tja.. nooit release date's geloven he.. maar het is wel klote natuurlijk! MGS en Ninja Gaiden wil ik wel graag in mijn bezit hebben, nog maar een tijdje wachten dan.. :{
MGS Substance heeft zover ik weet altijd al voor maart 2003 gestaan (Europa). Midtown Madness 3 staat al sinds juni 2002 voor mei 2003. Dit bericht heeft dus weer een nieuwswaarde van 0,0.
Ach ja, dat blijf je altijd houden dat mensen zeuren omdat het nieuws al oud is ofzo, omdat ze het hele net hebben zitten af te speuren, maar goed, er zijn ook altijd mensen die dit soort nieuws nog niet wisten en voor die is het handig
wel oud nieuws dus wouter heeft gewoon gelijk :{ .. jammer dat ninja gaiden uitgesteld is, maarja was te verwachten
het gaat niet omdat JIJ dit hier plaatst, gaat om dat Xboxgamers.com plaatst! Xboxgamers.com is nml een website van niks en dit is dus weer typisch zo'n xboxgamers bericht.
Tjah .. hier geef ik Wouter gelijk in Diegene die echt alle hoop op een releasedate vestigen weten nog niet echt beter. De echte datum die ze moeten vrijgeven zijn gewoon het jaar ... hoogstens kwartaal en dan de woorden van 3DRealms. Metal Gear Solid: 2003, When its done.
OKEE, dit had je wel ietsje eerder mogen zeggen... Maar 't is goed, ik neem m'n woorden terug..... *....en zal niet meer op Xboxgamers.com kijken*