Dragon Ball Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 apr 2007.

1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    De ras van Tapion (notice the cute ears!) :

2. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je ook de kleur van je mannetje veranderen dat zou wel cool zijn... black piccolo bijv of silver freeza :D.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Naja het moet nog wel ergens op lijken maar op zich kan het wel leuk uitpakken. Hoop wel dat je erg veel kan aanpassen (net zoals iedereen hier) en dat het niet in het begin vrij weinig is en dat later voor een 10tje de uitbreiding te koop is.

4. Oziriz

Oziriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NANDA!? IT'S OVER 9000!!!! WHAT? IT'S OVER NINE THOUSANDD!!! haha :D

mensen mensen...

first of all:

Deze game is al 2 jaar in de maak (door zuid-koreanen en japaneese). Dit betekend dat er al heel veel aandacht aan besteed is. Daarbij komt kijken dat meneer Akira Toriyama (de maker/bedenker/tekenaar) van de orginele DB/DBZ manga 80% van dit project in touwtjes heeft. Dit betekend dat alles perfect gaat worden. qua char/landscape design, story line, classes, races etc.( kun je bijna vanuit gaan)

Wat je van dag 1 zult zien is dat er veeeeel saiyans gemaakt gaan worden. Maar hoogstwaarschijnlijk komen mensen er al snel achter dat dit niet de beste keuzue is. Er zullen andere classes nodig zijn om dingen te halen en verder te komen. (denk aan healer, buffen, snelheid, verschillende moves) Ook zal de class/race balance goed zijn. Ze zijn niet fucking dom daaro. (hoop ik :))

ten tweede:
    DENK NA. Er zijn 0 MMO's op deze planeet (goeie 3d mmo's) waar je NIET voor hoeft te betalen. Simpel weg omdat dit niet kan ( en nee guildwars is geen MMO maar een ORPG, ik heb em zelf ook liggen) omdat het anders TE VEEL geld kost.. en terrecht. En betreft de betaling dit is niet meer dan 10-15 euries per maand... dat is niks! Close to een goed weekbald en dit kun je 24/7 spelen voor het bedrag + je krijt optimale service.. updates en kunt lekker klagen als de servers down zijn:D (forums overbelast... kun je daar ook nog is over klagen :D)

Ik ben inmiddels 20, keek vroeger altijd naar DBZ nogsteeds groot fan in mijn hoofd (ook al doe ik niks meer mee) op het oude vertrouwde Cartoon Network.

Ik denk dat dit wel de grootste droom is van menig DBZ/RPG/MMO fan. En ik denk dat veeeel mensen dit gaan spelen nadat ze de eerste gameplay movie hebben gezien. De koreaanse BETA is deze zomer al duss maak je borst maar nat!

Ik heb 2 jaar lang World of Warcraft gespeeld en ben sinds 3 weken gestopt. Ik heb 't allmost full-time gespeeld maar het is tijd voor wat anders... Toen zag ik deze game.. mijn mond viel open en contacte gelijk een paar goeie maten die heel erg enthousiast reageerde.

Het enige probleem... 2008 komt ie uit in japan... who know's dat ie in europa/US uitkomt... (alleen als die goed gaat lopen in asie).

Mensen die zeggen dat ze dit niet gaan spelen omdat ze niet willen dokken zijn of onwijs dom of arm of jong... alhoewel ik genoeg 15 jarige WoWers kende die ook nog eens redelijk konden spelen. Het probleem is dat ze vroeg naar bed moesten tijdens het raiden... maarja 't gaat om de fun zeg ik maar altijd!

Ik hoop dat dit een game word die zowel om items gaat (niet te veel) maar vooral om skills en dat ze iets tofs gaan doen met het doodgaan zoiets als over snakeway rennen haha :D

Maarja 't ziet er grafisch erg nice uit voor een MMO ik las ergens dat 't huge gaat worden met verschillende planeten oook enz ( we have to see tho) Ik ben iig blij met dit nieuws!

*doet een dansje*

Groeten,

Ozi

EDIT: Ik zie overal ook al weer mensen over dat de UI gejat is van WoW... voordat mensen er hier over gaan beginnen wow heeft het idee van andere MMO's. Dit is gewoon simpelweg een meesterlijk simpel/overzichtelijke UI die in elke MMO met eigen stijl overgenomen mag worden IMO. Nog ff naruto 255 kijken en dan pitten denk ;x

ohja, nog 1 ding... De meeste koreaanse MMO's zijn gratis (DE MEESTE) zo iets las ik ergens... (check me if i'm wrong) dus misschine little ppl word t wel gratis maar ik DENK 't niet tbh.

Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    En dat is waar je de fout in gaat. Als je als saiyan niet alle classes kan spelen, dan zal er een tekort zijn aan de classes die niet speelbaar zijn als saiyan. Simpelweg omdat de mensen mensen het geen zak kunnen schelen en gewoon een saiyan willen zijn. Het enige wat ze er tegen kunnen doen is zorgen dat een saiyan alle classes kan zijn, en de andere classes buffen met imba racials. Oftewel, voor de serieuze gamer is het niet rendabel om een saiyan te spelen.
    Tevens zal je met deze game een overwegend jongere doelgroep aanspreken dan bij WoW, daar waar de vele kleine kinderkes toch ook al het een en ander verziekten.
    Ik ben in ieder geval sceptisch, al hoop ik dat het goed uitpakt. :)

6. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0

Je betaalt maandelijks voor internet in je huis. Deze internet is nodig voor je 360 daar betaal je ook maandelijks geld voor (60 euro per jaar). Dan koop je een game van 60-70 euro. En die kun je dan nog niet eens spelen omdat je daar dan maandelijks 15 euro moet betalen. Sorry maar ik vind dit absurd veel geld laten we zeggen dat je de game een jaartje speelt, dan kom je uit op:
    60 (GOLD) + 60(Het spel) + (15*12) = 300 euro VOOR EEN COMPUTERSPELLETJE!!!!

7. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta af en toe ook met enige verbazing te kijken hoe sommigen deze bedragen/abonnementen als 'normaal' zien. Maar goed de echte freak/fan heeft het er voor over, denk ik.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Inderdaad. Oziriz, ga jij maar lekker dokken jonge, ik kijk wel uit. Beetje maandelijks dokken..als je naast de abbo van dit spel ook nog wil mxbox live, kom je zelfs uit op 65 euro voor 3 maanden.
    En omwijs dom, arm of jong? Nah, ik ben het allemaal niet, maar ik ben wel iemand die een sociaal leven heeft en dus niet maandelijks gaat betalen voor een spelletje om daar vervolgens non stop achter te zitten (WoW anyone). Het is maar een spel.

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je zelf je character kan maken lijkt het me een vette game, alleen voor €15,- ga ik liever WoW spelen...

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Sommige mensen kiezen ervoor om om de 3 maanden een nieuwe game te kopen en daar even zoet mee te zijn, andere betalen een bedrag per maand om de game die ze helemaal te gek vinden te blijven spelen terwijl ze continu worden voorzien van nieuwe content, perfectionering, support en een hechte community waarin ze op grote schaal mee samenspelen. Een MMO is een enorme ervaring die tijd en geld kost, zowel voor de gamer als voor de developer. En bij een goede MMO krijg je waar voor je geld, hell bespaar je zelfs geld. Als je het belachelijk vind dat mensen dit normaal vinden, vraag je zelf dan ook meteen af of je het belachelijk vind dat een persoon 10 games per jaar koopt en daarmee duurder uit is dan de gemiddelde MMO gamer die voor de rest geen andere games aanschaft.

11. Oziriz

Oziriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is maar geld...

12. Oziriz

Oziriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En inderdaad. had 't niet beter kunnen zeggen!

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

oke, dan wil ik graag 1000 euro op mn bankrekening gestort, ik PM je mn rekening nummer wel :)

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en als je dan toch bezig bent?:9

ontopic: ik denk wel dat ik deze game ga aanschaffen, en gaan kijken wat het is.
    is het wat, blijf ik het spelen.
    is het niets, dan issie hier op de bazaar zo weg:)

15. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Grapjas.

Oziriz ik ben het helemaal met je eens hoor :)
    Zoveel mensen wouden al een DBZ mmorpg ( ik ook ) en nu komt het.
    Ik verwacht er iig wat van.
    De mods die in games zijn gemaakt waren ook wel tof moet je nagaan hoe dit gaat worden!
    Ik hoop ook overigens dat er een beta in europe/america komt :)

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Je spreekt je nu wel heel erg tegen heh. ;)

17. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0

Is een game waar je maandelijks niet voor hoeft te betalen na 3 maanden de lol er al vanaf. Er zijn genoeg games waar je 60 euro voor betaalt en niet maandelijks voor hoeft te betalen die ook een jaar lang kunnen boeien.

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over GOEDE 3D mmorps ;)

19. Oziriz

Oziriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't maakt allemaal niet uit wat mensen zeggen of denken.. Uiteindelijk gaat t er om wat jij vind... ik vind dat als een game zoals een MMO erg goed is like WoW ik er totaal geen problemen mee heb om er een paar centen aan uit tegeven. En ik denk dat dit gewoon de perfecte setting is om een MMO te maken.

Ik erger me gewoon als ik mensen zie die gaan klagen over een MMO met maandelijkse kosten als ze toch al weten dat dit 11 van de 10 keer het geval is. (bij wijze van)

Ik hoop dat dit echt in europa uit komt... een guild (hmm andere naam probably :D) maken en beetje rond vliegen/ganken, met ze'n allen uber aanvallen doen levelen opladen jaaa doe mij maar een dbz mmo :). Ik hoop echt dat ze er hard aan werken...

20. Oziriz

Oziriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer wonen wij in korea...

Deel Deze Pagina