1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. exiss

    exiss Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook die krassen op mijn PGR3 cd. CD is pas 2x uit het hoesje geweest (krassen lijken ook niet erger te worden). Dat lijkt me dus eerder een slechte cd/dvd te zijn of een fabricagefout. De andere dvds/cd's zoals Crackdown die al 10x zo lang in de drive heeft gezeten heeft namelijk geen enkele kras in die vorm (Tis trouwens een Samsung drive in een 360 van 12-06)
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Let wel op dat het ook vaak in de winkels mis gaat. Kijk bijvoorbeeld naar mijn Gears of War disk. Die zit ook vol krassen al toen ik hem kocht. Alleen als de kras rond is, is waarschijnlijk je drive de schuldige.
     
  3. exiss

    exiss Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwha, deze komt van Bol. Zou dus nooit uit de verpakking geweest moeten zijn. Maar ik let er gewoon op of ze niet erger worden.. Dan weet ik genoeg voorlopig :)
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was 1 jaar, Microsoft heeft het door de zoveel problemen verlengt met 1 jaar. Dus 2 jaar garantie.
     
  5. exiss

    exiss Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Europese wetgeving bepaald dat het 2 jaar moet zijn.
     
  6. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad en daar moet zelfs M$ zich bij neerleggen, gelukkig.

    Wel cool dat er nu eindelijk wat schot in de zaak lijkt te komen, verschillende programmas en media hebben het bericht al opgepikt/overgenomen. Hopen dat het balletje wereldwijd gaat rollen.
     
  7. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    De drive veroorzaakt niet alleen ronde krassen... Was dat maar zo... *zucht*.. |:- |:- |:- |:- |:-
     
  8. DaRK oMeN XIII

    DaRK oMeN XIII Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijna speelde geen dvd'tjes meer af, kreeg eerst een foutmelding dat de discs vuil zouden zijn. En daarna speelde hij jelemaal niks meer.

    De 360 is nu 2 weken weg, is dat normaal dat het zolang duurt ?
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Meestal zo rond de 15 werkdagen.
     
  10. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft geeft max 20 werkdagen aan toch ?
     
  11. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox eindelijk binnen =)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Naast het krassen blijft uitval toch echt een groot probleem. Ik zit op een relatief klein clan-forum (25 actieve leden ongeveer). En al meerdere mensen zijn aan hun derde of vierde 360 bezig....

    Veroorzaakt de 360-drive nou alleen cylindrische krassen of ook andersoortige krassen?
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik heb nou al 2x een gereviseerde gehad en ik kots van die dingen. Ik vind het echt genaai, je koopt een nieuwe en ik zit hier nu met een gereviseerde die geeneens naar toebehoren werkt. Ik dwing MS gewoon om me eens een goeie nieuwe te geven, want dit is gewoon pure oplichterij.
     
  14. Eagle-Bird

    Eagle-Bird Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, als je wilt dat hier écht wat aan gedaan gaat worden dan is de truuk om te zorgen dat dit internationaal bekend kan worden.

    Tot nu toe is wel in het Engelstalige gebied bekend dat de 360 krassen kan veroorzaken mits je hem beweegt. Zie onder andere dit filmpje op YouTube, gemaakt door een redelijk onbekende site maar tegenwoordig een erg bekend filmpje dat nog steeds overal op duikt.
    Kassa heeft nu aangetoond dat de gamediscs ook kunnen krassen zonder de 360 te bewegen. Iemand zou nu eigenlijk die laatste test moeten ondertitelen en dat op een slimme plek neerpleuren (WikiPedia, YouTube ofzo).
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha ik had vanacht gedroomd dat mijn 360 een hele diepe kras op een spel had gemaakt :+ en ik had geen geld voor een nieuw spel :'-(
     
  16. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn DVD speler van me 360 komt er niet meer uit:confused: als ik op open druk, komt hij er 1 cm uit, en blijft dan klemmen. Vervolgens moet ik hem dan zelf heel hard eruit trekken, wil hij open gaan. Verder doen mijn controllers ook vaag. Snachts zie ik als het donker is, altijd mijn 360 controllers knipperen, en lampjes aan en uit gaan, hebben jullie dat ook? Ook bij PGR3 flipt mijn 360 volledig, terwijl MIJN PGR3 disc dat NIET doet bij mijn vriend zijn 360. Ik denk dat ik hem maar is ga opsturen:mad:

    Check hier het PGR3 filmpje, en wat er dus fout gaat.

    http://www.youtube.com/watch?v=VGRLq8kJ3-8

    http://www.youtube.com/watch?v=f8hj6tuGQBw&mode=related&search=

    Nog even als laatst

    Moet ik mijn controllers ook meesturen? want ze doen wel heel vreemd...

    alvast bedankt,

    Hoogvliet
     
  17. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelang duurt het voordat je een mailtje krijgt van Microsoft waarin dat label staat waar je je 360 naar moet opsturen
     
  18. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn status staat al vanaf 5 april op Returned to Shipper :confused:.
     
  19. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan héél lang duren. Nadat mijn 360 kapot ging, heb ik in januari gebeld. Toen had ik 'm binnen een paar dagen. Alleen was deze bon maar 10 dagen geldig. Die heb ik toen laten verlopen. Mijn fout. Maar daarna heb ik nog een keer of 5, 6 of misschien wel 7 keer gebeld met de Helpdesk. Tot 5 maal aan toe gevraagd of ze een nieuwe pakbon konden opsturen. Niet gelukt, ook een keer via de post lukte ze niet. Dus ik vrijdag weer bellen. Ja, zeggen ze. Dat is bekend. Bij sommige mensen lukt het ze niet om een pakbon te sturen. Nu hebben ze met mij afgesproken dat of vandaag, of morgen UPS langskomt. Met een doos. Dan hoef ik alleen nog maar mijn 360 af te geven, en wordt 'ie meegenomen. Dus hopelijk kan ik over iets meer dan 2 weken weer XBOXEN.
     
  20. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel ik weet niet waar jij het over hebt,in mijn verhaal zeg ik dat het logisch is dat de helpdeskmederwerker dat niet mag toegeven.Omdat ms zelf het niet toegeeft.
    Maar dat het niet toegeven van het probleeem een onderdeel van slechte service is.
    Leer lezen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina