantieregeling treffen voor die ene %.

    Inmiddels is het me ook gelukt om de WikiPedia pagina aan te passen (bij elkaar kostte het wel een uurtje) alleen is mijn eigen Engels niet zo geweldig.
    Ik ben in ieder geval blij dat we nog een kritische publieke omroep hebben, helaas hebben maar weinig mensen door wat de meerwaarde van dit soort consumentenprogramma's zijn.
     
  3. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ''red lights'' hebben niet zo heel erg veel mensen last van toch(?) ik had het laatst één keertje maar even uit- en weer aanzetten en t was weer voorbij^^
    het probleem met de krassen is volgens mij veeeel groter..:confused:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bol.com gaf in de uitzending aan dat het om minder dan 1% van hun Xbox 360 klanten ging. Ik betwijfel of het dus veel gedupeerde zijn met dit probleem
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zowel Kassa als Trosradar hebben veel voor elkaar gekregen !!
    Denk maar eens terug aan het dode pixel probleem bij de Sony PSP !!!!
     
  6. Eagle-Bird

    Eagle-Bird Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ikzelf ben een kapitalist in hart en nieren maar dat kapitalisme kan alleen goed werken als de producenten willen/moeten luisteren naar de consument. Applaus voor Kassa en Radar \o/
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe weet je dus dat je de MS25 had en niet de MS28?
    Maar gewoon elk Xbox 360 die krassen maakt (dus niet iedereen) moet zijn Xbox 360 terug sturen naar de Repair center en ze stoppen in jouw Xbox 360 een BenQ drive. Dus je krijgt die van je eigen terug. Dus geen nieuwe want dat zal ze natuurlijk teveel kosten.
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd moeilijk om te bepalen hoeveel mensen het probleem hebben,
    Bij de ene winkel kan het 1% zijn en bij de ander 10%

    Het ligt er maar net aan wie het meldt.
    De enige die met echt goede cijfers kan komen is Microsoft. Ik bedoel, er was hier volgens mij een poll wie krassen had, en daar hadden 20% van de stemmers het.

    Maar zoals ik al zei, het is bijna onmogelijk om te bepalen tenzij je microsoft heet.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gaat om 1% van Bol, ookal zou het meer zijn, dan gaat Bol dat niet publiekelijk op TV zeggen, zou dan ook best wel schadelijk voor Bol zijn. Daarnaast is de ene winkel de andere niet. Kennelijk zijn er toch wel meer gedupeerden gezien het aantal klachten dat Kassa heeft gekregen. Ik heb het probleem zelf ook, maar in mindere mate, bij een aantal games. Heb er niet over geklaagt, denk dat er zo nog wel meer mensen zijn. Lees maar eens wat websites, genoeg mensen die dit probleem hebben of andere problemen hebben.
     
  10. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    He mensen.

    4 weken geleden ging mijn xbox kapot. Een vriend van me zei dat ik zijne wel ff mocht lenen omdat hij in een verhuizing zat. Had toch geen tv en geen tijd ervoor. Heb er een tijd mee gegamed, niets aan de hand, maar vandaag kreeg ik errors.

    Zo zag het beeld eruit:
    [​IMG]

    Hij start niet meer verder en krijg de rode lampjes 1, 3 en 4. Een algemene hardware failure.. dus opsturen die zaak neem ik aan. Maar nu is mijn vraag.. zou het ook aan mij voeding kunnen liggen, of aan mijn bekabeling. Ik heb namelijk zijn xbox met mijn bekabeling aangesloten, die hoef je niet op te sturen namelijk.

    De 2 xbox-en zijn op exact dezelfde manier overleden, vandaar dat je een soort verband gaat zoeken :). Is dit zo? Of is het gewoon dikke pech?

    (btw.. is dit topic nog wel bedoelt voor defecte xboxen.. of alleen voor bekraste dvds?)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit topic is ook voor jouw probleem bedoeld ... ehm ik zou de helpdesk bellen :)
     
  12. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Betalennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Micro$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$oft!!!!!!!!!!!!

    ^^ Morgen de alomgeprezen helpdesk maar weer bellen :eek:
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    M$ en betalen gaan niet samen.

    Het is nu wachten wat M$ USA hierop te vertellen heeft.
     
  14. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen voor me Xbox bellen die al een tijde bij de reperatiecentrum is.
    wat zal ik dan te horen krijgen als ik iets vraag over mijn bekraste spel xD
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Hoe weet jij nou weer dat ze een BenQ drive in je 360 rossen.. 8)
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij doen ze dat niet hoor, ze repareren hem en van wat ik gehoord heb krijg je een andere gereviseerde terug. Wat best logisch is anders zou het maanden duren.

    Zoiets heb ik gehoord hoor, ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Je garantie loopt toch gewoon door, je krijgt toch niet opnieuw 2 jaar als je een nieuwe krijgt of wel?
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja garantie loopt door en het is maar 1 jaar
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    nee 2 jaar is het ;)
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus? ik dacht altijd 1 jaar! ik kijk wel even op de website
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina