begin `het toernooi gaat beginnen koplamp mischien dat je nog mee kan doen als er iemand wegvalt wat is je gamrtaghttp://europesekampioenschappenpes.blogspot.com
Vakem rkcfan nl brunosc Mooie poule interessante tegenstanders, Vakem wanneer kan je spelen voor onze eerste wedstrijd
Maakt mij niet zoveel uit...ik heb je al in m'n friendslist staan. Ben meestal 's avonds online. We treffen mekaar op Live wel en dan spelen we die kraker
Frankrijk(aapmike) - Ierland(tosow) 2-1 Haha leuke wedstrijd ik had meer verdiend op basis van de ierse inzet maar ik ben niet teleurgesteld
Zweden - Duitsland 4 - 2 Dit was de wedstrijd van rare doelpunten alle onmogelijke doelpunten gingen erin. Verder goed gespeeld thomasr
Portugal (jerooney) 2-1 Italie (Alpine2009) Deco 1-0 Toni 1-1 Pauleta 2-1 Portugal domineerde de wedstrijd maar Italie had weer eens Italiaans geluk dat de bal maar er maar niet inwilde anders had het wel 6-1,7-1 geweest. De 1-1 was de wraak van Toni omdat hij 2 minuten dervoor vies werd getackeld.
portugal(jerooney)-italie(Alpine2009) 2-1 ik verzuimde veelste veel kansen te scoren want het had goed 7-1 kunnen zijn,maaja goed gespeeld Alpine2009
Duitsland-Slowakije 2-0 't was leuk om Bruno weer gesproken te hebben (nice talking to you Bruno). Voor de rest geen bijzondere wedstrijd.
waarom niet gewoon hier op het forum? je moet je site tog een x updaten dus is dat niet veel makkelijker?? naja ik stuur uitslag van 1e wedstrijd nog wel x via live