Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook een ordinator killen, die totale armor is 33.000 bij elkaar geloof ik }:]

    als je niet sterk genoeg bent doe je het met pijl en boog, ga je in een plaza in vivec op zo'n plantebak staan en dr op staan schiete, hij kan daar lekker niet op }:]
     
  2. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    hehehe!
    En dan zeg ik nog dat mijn manier flauw was... :)
     
  3. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja dit is idd erg flauw, iemand killen die niks terug kan doen }:]
     
  4. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Offtopic:
    heej, jij woont in eindhoven... Zit jij toevallig op de fontys in eindhoven? ik zag daar namelijk pas geleden een gast met een hele opvallende Xbox tas lopen.. Nou weet ik niet of jij zo bent maar ja, je weet nooit...
     
  5. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe neej ik zit op 't vanmaerlant. middelbare school... k ben 15.
     
  6. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    ok!
    Maar nu dus weer ff ontopic!
    De drens plantation (oost van pelagiad) daar is belachelijk veel geld te halen! (zo rond de 140000 septims) maar dan niet helemaal op de legale manier... :)

    Zie voor preciese beschrijving andere topic: morrowind sucks
     
  7. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik had die 2 armor dingen daar, waar is die andere stuff.
    Zeker onderin daar vallen ze je gelijk aan dus die laat ik lekker liggen. Moet je eens naar de top van red mountain gaan.
    Tof zwaartje ligt daar in een dwemer training camp (1 van die 3 legendarische items trouwens).

    En over die handelaar, in zainab camp is een hele goeie.
    Hij heeft 9000 goud en hij neemt volgens mij alles aan, kijk maar ff rond ik weet zijn naam niet maar je herkent hem zo door zijn enhanted armor. Hij is trouwens ook de mercantile master trainer, met andere woorde hij kan je mercantile helemaal tot 100 trainen :D.

    Weet iemand trouwens waar de medium armor master trainer is???
     
  8. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    die gasten die je onderaan aanvallen in dren's plantation: de ene heeft een glass jinkblade (6500 waard) en die andere heeft een Deadric shield (weet de prijs nie meer uit mn kop, maar dat is t beste shield dat ik tot nu toe ben tegen gekomen).

    en er is niemand die je medium armor naar 100 kan trainen, die zijn ze vergeten te plaatsen ]:- (stond ergens op i'net dan...)
     
  9. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ]:-

    Das behoorlijk gaar voor mij want medium armor is een major skill van mij dus behoorlijk belangrijk voor me lvl :'-( .

    Wat jij dan nog een andere goede medium armor trainer?
     
  10. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, ik heb zelf mn medium armor op 82 dat is het hoogste dat die gast in de vacant tower in/ naast dagon fell kon trainen. die kan btw wel een andere tot 100 trainen.

    ben jij als sign the thief? wood elf?
     
  11. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sign is the tower en ben een imperial en me skills zijn custom, why?
     
  12. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh nee laatmaar, dacht ik zomaar :{
     
  13. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, je hebt bij dren's plantation dus al die 2 armors gehaald.. Mooi! Maar nu de rest nog..

    In het bureautje 1 verdieping lager dan waar jij die armor hebt gehaald (aan rechterkant) ligt ook een bak met geld. PAs op deze trapped en goed ook (poison).

    Wat betreft de rest dat ligt inderdaad onderaan, door die 2 deuren die lock level 60 hebben... Die gasten vallen je inderdaad meteen aan maar come on, ze zijn makkelijk te verslaan!! (of ligt dat gewoon aan mij?) Ze hebben alletwee idd glass swords die samen zo'n 13000 waard zijn, EN er liggen in die kamer kistjes. 1 met juwelen erin, 1 met 9000+ septims en wat andere shit!

    Een dwemer schild heb ik daar overigens niet zien liggen wat die andere gast zei.. of heb ik dat gewoon over het hoofd gezien?

    Ik ben trouwens breton, knight, sign: Tower, lvl 19.
    Strenght is 97 (kan je dit ook boven de 100 krijgen?)
     
  14. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    100 is maximale wat je een skill kan maken, maar je kan wel als je een golden saint soultrapt, iets (laten) enchanten wat CONSTANT effect heeft, zoals je strengt. dat heb ik ook. een amulet wat mn strengt 24pts omhoog haalt, een truitje wat intelligence omhooghaalt, etc..etc...
     
  15. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu bijna alles op 100 behalve luck (die zit op 60 :r ), maar weet 1 van jullie waar de enchant master trainer is.

    Op gamefaqs zeggen ze Near the exit of stronghold Indoranyon, ik weet wel waar Indoranyon is en heb daar ook gezocht maar kan niets vinden :confused: .
    Of is er misschien nog echt een stronghold Inodaranyon naast Inodaranyon zelf?

    ps. ik kijk daar nog wel eens op dren plantation, niet voor het cash want daar heb ik genoeg van maar voor de "onbetaalbare" stuff zoals dat schild.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2003
  16. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    k kan de enchant trainer ook niet vinden. k wist niet dat die bij indoranyon zat.. k zal wel eens een keer kijken. luck is echt stom ja, ik heb ook alles daar op 100, behalve die luck.. op 81.

    k heb nu ook al mn major/minor skills op 100 }:]
    en bijna alle misc skills, op 4 na ofzo:D
     
  17. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je waarschijnlijk ook niet meer lvl up en dan komt het ook denk niet meer goed met je luck, waar het ook goed voor mag zijn 8)

    Maar ik heb als minor enchant dus en die heb ik pas op 50 :eek: .
    Voor de rest heb ik nog als major Medium armor :'-( en ik moet nog speechcraft maar die master trainer wil me niet trainen omdat ik nog niet hoog genoeg ben ik de mage guild :mad:
     
  18. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    medium armor heb ik in de Vacant tower (als je Dagon Fell aan het westen verlaat, en daarna het pad naar links nemen) tot 82 laten trainen, en daarnet zelf tot 100 getraint door 4 guards op me in te laten slaan 8)
     
  19. dj jeroen

    dj jeroen master of morowind

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in het puzzel canal en er is een door gaan die wordt geblokeert door een blauwe doorzichtich wal hoe krijg je die weg
     
  20. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb trouwens ook iets leuks!
    'Boots of blinding speed'
    Je hebt dan een constant effect van speed +200 MAAR de naam zegt het al je krijgt ook een percentage blind op je, maar goed dat is niet zoveel.

    Echt relaxed als je zo snel kan lopen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina