1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wie gaat er een keertje meecruisen in cabrio's? Maakt niet uit welke auto als het maar een cabrio is. We gaan niet als zotten rijden maar gewoon lekker touren en stoppen bij kruispunten en stoplichten, misschien een coastal tour? Ik hoor wel als iemand zin heeft want dan gaan we een keer verzamelen bij de lexus garage ofzo.
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel leuk, ik heb op Marktplaats een bod van 20 euro op Burnout Revenge gekregen dus daarvan kan ik Gold kopen.:)

    Enne, reken je de Chevrolet SSR ook tot een cabrio?:9



    Maar ik heb nog een vraag: Kan ik nog steeds mijn offline profiel overzetten naar online?:confused: Kan iemand dat dan in stappen aan mij uitleggen.:)

    En als je je offline profiel overgezet hebt naar online, kan je dan ook nog offline spelen op dat profiel/die data?:9
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog nooit xbox live hebt gehad zo -->

    1. je gaat naar het stukje dashbord van xbox live .

    2. je drukt op marketplace

    3. je drukt op join xbox live , dan gaat hij kijken of die gamertag al bestaat zo nee dan ga je verder met invullen van gegevens zo ja ken je een nieuwe maken (je behoud je saved games enzovoort )

    (tevens als je nog nooit xbox live heb gehad heb je nog een maand gold gratis)

    Als je al eerder xbox live heb gehad doe je het zo -->

    1. je gaat naar het dashbord van xbox live

    2. Je drukt op marketplace

    3. Redeem code en je vult de code in die je van de kraskaart kunt aflezen en dan staat er Confirm yes or no en daar staat ook bij wat je hebt gedaan (3 maanden live dus)

    :thumbs:
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Super thanks!!!!!:thumbs:


    maar kan ik op dat Live profiel dan ook nog offline spelen?:)
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je modem kabel eruittrekken:+
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De Donkervoort D8 GT ziet er opzich wel erg gaaf uit hoor!!

    Opzich boeit het me niet echt welke motoren nieuw in het spel komen, als ze maar komen!
     
  7. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja liever niet van die harleys enzo maar een yamaha fazer is ook heerlijk om te cruisen enzo en lekker sportief leuk geluidje
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind ook de racemonsters gaver. Maar een crossmotor (dus voor off-road :9) of een Harley (toch wel erg gaaf om daar mee te CRUISEN) zijn ook erg leuke motoren.
     
  9. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet een hummer of escalade inkomen om gewoon in rond te rijden, beetje touren.
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe dan gelijk maar een R6, aangezien er in een Fazer een teruggetuned R6 blok zit...
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok super thanks voor de snelle info!!:thumbs:

    Heb liever een Caterham dan een Donkervoort!:9 En die motoren, er moeten idd sowieso nieuwe inkomen, aangezien er al meer dan 110 auto's inzitten en maar 7 motoren.:mad:

    Dan liever gewone sport/road motoren...:)

    Nmwaoa, op de AutoRai stond een Caddilac Escalade, blinkend zwart, glimmende grille en vercroomde 24 inch wielen echt vreselijk protserig.=( En ook een Hummer vind ik niks.:{ De enige 2 SUV's die ik mooi vind zijn de Porsche Cayenne Turbo S en de Ford Edge.:9

    Wat is dan sneller, de R6 of de R1? Doe mij dan maar de snelste...:)
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Volgens mij is de Yamaha R1 sneller dan de R6. Maar ik vind de R1 ook een stuk mooier! Ik zit nu ook nog met smart te wachten op de Kawasaki ZX-12R... :D
     
  13. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    r6 is 600 cc r1 1000 dus is inderdaad sneller jah:p
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De R1 heeft volgens ook een elektronisch begrensde topspeed van 185mph?
    En als je hem dan nog eens ff stage 3 tuned ingame... woot dat zal smullen zijn op de snelweg! :D
     
  15. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    De hummer moet ook niet helemaal getuned zijn maar gewoon normaal standaard, dus niet dat bling bling.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind de Hummer zowieso niet geschikt voor een game zoals TDU.
     
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik bedoel de fazer als lekker cruise motor niet van dat hoogtoerige lawaai ( wat ik overigens wel geweldig vin :9 ) voor als je lekker cruisend ben en dan de R1 pakken voor het spektakel , Of gwn in dikke KtM crossmotor erin heelrijk _O_

    Dus jij denk dat het om de cc's gaat welke harder gaat \o/

    Die R1 gaat wel wat sneller ja je mag er ook pas op vanaf je 24en twintigste.

    Maar leg mij de beredeniring is uit waarom je met 1000 CC sneller moet gaan als 600 ? met een 750 ken je ook een 1000cc'tje eruit rijden hoor?O-)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, de Hummer zou alleen in TDU moeten zitten als de game zich zou afspelen op de P.C. Hooftstraat in Amsterdam...;)

    Jep dan mogen ze de R1, R6 en Fazer instoppen qua Yamaha's, bij Triumph de Sprint ST 1050 en de Sprint RS (voorganger van Sprint ST), bij Suzuki de Hayabusa, GSX-R en de GSX-S, bij Honda de Fireblade, CBS en CBR, bij Moto Guzzi de Sport 1100 en bij Kawasaki de Ninja ZX-12R, ZX-2R, ZX-4R, ZX-6R en ZX-8R.:9:)

    En dan moeten ze ook een nieuwe M-C klasse maken onder M-B dus, M-C vooral voor de Yamaha Fazer, Moto Guzzi Sport 1100 en de langzamere Kawasaki Ninja's.:D



    Hoezo dubbelpost?:)
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft dat weggehaald die dubbelpost?*)
     
  20. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat cruisen met cabrio nog doorgaat ik ga ook wel mee(moet nog wel ff een cabrio kopen) zo ja wanneer???
    Wat ik ook wel leuk zou vinden is als ze een Audi r8 erin stoppen

    Grtzzz Jesse
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina