Mijn CoD3 is gekrast door een foute 360 Hij is nu totaal onspeelbaar en er waren nog tig achievements die ik kon halen
ja das klote... een vriend van mij had mn xbox omgegooid met RB6 erin, kheb mooi een nieuwe gekregen van em\o/
ik had dat ook met oblivion alleen mijn oblivion was stuk en me xbox 360, heb van e-plaza een nieuwe oblivion en xbox gekregen.
had gezegd dat ik zomaar wat hoorde en dat hij het toen in eens niet meer deed. En daar namen ze genoegen mee, had me xbox ook pas net 2 weken ofzo.
Call of Duty 3 vind ik een goed spel. Mooie Graphics vooral. Ik speel het spel regelmatig. Verder vind ik de gameplay leuker dan in Call of Duty 2.
heb je niet je xbox op de grond gezet? want er staat in de handleiding dat je je xbox niet op de grond mag zetten, want door de trillingen van de grond (omdat je loopt) gaat die laser trillen en gaat je game naar de klere. Je moet em op een tafeltje zetten, of gewoon neerleggen.
ja da's zuur, alleen zijn er zat die het net per ongeluk doen, erg irritant wel al een paar gisteren een paar keer een tegenstander gehad die niet dood te krijgen was, kon hem gewoon niet killen, hij was immuum voor alle kogels,ook van anderen, was erg vreemd
ik snap niet hoe ze dat doen... ik had het laatst ook dat er een of andere gozer was en die kon je niet punnishen als hij je neerknalde maar hij zat wel gewoon bij je in het team..